Het is weer dag dus de dagstreams zijn weer aangemaakt. Veel plezier ermee.
Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.
En nou weer aan het werk.
Laatste streamverslag was:
quote:
op 11-15-1999 om 01:00 AM schreef bvd2k het volgende:0.59 volgens mij is er iemand buiten
de camera zoomt in op een rare auto (erg vaag) en draait steeds ZOOMEND in het rond.
er schijnen buiten mensen te lopen
Hai Binky, ik weet niet of jij vandaag ook online komt, zou leuk zijn. Maar ik ben vandaag iets minder op het forum dan weet je dat . Tegen het middaguur ben ik een tijdje niet online, tegen 16.00 kan ik weer van de partij zijn
.
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 15 November 1999).]
Verder iedereen in diepe rust, maar het is nog vroeg.
8.12 de slaapkamer van de boys, Bart rekt zich uit en draait zich weer om en Ruud lijkt ook wat wakker te zijn. Vroege vogels dus.
quote:
op 11-15-1999 om 09:04 AM schreef binky het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Oliebol, ik heb net de dag- en avond/nachtstreams gelezen. Dit werkt echt goed!Erg overzichtelijk.
Anouk zie je op de slaapkamer ook wakker worden en ze trekt haar ochtendjas aan met voorbedachte rade want daarna trekt ze schoon ondergoed aan
K : Maalt de koffiebonen zo te horen.
In de huiskamer staat het basketbalnet dat Karin gemaakt heeft van touw. Het ziet er professioneel uit zo te zien.
M + R + B + W liggen alle vier nog op bed in de slaapkamer.
Buiten op stream 1 staan de bed onderdelen in het gras, die hebben gefungeerd als doelen gisteravond met voetballen. Dat zijn die onderdelen van de bedden van Ruud en Bart. Die liggen nog steeds "gezellig" op de grond
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
Anouk neemt plaats aan de tafel.
A: "zal ik het brood vast pakken uit de oven"
B: "ja doe maar ze zullen zo wel komen"
A: "ik heb vannacht gedroomd dat ik met prins willem alexander op stap was, ik weet alleen nog dat we in een huis waren en heel modern ingericht, heel raar"
Anouk smeert zich alvast een boterham met kaas. Blijkbaar wachten ze niet op elkaar.
A rookt buiten een sigaret.
Bart en Willem zijn aan het ontbijten. Bart heeft banaan op de boterham.
Voor de rest is er nog niemand wakker. Vandaag de nieuwe weekopdracht???
Karin is ook al wakker, en Ruud kijkt met slaperig hoofd naar de vissen. hij heeft ze zojuist gevoerd. Hij gaat nu zichzelf voeren.
Willem loopt nog in een t'shirt rond,en zij onderbroek. Bart leest aan tafel.
Karin vraagt aan Willem of hij zijn haar geknipt heeft, het ziet er volgens haar een stuk korter uit. maar Willem heeft zijn haren gewassen.
K: als er een vervolg op BB komt,dan wordt dit nooit zo leuk als dit....
M is ook wakker.
Volgens mij heeft A de opdracht meegekregen om zoveel mogelijk door haar microfoon te fluiten, ik wordt er niet goed van.
K: ik hoop dat we vandaag een leuke opdracht krijgen.
A: is buiten en leest een boek, met een kopje thee erbij.
Stream 1 en 2 niet beschikbaar. Stream 3 buiten afwisselend met binnen, en stream 4 is binnen, echter het geluid is erg ver weg, dus het is bijna niet te volgen waar ze het over hebben.
Stream 3 laat buiten de poorten van BB een takelauto zien, er staan enkele mensen hiervan daan bij.
Als ze nu naar buiten gaan, dan kunnen de bewoners een deel van deze takelauto zien.
A zondert zich helemaal af van de groep.Iedereen babbelt nog na aan de ontbijttafel, en A heeft de strecher gepakt, en zit alleen buiten weer met een boek. Binnen praten ze over vakanties.
karin een Willem praten over de kinderen. Willem vindt het niet erg dat hij geen jongens heeft. Ze praten nu over de broers en zussen,blablabla, niet interessant. DBK ging open volgens Karin: hoorde jullie dat zei ze.
Terwijl ik dit zit te tikken is ineens iedereen verdwenen.... keuken leeg, tuin niks te zien....
En terwijl is dit weer tik krijg ik beeld uit de mannenslaapkamer, ze kleden zich aan en ruimen wat op (Maurice en Willem althans, Ruud en Bart niet te zien). Er is geen geluid.
1204 Camera's schakelen wat, Bart leest in de zithoek, Karin ruimt de slaapkamer op.
[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 15 November 1999).]
Wat een ellende met die streams: stream 1 en 2 doen het nog steeds niet.
Karin is naar de kraan aan het zwaaien. Wat er de bedoeling van is?????
Wat een groot ding zegt A. Ruud zit op een stuk hout en bekijkt dit rustig. Karin is op de plaats aan het rennen. Willem: dadelijk zien we een korfje. Neeeee, roepen ze in koor
A: ze willen door de schutting heen dringen.
Iedereen moest naar buiten.
1212 Nog niks over de muur, ze denken aan Sinterklaas of George Baker... volgens Bart is de kraan groter dan de vorige.
Willem: iemand komt de envelop met weekopdracht afgeven.
1214 Ik zie een soort gele standaard van een vrachtwagen komen.... met iets van een glijbaan
1215 Ja Binky, ik had hem door daarom zet ik nu steeds tijden erbij.... ja het is een soort oplopend podium
Willem, nou voetballen kunnen we wel vergeten. BB geeft aanwijzigen hoe die geplaatst moet worden.
1217 Het ding ziet er leuk uit maar wat moeten ze er nou mee, Anoek zegt dat ze dit heeft geoefend....
------------------
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn
[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 15 November 1999).]
Okee, 6 minuten voor... midgetgolf!!!! hole in one.
Enfin dat is duidelijk, het is een midgetgolfbaan, ze moeten in een keer dat balletje in het gat slaan en hebben samen 6 minuten.
Presentje is van kraanverhuurbedrijf.
Opdracht:
Binnen 6 minuten moet iedere bewoner een hole-in-one slaan. Ze moeten min. 10% max. 50% inzetten.
De mand komt van de medewerkers van het kraanbedrijf. Er zat een briefje bij waarin de bewoners veel succes werd gewenst. De bewoners staan nu allemaal buiten de medewerkers van het kraanbedrijf toe te zingen als bedankje.
Ze kunnen nu de clubs en ballen uit het voorraadhok halen. Er is verwarring of je nu 1 of meerdere keren slaan. Anouk vraagt het aan de regie. Ze mogen maar 1 keer slaan (de STEM klinkt nogal geïrriteerd).
Ze zetten 50% in.
[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 15 November 1999).]
quote:
op 11-15-1999 om 12:24 PM schreef sombie het volgende:
Het is een soort van midgetgolfbaan en de mand is een picknickmand met allerlei lekkers, o.a. paling.Opdracht:
Binnen 6 minuten moet iedere bewoner een hole-in-one slaan. Ze moeten min. 10% max. 50% inzetten.
bart kan zich weer bewijzen!!
Soooooo.... was dit allemaal snel verslagen of niet.... hehe lache
------------------
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn
[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 15 November 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |