quote:
Op woensdag 23 juli 2008 20:20 schreef KrnKje het volgende:Zit net rond te kijken naar restaurantjes in Praag en het is niks gelogen dat het niet duur is... en als t daar al zo goedkoop is, wat moet t dan in de middle of niemandsland zijn waar we willen kamperen? Hihi

Net bij t koken trouwens n super diepe snee in m'n ringvinger gesjefd

Blik gepelde tomaten dacht dat t handig was z'n dekseltje in m'n hand te steken...

Vroeger gingen wij altijd kamperen in Tsjechie bij Meneer Slegl, in Bakov. Even voor je gegoogled± here dus:
http://www.czecot.com/nl/results/kempy-info.php?id=825De eerste keer dat we daar kwamen was in 1993, we waren de enige buitenlanders, meneer slegl haalde ons van de weg af. Er was een veldje, wc's, een watertank die zwart was geverfd om de warmte een beetje erin te houden... de kippen liepen over het terrein, we mochten kampvuurtejs maken voor de tent. God, wat een lol hebben we daar gehad.
We zijn daar een jaar of 5 gekomen, elke keer was dat onze eerste stop in Tsjechie, geweldig om dat land te zien veranderen, om de camping te zien veranderen. Ik zou graag nog een keer terug gaan naar meneer Slegl. Ik durf te wedden (als ie nog leeft) dat ie me nog kent!