NYC is duur.. Maar het is het ook waard...quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:35 schreef wonderer het volgende:
"hetero"
En NYC is veel te duur
Manias, wel even zwaaien als je over me heenvliegt he?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:35 schreef Stroekie het volgende:
The Fok!kers Gay And Lesbian Pride Weekend Meet part 2
Nee dankjequote:Op woensdag 23 juli 2008 22:35 schreef Stroekie het volgende:
@ Jordee
zal ik ook gelijk maar een kaartje voor je bestellen voor de meet van 30 aug ?
O ja, die mag zeker!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:59 schreef Manias het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze?(rawr travis wall)
Aaah ? Gratis bier? XDquote:
Ik wil graag een keer een rondje broadway doen, maar in mijn eentje is het toch niet je van het...quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:36 schreef m3nster het volgende:
[..]
NYC is duur.. Maar het is het ook waard...
Dan wordt het natuurlijk wel weer verleidelijkquote:
Ik neem aan dat je wel eens in NY bent geweest, zóver woon je er niet vandaan.. Dichterbij dan mij iigquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil graag een keer een rondje broadway doen, maar in mijn eentje is het toch niet je van het...
jaa zal ik doenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:35 schreef wonderer het volgende:
"hetero"
En NYC is veel te duur
Manias, wel even zwaaien als je over me heenvliegt he?
Nope, nog niet. Het is nog steeds zes uur met de auto en er rijdt geen TGV hierquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:42 schreef m3nster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel eens in NY bent geweest, zóver woon je er niet vandaan.. Dichterbij dan mij iig
Ik denk niet dat het verleidelijk wordt als jij komtquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan wordt het natuurlijk wel weer verleidelijk
Verklaarquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het verleidelijk wordt als jij komt
ey ey sextalk verlaagt het niveau nog meer!quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het verleidelijk wordt als jij komt
Pak je de normale trein toch, is ook verschrikkelijk duur daar i know, maar tochquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, nog niet. Het is nog steeds zes uur met de auto en er rijdt geen TGV hier
quote:
cahir? waar? vriendje? *confused*quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als je dat niet weet, ben je nog dommer dan je klinkt, maar goed heb geen zin in ozin rellen vanavond dus veel plezier met je vriendje Cahir en ik reageer wel op diegene die wel normaal kunnen reageren
Doet de batterij het lang genoeg dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:47 schreef m3nster het volgende:
Mensen dieren schapen..![]()
![]()
Gegroet! Misschien tot zo als ik myn windje nog openklap tijdens de treinreis...hahah
Ja, het staat in de planning, maar dus niet in mijn eentje.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:46 schreef m3nster het volgende:
[..]
Pak je de normale trein toch, is ook verschrikkelijk duur daar i know, maar toch
Waar reageer ik niet normaal dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als je dat niet weet, ben je nog dommer dan je klinkt, maar goed heb geen zin in ozin rellen vanavond dus veel plezier met je vriendje Cahir en ik reageer wel op diegene die wel normaal kunnen reageren
MO!quote:
dit is de 2e avond dat ik niet uit ga om wat te drinken, ja dusquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:52 schreef Nybella het volgende:
Nuno ben je ongsteld ofzo?
lees even terugquote:
of heet dat ontwenningsverschijnselen net als met stoppen met rokenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dit is de 2e avond dat ik niet uit ga om wat te drinken, ja dus
Hij is heel gewoontjes hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:49 schreef Manias het volgende:
cahir? waar? vriendje? *confused*
Fijn, je kunt dus geen voorbeelden opnoemen. Als mijn berichten je niet aan staan, negeer ze dan gewoon.quote:
Sta je te lang droogquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dit is de 2e avond dat ik niet uit ga om wat te drinken, ja dus
Dat ik niet uitga betekent niet dat ik geen wijntje drinkquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of heet dat ontwenningsverschijnselen net als met stoppen met roken![]()
wijntje dan maar ?
Ik denk dat ie T bedoeltquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie Cahir of dat vriendje van hem ?
Jij mag wat mij betreft blijvenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Fijn, je kunt dus geen voorbeelden opnoemen. Als mijn berichten je niet aan staan, negeer ze dan gewoon.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:00 schreef Nybella het volgende:
[..]
Ga kauwen op een glasscherf geinfecteerd met aids.
quote:
*psssst* je kan een glasscherf niet infecteren hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:00 schreef Nybella het volgende:
[..]
Scherpquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:03 schreef Manias het volgende:
[..]
*psssst* je kan een glasscherf niet infecteren hoor
Bloederige bek, meer niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:00 schreef Nybella het volgende:
waar slaat dit nu weer op, omdat ie dat tegen mij zegt ....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |