abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60317041
Feit blijft trouwens wel dat Itunes iig onder windows zuigt. Dat dit niet aan Windows ligt is iets dat ik wel weet.
pi_60317042
Klacht 2: Mediamarktmakker die me wijsmaakte dat het ook zondermeer via Winamp kan ipv itoens.

l2p, even een plugin downloaden van de winamp site en klaar.
“Cruel Leonidas demanded that you stand, I only require that you kneel.”
pi_60317097
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:16 schreef McKillem het volgende:

[..]

Mac OSX dat is heilig wil je zeggen.
Komt met 1 on omstotelijk valide argument dat ik beter af ga zijn met een Mac.
Hopelijk haalt dit je over.

[ Bericht 7% gewijzigd door BobbyB op 24-07-2008 12:28:13 ]
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60317110
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:20 schreef McKillem het volgende:
Feit blijft trouwens wel dat Itunes iig onder windows zuigt. Dat dit niet aan Windows ligt is iets dat ik wel weet.
Vreemd feit dat jij weet dat het niet aan windows ligt

Maar goed, ga lekke rmeelopen met de rest, dus luister naar de iPod en blijf Windows gebruiken.
En vergeet niet een iPhone te kopen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_60317140
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:22 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Hopelijk haalt dit je over.

[ afbeelding ]
Ja, ik ga denken zo van:
Itunes is kut, laat ik es meer van dat bedrijf kopen!!

Vage strategie.
pi_60317142
Kankermckillem, al tijden kraak je het af en nou koop je er zelf een

Jij bent nog erger dan de normale meelopers...

Vanaf nu haat ik je.
pi_60317155
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

Vreemd feit dat jij weet dat het niet aan windows ligt

Maar goed, ga lekke rmeelopen met de rest, dus luister naar de iPod en blijf Windows gebruiken.
En vergeet niet een iPhone te kopen.
Die conclusie is vrij simpel te trekken door het feit dat Itunes het enige programma op mijn computer is die brak werkt.
Daaruit valt te concluderen dat ze bij Apple niet weten hoe ze goede Windows applicaties ontwikkelen.

En Iphone 2x zoveel geld als een normale ipod maar dan voor maar 16GB en een veredelde belfuntie.
pi_60317162
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:24 schreef RacerDKB het volgende:
Kankermckillem, al tijden kraak je het af en nou koop je er zelf een

Jij bent nog erger dan de normale meelopers...

Vanaf nu haat ik je.
Sorry
pi_60317247
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:20 schreef McKillem het volgende:
Net zo hard als dat Quicktime altijd heeft gezogen onder Windows. Je zou denken dat na 10 jaar er wel eens verbetering in zou komen, maar helaas is het nog bagger.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60317282
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:31 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Net zo hard als dat Quicktime altijd heeft gezogen onder Windows. Je zou denken dat na 10 jaar er wel eens verbetering in zou komen, maar helaas is het nog bagger.
Quicktime heb ik niet eens geinstalleerd staan....oh wacht ook dat boort apple me door de neus met itunes.
Maar ohwee als Microsoft een OS levert met allemaal dingetjes er in, dan komen er rechtzaken!!

Maargoed dat dwaalt te ver af van mijn punt, en mijn punt is dat Itunes zuigt.
pi_60317320
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:33 schreef McKillem het volgende:

[..]

Quicktime heb ik niet eens geinstalleerd staan....oh wacht ook dat boort apple me door de neus met itunes.
Maar ohwee als Microsoft een OS levert met allemaal dingetjes er in, dan komen er rechtzaken!!
Ik gebruik het alleen om die HD trailers te downloaden en ze dan vervolgens af te spelen met MPC
pi_60317739
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:03 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee, je gaat als een dwangmatige neuroot zelf je mp3's organiseren en in debiele mapjes stoppen als E:\Music\Mp3\Sorted\Rock\A t/m Z enzo. Terwijl die asbak met lampen op je buro dat vele malen beter doet. Mp3 tags zijn 9 van de 10 keer toch al ingevuld, dus het is een kwestie van de mp3's naar iTunes slepen en die z'n ding te laten doen.

Maar goed, dan moet je natuurlijk niet zo'n hobby OS als Windows gebruiken want die kan nog geen mp3 op je HD vinden al zou het voor z'n neus staan.

Spotlight, iTunes ftw. Oh, en Smart Playlists.
C:\Files\Albums\[Artiestnaam] - [Album]

Ik heb geen stuk software nodig om een bestandje terug te vinden. Mensen die DOS snappen hebben leren file managen en daar kan geen stuk software tegenop. Maar nee ik stop niet alles in debiele mapjes, zo download ik het.
pi_60317807
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:33 schreef McKillem het volgende:

[..]

Maargoed dat dwaalt te ver af van mijn punt, en mijn punt is dat Itunes zuigt.
Dat komt doordat Microsoft een monopoly positie heeft. Als 95% (of iets in die richting) van alle PCs draait op Windows, dan zullen de meeste mensen alleen de bijgeleverde software gebruiken en komt software van andere fabrikanten dus nooit aan bod.
pi_60318026
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:02 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Dat komt doordat Microsoft een monopoly positie heeft. Als 95% (of iets in die richting) van alle PCs draait op Windows, dan zullen de meeste mensen alleen de bijgeleverde software gebruiken en komt software van andere fabrikanten dus nooit aan bod.
Als ik een Mac koop ga ik ook alleenmaar de meuk gebruiken die apple meeleverd.
Ik ga pas op zoek naar iets als ik wat mis, of zeker weet dat ik een beter alternatief heb.
Dat is gewoon de luie nature van de mens, daar kunnen OS boeren niet zo veel aan doen.
pi_60318066
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:09 schreef McKillem het volgende:

[..]

Als ik een Mac koop ga ik ook alleenmaar de meuk gebruiken die apple meeleverd.
Ik ga pas op zoek naar iets als ik wat mis, of zeker weet dat ik een beter alternatief heb.
Dat is gewoon de luie nature van de mens, daar kunnen OS boeren niet zo veel aan doen.
Maar wat andere fabrikanten dus willen is dat Microsoft ze een kans geeft.
pi_60318154
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:11 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Maar wat andere fabrikanten dus willen is dat Microsoft ze een kans geeft.
Het gaat hem meer om te intentie.
Apple komt er schoon mee weg, MS word gedemoniseerd omdat ze veel meeleveren.
Ik vind dat gewoon niet kloppen. Dan moeten ze Apple ook op de vingers tikken.
pi_60318284
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:13 schreef McKillem het volgende:

[..]

Het gaat hem meer om te intentie.
Apple komt er schoon mee weg, MS word gedemoniseerd omdat ze veel meeleveren.
Ik vind dat gewoon niet kloppen. Dan moeten ze Apple ook op de vingers tikken.
Apple heeft geen dergelijke monopolypositie. Met de iPod wel natuurlijk, maar geen fabrikant die schreeuwt dat hij graag wil dat mensen zijn programma gebruiken om muziek op de iPod te zetten.
Doordat de meeste PCs op Windows draaien komt meestal alleen de software van Microsoft aan bod en dat is het probleem voor de fabrikanten.
pi_60318434
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:17 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Apple heeft geen dergelijke monopolypositie. Met de iPod wel natuurlijk, maar geen fabrikant die schreeuwt dat hij graag wil dat mensen zijn programma gebruiken om muziek op de iPod te zetten.
Doordat de meeste PCs op Windows draaien komt meestal alleen de software van Microsoft aan bod en dat is het probleem voor de fabrikanten.
Ik begrijp wat je me duidelijk wil maken, laat daar geen misverstand over bestaan.
Maar in vind een monopoly alleen niet een excuus Apple het voordeel te geven.
Dan moeten ze gewoon rechte lijnen zetten in wat wel en wat niet mag in software/hardware land.
pi_60318501
Wat is het probleem? Wil je geen baggerwindows iTunes, dan koop je geen iPod. Dat je zelf te lui bengt om gebruikerservaringen op te zoeken is je eigen probleem.
pi_60318715
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:24 schreef Pheno het volgende:
Wat is het probleem? Wil je geen baggerwindows iTunes, dan koop je geen iPod. Dat je zelf te lui bengt om gebruikerservaringen op te zoeken is je eigen probleem.
Ja joh, ga even apples duidelijke makementen "goedlullen" met argumenten die voornamelijk nergens op slaan.
Enige waar ik als consument op hoef te letten is de compatibiliteit, ipod is Windows compatibel. Dan moeten ze ook zorgen dat het goed werkt gewoon of het helemaal niet laten werken i.c.m. Windows.

Je hebt me ook nog niet verteld waarom ik beter af zou zijn met iets anders dan met Windows. En vooral WAT er niet goed is aan Windows.
Je lult maar wat raak voor een knaak, ik heb momenteel niet echt de indruk dat jij enig idee hebt waar je over zit te lullen.
pi_60318805
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:22 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je me duidelijk wil maken, laat daar geen misverstand over bestaan.
Maar in vind een monopoly alleen niet een excuus Apple het voordeel te geven.
Dan moeten ze gewoon rechte lijnen zetten in wat wel en wat niet mag in software/hardware land.
Oké. Verder ben ik het met je eens hoor. Het is vreselijk wat Apple mensen allemaal door de strot probeert te duwen.
pi_60319190
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:24 schreef Pheno het volgende:
Dan is het toch false advertising als ze zeggen dat het werkt met Windows maar dat het eigenlijk bagger werkt? Voor het geld dat je neerlegt voor zo'n iPod mag je toch ook wel verwachten dat het allemaal GOED werkt.
pi_60320359
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 13:30 schreef McKillem het volgende:

[..]

Je hebt me ook nog niet verteld waarom ik beter af zou zijn met iets anders dan met Windows. En vooral WAT er niet goed is aan Windows.
Je lult maar wat raak voor een knaak, ik heb momenteel niet echt de indruk dat jij enig idee hebt waar je over zit te lullen.
Ik denk dat het verspilde moeite is om een leek op non Windowsgebied iets proberen uit te leggen. Gezien mijn docentenfunctie heb ik de indruk dat jij juist uit je nek loopt te lullen als jij zegt dat windows heilig is, met alleen maar goede applicaties (op iTunes na).

Een goedendag. En trap de volgende keer niet zo in het gehype van Apple en lees eens wat gebruikerservaringen
pi_60320541
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:41 schreef McKillem het volgende:
Dus ik stond bij de Mediamarkt ( ) Apple ( ) afdeling. Verkochten ze 80GB ipod voor verhoudingsgewijs niet zo veel. Sterker nog, het was in die grootte de goedkoopste.
Dus ik denken, ik ga dat kaufen. Vergeet ik gewoon semi dat ipod automatisch itunes betekend.
En itunes is nog kloteriger dan WMP, en niet zo'n klein beetje ook.

Klacht: Itunes dat met hakken en stoten werkt.
Klacht 2: Mediamarktmakker die me wijsmaakte dat het ook zondermeer via Winamp kan ipv itoens.
Klacht 3: Ipod stiekem wel een tof ding vinden terwijl ik hem al jaren afkraak.
Klacht 4: Itunes moet echt wat aan gedaan worden.
Klacht 5: Ik heb nu iets van apple.
Had je de algemene voorwaarden maar moeten lezen!
pi_60320898
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 14:19 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik denk dat het verspilde moeite is om een leek op non Windowsgebied iets proberen uit te leggen. Gezien mijn docentenfunctie heb ik de indruk dat jij juist uit je nek loopt te lullen als jij zegt dat windows heilig is, met alleen maar goede applicaties (op iTunes na).

Een goedendag. En trap de volgende keer niet zo in het gehype van Apple en lees eens wat gebruikerservaringen
Ik denk dat je een anderen functie moet gaan zoeken. Als docent zou je namelijk moeten zien dat TS nergens claimt dat Windows heilig is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')