Dat dusquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:33 schreef zarGon het volgende:
Eerder dan je baas 'zo.....' zeggen, de volgende keer. En dan ook blijven herhalen. Elke keer.
Mensen die zichzelf niks gunnen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:37 schreef Gluckskafer het volgende:
Neem een voorbeeld aan je baas.
Die gunt zich niet eens tijd voor pauze.
Even vlug koffie halen en weer doorwerken.
Na 17.00 mag je jezelf zoveel tijd gunnen als je wil.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:44 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf niks gunnen.
Wie zegt dat TS kantoorwerk doet en dus de mogelijkheid heeft om te FOK!en? Dit is een conclusie van jou die nergens op gebaseerd isquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:49 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Na 17.00 mag je jezelf zoveel tijd gunnen als je wil.
De ganse dag stiekem Fokken en buiten sigaretjes roken en dan ook nog een half uur pauze nemen.
Je eet je boterhammen maar tussendoor op.
true, op school heb ik ook altijd een hekel aan pauzes, puur omdat ik het zonde van de tijd vind en ik liever gewoon door werkquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:00 schreef Gluckskafer het volgende:
Pauzes zijn overrated.
Liever dat halfuurtje per dag overslaan, en je kunt op vrijdagmiddag lekker vroeg naar huis.
Een half uurtje eerder weg. Nou, dat doet het hem voor mij niet. Dan ga ik liever tijdens het werk even rustig wat eten en drinkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:00 schreef Gluckskafer het volgende:
Pauzes zijn overrated.
Liever dat halfuurtje per dag overslaan, en je kunt op vrijdagmiddag lekker vroeg naar huis.
maandag t/m donderdag = 4 x een half uur = 2 uur.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Een half uurtje eerder weg. Nou, dat doet het hem voor mij niet. Dan ga ik liever tijdens het werk even rustig wat eten en drinken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |