Je hebt iets teveel op.quote:Op donderdag 24 juli 2008 04:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Ho eens, ook ineens een vlieg in mijn kamer vanancht terwijl ik dus een hor heb en mjn deur is max 2 sec open wanneer ik mijn kamer uit of in ga. Hmmmmmmmmmmmmmmm, spy of afleidingsmanoeuvre
The plot thickens.
ik geloof er niets van.quote:Op donderdag 24 juli 2008 04:53 schreef Queen_Bee het volgende:
Bijna weer in slaap BANG BANG BANG
Moet jij niet slechte Fipo's maken in het fotoboek gedeelte?quote:Op donderdag 24 juli 2008 05:00 schreef MASD het volgende:
Dit topic doet mij denken aan die keer dat ik dat konijn had geslacht met een bijl om op te eten
Een keer kwam zo'n konijn mij met een bijl achterna dus ik zo wegrennen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 05:00 schreef MASD het volgende:
Dit topic doet mij denken aan die keer dat ik dat konijn had geslacht met een bijl om op te eten
quote:Op donderdag 24 juli 2008 05:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet jij niet slechte Fipo's maken in het fotoboek gedeelte?
Zou ik ook doen ja.quote:Op donderdag 24 juli 2008 05:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een keer kwam zo'n konijn mij met een bijl achterna dus ik zo wegrennen.
Dat je raam los is? Hebben ze in Drenthe geen scharnieren dan?quote:
Je moet ook niet onder een raam gaan slapen maar onder een dekbedquote:Op donderdag 24 juli 2008 02:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Wanneer ik bijna slaap en die dan op mijn raam? gaan kloppen waar ik onder slaap en doe ook nog wagenwijd los staat
GA WEG
Ah, nu snap ik wat ze met een los raam bedoeld:quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:37 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Je moet ook niet onder een raam gaan slapen maar onder een dekbed![]()
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat je raam los is? Hebben ze in Drenthe geen scharnieren dan?
Geen bijl tussen je ogen?quote:
Het lijkt er niet op. Wel een hete kamer ipv lekker fris onder mn raamquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Geen bijl tussen je ogen?
Hij heeft geen bijlquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik wat ze met een los raam bedoeld:
[ afbeelding ]
Overigens, vroeger hadden we altijd zo boom voor het huis staan die altijd tegen het raam zat te tikken als het waaide, erg irritant als je een spannende film aan het kijken was.
Ik weet waar jij woont!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:48 schreef Kaeses. het volgende:
HA!
Een kant uitkomen... Wordt dat plaatselijk ook gedoogd?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:38 schreef VlaDje het volgende:
Volgende keer hoef je maar te bellen en dan komt ik zo je kant uit hoor met m'n bijl!
Een bijl!quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:38 schreef VlaDje het volgende:
Volgende keer hoef je maar te bellen en dan komt ik zo je kant uit hoor met m'n bijl!
quote:
Weten we ook gelijk waar Vladje woont. Daar heb ik dan in ieder geval meer aan dan dat ik aan Zomervakantie hadquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een kant uitkomen... Wordt dat plaatselijk ook gedoogd?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een kant uitkomen... Wordt dat plaatselijk ook gedoogd?
Tegen de belager natuurlijk! Dan ben ik de held uit het verhaal en eindigen wij met kindertjes en een huisje boompje beestje enzoquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk waar Vladje woont. Daar heb ik dan in ieder geval meer aan dan dat ik aan Zomervakantie had
Alhoewel, tegen wie ga je die bijl gebruiken dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |