Meneertje zit ook net 2000 onder die 150.000quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:43 schreef RacerDKB het volgende:
Ik erger me aan users met een ID hoger dan 150.000
Maar mij hoor je ook niet klagen.
Ban, doodsverwensing?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:47 schreef h4x0r het volgende:
kankerhuilie ik hoop dat je sterft aan deze grafkankerziekte net zoals de rest van jouw kankerfamilie!
Je bent gezakt voor je propedeuse psychologie. Ik ken alle symptomen van ziektes die ik noem. en ja, er zijn familieleden aan overleden. Alleen is mijn mening dat de massa hysterie over het gebruik van een woord(het is een godvergeten verzameling letters) niet noodzakelijk is.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:58 schreef mrfool het volgende:
Ik hou zo van reacties he... tevens van Psychologie... Zullen we nog eens wedden? Dat jullie het niet opgezocht hebben wat allemaal die ziektes inhouden en de verschijningen ervan? Kan je zeggen, geen interresse, wedden dat er een angst is voor het te lezen, of het kunnen aanzien van...?
Blasfemie! Though shallt burn in Hell!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Je bent gezakt voor je propedeuse psychologie. Ik ken alle symptomen van ziektes die ik noem. en ja, er zijn familieleden aan overleden. Alleen is mijn mening dat de massa hysterie over het gebruik van een woord(het is eengodvergeten verzameling letters) niet noodzakelijk is.
cerrorquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:59 schreef The_Terminator het volgende:
Cerror!
leuk topique, hoe pleeg ik sociale zelfmoord op fok!?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:58 schreef mrfool het volgende:
Ik hou zo van reacties he... tevens van Psychologie... Zullen we nog eens wedden? Dat jullie het niet opgezocht hebben wat allemaal die ziektes inhouden en de verschijningen ervan? Kan je zeggen, geen interresse, wedden dat er een angst is voor het te lezen, of het kunnen aanzien van...?
hmm "malaria" heeft wel een mooie klank voor een vloek, maar deze combinatie is hem nog niet.quote:
Ja!quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:10 schreef MouzurX het volgende:
Ik erger me eigenlijk enorm aan mensen die zich ergens aan ergeren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |