TS toetertquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:00 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Hoezo?
Niet dat ik het voor TS opneem, maar ach ja gut.
Jij hebt zeker een batmobiel.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:05 schreef fotostarter het volgende:
Gewoon doorrijden.
Ik stop voor geen enkel beest, tenzij het een koe of ree of hert is![]()
Katten en honden, eenden en die kleine zut moete oprotten, anders jakker ik er over heen.
Kutbeesten
Je bent verplicht te remmen/uit te wijken voor alles van formaat baby (mens) of groter.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:05 schreef fotostarter het volgende:
Gewoon doorrijden.
Ik stop voor geen enkel beest, tenzij het een koe of ree of hert is![]()
Katten en honden, eenden en die kleine zut moete oprotten, anders jakker ik er over heen.
Kutbeesten
Mhhh....kalkoenen zie ik helaas nooit oversteken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:41 schreef de_boswachter het volgende:
Die vogels worden inderdaad fucking irritant. Gewoon gassen, zijn er genoeg van.
Als een fazant oversteekt ga ik ook altijd extra hard rijden, want als je die omverbumpert heb je nog een lekker stukje vlees voor op de BBQ !
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:41 schreef de_boswachter het volgende:
Die vogels worden inderdaad fucking irritant. Gewoon gassen, zijn er genoeg van.
Als een fazant oversteekt ga ik ook altijd extra hard rijden, want als je die omverbumpert heb je nog een lekker stukje vlees voor op de BBQ !
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]Je kan hem ook gelijk uit de grill oppeuzelen.
Dat doet me overigens denken aan die aflevering van Bassie en Adriaan met dat ei dat ze op de motorkap gingen bakken maar dan anders.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |