Succes morgenquote:Op donderdag 24 juli 2008 01:26 schreef Maisnon het volgende:
Vroeger nooit last van gehad, nooit een gaatje, niks. De tandarts, weetjewel. Nu ben ik al een jaar of anderhalf niet geweest (vroeger elk half jaar) en voelde ik daarnet een gaatje in een van m'n verstandskiezen, in de buurt van m'n tandvlees.
Een onmogelijke plek, en bij mn tandvlees, en als ik erop druk, dan doet het niet geheel verassend zeer.
Dat wordt dus morgen de tandarts opbellen. Ik ben bang
Wijsheid van moedersquote:Op donderdag 24 juli 2008 01:29 schreef Maisnon het volgende:
Dankje
Mijn moeder SMSt ook al de hoopgevende woorden: Als het te veel pijn doet gewoon paracetamol nemen.
Tip je kan bij kruidvat verzekering afsluiten , deze gaat direct als je hem afsluit in en is voor een jaartje en dekt max 500 euro geloof ik , misschien een uitkomst?quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:33 schreef Maisnon het volgende:
Het doet nu nog geen pijn. Alleen als ik met mn nagel erop druk. Dat valt dus in principe mee gelukkig, maar ik ben bang dat als ik er niks aan doe dat het dan straks ineens gaat ontsteken
En hoe het met de verzekering zit snap ik ook niet helemaal. Dat wordt denk ik gewoon betalen, aangezien ik niet regelmatig kom
Ligt eraan hoe je verzekerd bent toch? Je kunt zelf bepalen wat je pakket dekt volgens mij en daar betaal je dan ook naar. Even nakijken lijkt me.quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:33 schreef Maisnon het volgende:
Het doet nu nog geen pijn. Alleen als ik met mn nagel erop druk. Dat valt dus in principe mee gelukkig, maar ik ben bang dat als ik er niks aan doe dat het dan straks ineens gaat ontsteken
En hoe het met de verzekering zit snap ik ook niet helemaal. Dat wordt denk ik gewoon betalen, aangezien ik niet regelmatig kom
Wie bedenkt zoiets vraag ik mezelf dan af.quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:42 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben (sue me) de 'bijbel' van de Maya's aan het lezen, de Popol Vuh, en daar schakelen de goden een landheer uit door met een blaaspijp z'n kaak uit de kom te schieten, waarna een oude vrouw en oude man z'n tanden eruit trekken en z'n ogen uitsteken omdat ie niet genoeg respect voor de goden heeft. Zoiets zal dit vast ook wel zijn
Elk topic wordt het weer gevraagdquote:
Dat zeiden ze ook toen ik 2girls1cup moest checkenquote:Op donderdag 24 juli 2008 01:55 schreef Sno0ze het volgende:
Geconfronteerd worden met je angst is de beste manier om van die angst af te komen.
Misschien omdat al jouw topics lijken op degenen die om 4 uur des ochtends door dronkelappen gemaakt worden?quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Elk topic wordt het weer gevraagd
Ik heb in mijn leven nog geen sigaret of wat daar in de buurt komt aangeraakt
LoLquote:Op donderdag 24 juli 2008 01:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook toen ik 2girls1cup moest checken
Misschien zou je moeten beginnen met elke dag een pure joint ofzo?quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Elk topic wordt het weer gevraagd
Ik heb in mijn leven nog geen sigaret of wat daar in de buurt komt aangeraakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |