Meneertje zit ook net 2000 onder die 150.000quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:43 schreef RacerDKB het volgende:
Ik erger me aan users met een ID hoger dan 150.000
Maar mij hoor je ook niet klagen.
Ban, doodsverwensing?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:47 schreef h4x0r het volgende:
kankerhuilie ik hoop dat je sterft aan deze grafkankerziekte net zoals de rest van jouw kankerfamilie!
Je bent gezakt voor je propedeuse psychologie. Ik ken alle symptomen van ziektes die ik noem. en ja, er zijn familieleden aan overleden. Alleen is mijn mening dat de massa hysterie over het gebruik van een woord(het is een godvergeten verzameling letters) niet noodzakelijk is.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:58 schreef mrfool het volgende:
Ik hou zo van reacties he... tevens van Psychologie... Zullen we nog eens wedden? Dat jullie het niet opgezocht hebben wat allemaal die ziektes inhouden en de verschijningen ervan? Kan je zeggen, geen interresse, wedden dat er een angst is voor het te lezen, of het kunnen aanzien van...?
Blasfemie! Though shallt burn in Hell!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Je bent gezakt voor je propedeuse psychologie. Ik ken alle symptomen van ziektes die ik noem. en ja, er zijn familieleden aan overleden. Alleen is mijn mening dat de massa hysterie over het gebruik van een woord(het is eengodvergeten verzameling letters) niet noodzakelijk is.
cerrorquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:59 schreef The_Terminator het volgende:
Cerror!
leuk topique, hoe pleeg ik sociale zelfmoord op fok!?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:58 schreef mrfool het volgende:
Ik hou zo van reacties he... tevens van Psychologie... Zullen we nog eens wedden? Dat jullie het niet opgezocht hebben wat allemaal die ziektes inhouden en de verschijningen ervan? Kan je zeggen, geen interresse, wedden dat er een angst is voor het te lezen, of het kunnen aanzien van...?
hmm "malaria" heeft wel een mooie klank voor een vloek, maar deze combinatie is hem nog niet.quote:
Ja!quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:10 schreef MouzurX het volgende:
Ik erger me eigenlijk enorm aan mensen die zich ergens aan ergeren...
Zoals gezegd, ik hoor graag reacties aan... oftewel discussie, wil en ben geen wereldverbeteraar, Alleen de 'linken' die de meeste leggen in humor etc zijn gewoon verkeerd...quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:08 schreef Armoed het volgende:
[..]
leuk topique, hoe pleeg ik sociale zelfmoord op fok!?
post iets serieus/principieels in de klaagbaak
Rot toch , alsof jij wel weet wat psychologie inhoudt,mensen schelden met kanker voortkomend uit een bepaalde frustratie.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:58 schreef mrfool het volgende:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 02:15 schreef Druuna het volgende:
Mensen die schelden met ziektes zijn vaak mensen uit de lagere sociale klasse, die kennen geen respect ofzo, ik knap er ook op af.
Als ik frustratie heb dan ga ik wel hardlopen, dit is voor ieder anders... ben je nou 'feiten' op aan het noemen, of uit je eigenwijsheid aan het praten? boeit mij niet als het met de paplepel is ingeslagen, respect moet je hebben, er zijn genoeg andere woorden om 'grappig' over te komen of haat te uiten...quote:Op donderdag 24 juli 2008 02:11 schreef fm07 het volgende:
[..]
Rot toch , alsof jij wel weet wat psychologie inhoudt,mensen schelden met kanker voortkomend uit een bepaalde frustratie.
Niemand scheldt met kanker omdat hij dit echt daadwerkelijk iemand toewenst, het is een kracht-term die gebruikt word om woede kwijt te raken , natuurlijk is dat niet correct anderzijds er meteen bovenop rammen vind ik erger als een beetje schelden met welke vreselijke woorden dan ook.
Bovendien is het ook vaak iets dat aan een streek gebonden is , in de grote steden wordt vaak meer gescholden als in kleine dorpjes(word er met de paplepel ingeslagen als het ware).
Mensen die veel schelden hebben gewoon teveel frustratie/haat/pijn die ze met zich meedragen, dat gelul dat mensen serieus ingaan op bepaalde scheldwoorden is gewoon diep triest, kijk eerst naar de kern = namelijk WAAROM schelden sommige mensen meer als anderen, omdat ze jou een erge ziekte toewensen of vanuit hun eigen frustratie??
Laat ik het deze keer kort houden "eigengeile rakker" , het feit dat jij de mogelijkheid hebt gekregen om dingen voor jezelf op een rijtje te zetten en daardoor nu besloten hebt om niet (of minder te schelden) is jouw keuze!quote:Op donderdag 24 juli 2008 03:14 schreef mrfool het volgende:
[..]
Als ik frustratie heb dan ga ik wel hardlopen, dit is voor ieder anders... ben je nou 'feiten' op aan het noemen, of uit je eigenwijsheid aan het praten? boeit mij niet als het met de paplepel is ingeslagen, respect moet je hebben, er zijn genoeg andere woorden om 'grappig' over te komen of haat te uiten...
Owja laat ik een uit mijn 'eigenwijsheid' babbelen:
Je bent nog jong in de meeste gevallen. Je enkt dat alles in de wereld voor de wind gaat, leuke baan, mooi wijf of man, geen zorgen, veel sex, kortom lekker doen en laten wat je wilt doen... Merendeels krijgt ooit klachten, die gaan over, dan nog eens klachten. iemand gaat naar de dokter, bingo! een ernstige ziekte... Je wereldje zakt in elkaar, kijken hoe je gaat denkenowja de perfecte wereld draaid meestal op de 'voorgrond' van de maatschappij, de mensen die creperen hoor je niks van...nee we willen alleen de goeie dingen zien, +1 voor je uitgebreide tekst
Mocht ik teveel afwijken op mijn post, of ben ik niet duidelijk, laat even weten, ben een held in uitleggen
Dat jij 11 jaar als verpleegkundige hebt gewerkt, mooi en fijn en goed. Jij zal er makkelijk mee om springen qua ziektes etc. Ik bekijk en heb gereageerd in een ander topic van jou en zie dat je ook ergens moeite mee hebt? zo hebben we allemaal wel wat. maar zoals mijn start post aangeeft: A: weten sommige wel wat ze roepen? B: Humor is anders C: Relevante praat c.q. inhoud.quote:Op donderdag 24 juli 2008 03:35 schreef fm07 het volgende:
[..]
Laat ik het deze keer kort houden "eigengeile rakker" , het feit dat jij de mogelijkheid hebt gekregen om dingen voor jezelf op een rijtje te zetten en daardoor nu besloten hebt om niet (of minder te schelden) is jouw keuze!
Dit accepteren wil automatisch zeggen dat je anderen dezelfde ruimte dient te geven om hun gedrag te beteren , niet ieders groeicurve is gelijkwaardig , je hebt mensen die zullen het nooit snappen en sommigen na 10 jaar pas.
Geef mensen de ruimte zoals jij die ook gekregen hebt en accepeteer dat ze hierbij soms een vloek laten.
Daarnaast heb je de groep mensen die DENKEN het te snappen dat zijn wat mij betreft de ergste , overtuigt van hun gelijk en een ieder die anders denkt bij voorbaat de les willen lezen.
Laat me je dit zeggen, ik heb 11 jaar als verpleegkundige op de afdeling oncologie in het AMC gewerkt en er zijn talloze voorbeelden van ontwikkelde mensen die ziek werden en spottend spraken van een "kankerziekte" en de spot dreven met zichzelf en anderen tot in de terminale fase aan toe.
Zo had je ook mensen die wilden het woord kanker niet eens horen laat staan erover praten.
Het is die diversiteit die je doet beseffen dat we allemaal verschillend van benadering en gedachtengoed zijn, dit geld voor ziek zijn en in andere mate voor schelden of de keuze van een school voor je kinderen.
Leer jij eerst maar individualisme accepteren en "kleur" apricieren alvorens je anderen verteld wat ze moeten doen en vooral laten
Ik WIST het gewoon dat dit komen gingquote:Op donderdag 24 juli 2008 03:59 schreef mrfool het volgende:
[..]
Dat jij 11 jaar als verpleegkundige hebt gewerkt, mooi en fijn en goed. Jij zal er makkelijk mee om springen qua ziektes etc. Ik bekijk en heb gereageerd in een ander topic van jou en zie dat je ook ergens moeite mee hebt? zo hebben we allemaal wel wat. maar zoals mijn start post aangeeft: A: weten sommige wel wat ze roepen? B: Humor is anders C: Relevante praat c.q. inhoud.
Ik werk in een compleet andere sector , ik vertel niemand hier iets MOET doen. Heb graag dicussies tegelijker tijd leer ik er wat van, deden dit maar meer mensen...
Dat beslis ik wel voor mijzelf.quote:Op donderdag 24 juli 2008 06:15 schreef kaakaa het volgende:
Je moet scheldwoorden zien als scheldwoorden. Niet als de officieele betekenis.
Tuurlijk, maar als we alles serieus gaan nemen hou je helemaal niks over, dan gaat iedereen lekker in een hoekje zitten janken.quote:Op donderdag 24 juli 2008 06:18 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Dat beslis ik wel voor mijzelf.
Ja, laten wij afzakken naar niveau 0.quote:Op donderdag 24 juli 2008 06:26 schreef kaakaa het volgende:
Als je het niet leuk vind ga je maar naar Noord Korea verhuizen..
Oeh, nu voel ik mij echt gekwetst, jij voelt je beter dan die arme noord koreanen? Schaam je! Ik vind dit nog erger dan schelden!quote:Op donderdag 24 juli 2008 06:45 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ja, laten wij afzakken naar niveau 0.
Ben jij al wakker? Jouw uitspraak slaat nergens op.quote:Op donderdag 24 juli 2008 06:47 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Oeh, nu voel ik mij echt gekwetst, jij voelt je beter dan die arme noord koreanen? Schaam je! Ik vind dit nog erger dan schelden!
Wie is er hier nou de gene die huilt om de vrijheid van meningsuiting? Als iemand kanker wilt zeggen doet hij maar. Ik zal er niet van opkijken.quote:Op donderdag 24 juli 2008 06:53 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ben jij al wakker? Jouw uitspraak slaat nergens op.
Een voorbeeld
ASG: Vrijheid van meningsuiting wordt aangetast door de MvJ.
Kaakaa: Ga maar naar Noord-Korea. Daar hebben zij niet eens Grondrechten!!!!
Kortom, snap jij nu waarom jouw post getuigd van domheid?
En dan? Heb ik trouwens meer recht om kanker te zeggen als er iemand in mijn familie kanker heeft?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:40 schreef mrfool het volgende:
Owja ga je toch in deze post: kanker etc roepen... Fijn voor jou... Wedden dat er een familie lid van jou er wel aan dood is gegaan?
Wat hij zegt..quote:Op donderdag 24 juli 2008 07:01 schreef Heathen. het volgende:
[..]
En dan? Heb ik trouwens meer recht om kanker te zeggen als er iemand in mijn familie kanker heeft?
Met je hivhoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |