Kutuser is het.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:45 schreef De_Ananas het volgende:
Klusje voor De_Boswachter!
quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:49 schreef 2609 het volgende:
jeetje wel dom hoor :S je moet altijd even kontroleren
quote:
kontrolerenquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:49 schreef 2609 het volgende:
jeetje wel dom hoor :S je moet altijd even kontroleren
Ja! Strak plan! Dan ga ik kamperen voor de postbus en wacht ik net zolang tot de eigenaar van de postbus zijn/haar post komt afhalen! Wel brood meenemen, want misschien is hij/zij wel op vakantie!quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:12 schreef B_ernd het volgende:
Anders ga je je spullen even ophalen in Roermond?
Poeservaring.quote:Philips HX6730/02 tandenborstel zorgt voor wittere en gezondere tanden dankzij de Clean & White poetsstand. 2 tinten witter in slechts 2 weken tijd. De ProResults opzetborstel verwijdert plak beter en zorgt voor een comfortabelere poeservaring in vergelijking met Sonicare Elite. Wereldwijd meest aanbevolen sonische tandenborstelmerk door tandartsen en mondhygiënisten.
quote:
Alsof ze dat ding niet mag houden...quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:24 schreef right_turn het volgende:
En dan krijg je nog een vette rekening ook voor het niet terugsturen van het apparaat na het testen!
Sonycare van Philips, moe nie gekkur worden!
Aan het einde van de testperiode moet het apparaat óf teruggestuurd worden óf ik moet inderdaad betalen.quote:
Wat stom!quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Aan het einde van de testperiode moet het apparaat óf teruggestuurd worden óf ik moet inderdaad betalen.
Ow, das k*t. Ik ging er ook wel vanuit dat je 'm mocht houden. Krijg je een gereviseerde tandenborstel met den kieskorsten van een anderquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Aan het einde van de testperiode moet het apparaat óf teruggestuurd worden óf ik moet inderdaad betalen.
Preciesquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:29 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ow, das k*t. Ik ging er ook wel vanuit dat je 'm mocht houden. Krijg je een gereviseerde tandenborstel met den kieskorsten van een ander
Die persoon krijgt dan hopelijk ook die rekening.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:24 schreef right_turn het volgende:
En dan krijg je nog een vette rekening ook voor het niet terugsturen van het apparaat na het testen!
Jeetje, jij bent wakker!quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die persoon krijgt dan hopelijk ook die rekening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |