abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60306861
olijfjes met knoflook en peterselie
pi_60306881
Ziet er uit als een nuttig topic! Stappenplannen is een goed idee

Ik zal hem er nu vast eens één laten proberen Dan kan ik altijd nog een noodplan bedenken voor als het niet werkt.

Dank voor de link!
  woensdag 23 juli 2008 @ 22:36:18 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_60307647
Oew Leintje, bedankt voor dat topic Dat ga ik een keer bij Bert onder zijn neus duwen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 23 juli 2008 @ 22:46:13 #5
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60307919
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 20:20 schreef KrnKje het volgende:
Zit net rond te kijken naar restaurantjes in Praag en het is niks gelogen dat het niet duur is... en als t daar al zo goedkoop is, wat moet t dan in de middle of niemandsland zijn waar we willen kamperen? Hihi

Net bij t koken trouwens n super diepe snee in m'n ringvinger gesjefd Blik gepelde tomaten dacht dat t handig was z'n dekseltje in m'n hand te steken...
Vroeger gingen wij altijd kamperen in Tsjechie bij Meneer Slegl, in Bakov. Even voor je gegoogled± here dus: http://www.czecot.com/nl/results/kempy-info.php?id=825

De eerste keer dat we daar kwamen was in 1993, we waren de enige buitenlanders, meneer slegl haalde ons van de weg af. Er was een veldje, wc's, een watertank die zwart was geverfd om de warmte een beetje erin te houden... de kippen liepen over het terrein, we mochten kampvuurtejs maken voor de tent. God, wat een lol hebben we daar gehad.

We zijn daar een jaar of 5 gekomen, elke keer was dat onze eerste stop in Tsjechie, geweldig om dat land te zien veranderen, om de camping te zien veranderen. Ik zou graag nog een keer terug gaan naar meneer Slegl. Ik durf te wedden (als ie nog leeft) dat ie me nog kent!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_60308142
tvp

Freecell
pi_60308176
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 22:53 schreef octopussy het volgende:
tvp

Freecell
sssst
pi_60309004
En zelfs ik lig nu in bed
Alleen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60309117
* Isabeau is overigens wel de lekkerste banoffee pie ever aan het eten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60309200
in bed?
pi_60309255
Niet knoeien Isa

Trampolinespringen is tof!
pi_60309308
Sta jij inmiddels niet op knappen Freecell?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_60309372
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
in bed?
Ja, maar ik heb maar een klein stukje op, anders plof ik. En natuurlijk is trampolinesprinen tof
pi_60309435
hormonen zijn kut
pi_60309487
Ja
Ook maar vroeg gaan slapen, Memo?
pi_60309520
ik ben zoo jankerig en labiel ik word er zelf kriegel van
pi_60309555
Als je jezelf gaat irriteren is dat wel ernstig ja, het loopt niet zo eenvoudig bij jezelf vandaan en ruzie maken met jezelf is ook zo iets vreemds.
pi_60309628
Slaap lekker allemaal, ik doe lapje dicht en ga ook slapen. MeMo, duik ook eens vroeg in bed
pi_60309656
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Als je jezelf gaat irriteren is dat wel ernstig ja, het loopt niet zo eenvoudig bij jezelf vandaan en ruzie maken met jezelf is ook zo iets vreemds.
inderdaad ach is morgen wel weer over en ik ga er vroeg in. dat zeker

slaap lekker
pi_60309825
Slaap lekker allemaal
pi_60309900
Hier ga ik trouwens heen op vakantie!

http://www.grieksegids.nl/vakantieland/samos/samos.htm
Het plaatsje Pythagorion
pi_60309980
Goed bezig Den_Haag, ziet er goed uit!

Ik ben voor het slapen gaan nog maar even aan het genieten van het Requiem van Fauré, prachtig.
En ondertussen nog ff de online Wall Street Journal doorspitten, staat veel waardevolle informatie in!
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
pi_60310005
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 23:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Sta jij inmiddels niet op knappen Freecell?
Valt best mee Ik moet officieel nog iets meer dan 6 weken, maar over 4 weken mag het ook al wel

En ik wil ook trampolinespringen, maar dat is nu misschien niet zo handig meer

Isa welterusten en geniet van je taart in bed Ik ga zo ook maar eens naar bed geloof ik.
pi_60310027
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 23:58 schreef Den_Haag het volgende:
Hier ga ik trouwens heen op vakantie!

http://www.grieksegids.nl/vakantieland/samos/samos.htm
Het plaatsje Pythagorion
Ziet er goed uit!
Maar ik vind dingen er al snel goed uitzien, heb zelfs nog nooit een berg gezien in het echie dus misschien moet je naar de anderen luisteren.
  donderdag 24 juli 2008 @ 00:03:59 #25
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60310032
Tis vakantie!

Ik hoef niet meer op tijd in bed te liggen omdat m'n wekker morgen vroeg gaat!

Toch ga ik geloof ik zo maar naar bed, ik ben best moe. Nog even het journaal kijken zo..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')