Vroeger gingen wij altijd kamperen in Tsjechie bij Meneer Slegl, in Bakov. Even voor je gegoogled± here dus: http://www.czecot.com/nl/results/kempy-info.php?id=825quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:20 schreef KrnKje het volgende:
Zit net rond te kijken naar restaurantjes in Praag en het is niks gelogen dat het niet duur is... en als t daar al zo goedkoop is, wat moet t dan in de middle of niemandsland zijn waar we willen kamperen? Hihi
Net bij t koken trouwens n super diepe snee in m'n ringvinger gesjefdBlik gepelde tomaten dacht dat t handig was z'n dekseltje in m'n hand te steken...
Ja, maar ik heb maar een klein stukje op, anders plof ik. En natuurlijk is trampolinesprinen tofquote:
inderdaadquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Als je jezelf gaat irriteren is dat wel ernstig ja, het loopt niet zo eenvoudig bij jezelf vandaan en ruzie maken met jezelf is ook zo iets vreemds.
Valt best meequote:Op woensdag 23 juli 2008 23:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Sta jij inmiddels niet op knappen Freecell?
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:58 schreef Den_Haag het volgende:
Hier ga ik trouwens heen op vakantie!
http://www.grieksegids.nl/vakantieland/samos/samos.htm
Het plaatsje Pythagorion
Oh ik meende dat jij ongeveer net zo ver was als een vriendin van mij en die is vorige week bevallen en was toen al anderhalve week over tijd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Valt best meeIk moet officieel nog iets meer dan 6 weken, maar over 4 weken mag het ook al wel
En ik wil ook trampolinespringen, maar dat is nu misschien niet zo handig meer![]()
Isa welterusten en geniet van je taart in bedIk ga zo ook maar eens naar bed geloof ik.
Leuk verhaal zeg. Klinkt wel herkenbaar, wij gingen ook altijd kamperen vroeger; met z´n allen met de klapkar.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Vroeger gingen wij altijd kamperen in Tsjechie bij Meneer Slegl, in Bakov. Even voor je gegoogled± here dus: http://www.czecot.com/nl/results/kempy-info.php?id=825
De eerste keer dat we daar kwamen was in 1993, we waren de enige buitenlanders, meneer slegl haalde ons van de weg af. Er was een veldje, wc's, een watertank die zwart was geverfd om de warmte een beetje erin te houden... de kippen liepen over het terrein, we mochten kampvuurtejs maken voor de tent. God, wat een lol hebben we daar gehad.
We zijn daar een jaar of 5 gekomen, elke keer was dat onze eerste stop in Tsjechie, geweldig om dat land te zien veranderen, om de camping te zien veranderen. Ik zou graag nog een keer terug gaan naar meneer Slegl. Ik durf te wedden (als ie nog leeft) dat ie me nog kent!
Hier moest ik echt heel hard om lachenquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:41 schreef DarkElf het volgende:
een van mijn katten ligt serieus al de hele dag op bed ... daar lag hij vannacht ook... en nu nog steeds...
hij draait zich alleen af en toe ff om, zeker tegen doorliggen ofzo..
Er zijn nu een bijna dokter en verpleegkundige aanwezig, dan moet je je toch al een beetje beter voelen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:29 schreef Vork het volgende:
Dat is heel lief, maar ik ben nogal wat ziekig,waardoor ik gisteren al niet ben gaan werken en vandaag ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |