Het is internet, waarom post jij op een forum?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:50 schreef denthemen het volgende:
Het is internet, waarom maak jij je er zo druk om?
Appels en peren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:51 schreef deepart het volgende:
[..]
Het is internet, waarom post jij op een forum?
Jij vroeg of ik ook wilde komen omdat je niet meer naar buiten wilde komenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:51 schreef deepart het volgende:
[..]
Het is groen, en hangt aan een boom?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:51 schreef deepart het volgende:
[..]
een kiwiquote:
Het punt is dus dat mensen moeten afleren om stom te reageren. Als ze dat blijven doen dan blijven er maar weinig topics over om überhaupt nog te reageren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:58 schreef Scherpkoekje het volgende:
Juup sloot dus inderdaad ook mijn geweldige droom-topic omdat een paar mensen stom reageerden
Link? Ben benieuwd over wat voor sexy dingen jij droomt.. En dan kijken we even of het terecht is of niet..quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:58 schreef Scherpkoekje het volgende:
Juup sloot dus inderdaad ook mijn geweldige droom-topic omdat een paar mensen stom reageerden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |