Tot morgen, Nico Dijkshoorn
Omdat de meeste mensen hier nogal positief zijn over jouw verhalen, heb ik er ook een paar gelezen.
Het valt me op dat je alles wat ze daar uitspoken naar het negatieve ombuigt. Ik zou me bij Charisma willen aansluiten en willen zeggen: Waarom kijk je nog?
p.s.
Aan haar stemgeluid te horen heeft Anouk bij kinderen voor kinderen gezongen.
Ga zo Doordevil
Het is niet erg dat er gereageerd wordt op het soms tot irritant stijgende niveau van ons dagelijkse "doordevil-rubriekje", maar weet dan wel dat voor velen het BB-gebeuren er op achteruit gaat als Nico niet kijkt. Nico is iemand die zich met hart en ziel op het BB-gebeuren heeft gestort, met de eerlijk intentie er geen goed woord over te reppen. Door dit vervolgens te verpakken als licht sarcastische column weet deze man velen van ons iedere dag te boeien, zo ook mij.
Nico bedankt voor weer een prachtige column,
P. A. Lumile
------------------
If there's more between heaven and earth, why didn't anyone tell me?
[Dit bericht is gewijzigd door P. A. Lumile (Datum 14 November 1999).]
Maar wat wel heeel leuk is, is dat dus het gros van de mensen op dit forum cynisme en sarcasme niet snapt.
Alleen daarom dus maar door gaan Nico.
Stukkie van zondag: behaarde rug JA, Anouk NEE!
Wacht met smart op morgen!!!!!!
Ik sluit me aan bij degenen die het WEL begrijpen!
Tot morgen!
Of deze column heeft geen Topic met respons-mogelijkheid nodig: maar dan onthouden we Nico van positieve onmiddellijke feedback, die hijzelf heeft gezegd zo te waarderen,
of de kritiek-posters beseffen eindelijk een keer de onzinnigheid van hun reacties - denken zij nou werkelijk dat iemand die een boek/column/stijltje qua smaak leuk vindt, geïnteresseerd is in diegenen die zijn/haar smaak NIET delen ? Of willen de kritiek-posters zelf misschien 'de vruchten van hun eigen pen' graag gelezen zien ? En zo ja, waarom posten zij dan niet in boeiender taal ? Het gaat hier toch om 'fiction' ?
Sorry, na wekenlang genieten van Nico's stukjes, incl. vanavond, moest ik dit ff kwijt. Wie houdt wie hier nou voor de gek, en wie zichzelf ?
Persoonlijk is DD zijn stukje over BB iedere morgen als ik mijn PC geboot heb heerlijk omlangzaam aan de dag te beginnen. Het allermooiste is dat er op maandag meerdere liggen te wachten
Mijn dank nico
Ook nog een reactie op de andere posters in dit topic:
- natuurlijk mag er negatief gereageerd worden, maar als je gewoon niet van de stukkies van Nico houdt: lees ze dan niet en hou op met zeuren.
- natuurlijk is BB te saai om naar te kijken, dat zullen al die 2 miljoen kijkers met elkaar eens zijn. Maar dat zal tegelijk ook wel de reden zijn om steeds weer wel te kijken, en er daarna uitgebreid over door te ouwehoeren op het internet. Leuk toch en niks mis mee !
[Dit bericht is gewijzigd door Twinny Sister (Datum 15 November 1999).]
Och wat is het inderdaad heerlijk om de maandagochtend met een paar DD's te beginnen.
Nico: je bent geweldig!!
Knap trouwens, mensen die 't bij 'in zichzelf grinniken' kunnen houden. Bij mij is er toch vaak sprake van een niet tegen te houden aanzwellend gegrom hetgeen meestal uitmondt in luidkeels schateren.
Lijkt me heerlijk om te lezen, dus doordevil: svp doorgaan,
alle mensen met kritiek: net zo verpakken als doordevil, en zoveel typen als je kunt!!
Grandioos Doordevil
quote:
op 11-15-1999 om 02:06 PM schreef Corona het volgende:
Laat iedereen stoppen met die nutteloze reacties op Doordevil, aangezien hij zich toch te goed voelt ( en is) om te reageren op jullie slijmerige lofuitingen
Ik denk toch dat DD het wel vreemd zou vinden als er opeens helemaal niet meer op zijn stukjes gereageerd zou worden.
Verdomd als het niet waar is. Net gereageerd op de vorige doordevil en
nou dit weer.
Waarom waan ik me elke keer als ik me door de reacties op jou stukjes
waad Nico, toch telkens weer in een gaswinningsgebied??? De meest
kritische geesten vinden dit afmaken van de karakters van de in feite
heel zielige deelnemers fantastisch. (gefigneerde kwoot:"Ah joh,
geweldig zoals hij de tekorten van die mensen uitvergroot!") We zullen
eens een vergrootglas op jou zetten nietig insect, en dan niet als het
donker is...
Om de steeds terug kerende vraag (FAQ?) gelijk maar te beantwoorden:
"Waarom lees je Nico's stukjes dan nog?" plus de reacties daarop for
that matter...
Simpel, ik heb geleerd om eerst de gedachten van anderen tot me te
nemen voordat ik ze afkeur. Ik ben toch verdomme geen ayatollah? Ik
ben een denkend mens, met een recht op een mening, en net zo'n groot
recht om die mening hier te uiten als al jullie hallelujah
schreeuwers. Staat dat je niet aan kun je jezelf een enorm plezier
doen en naar landen emigreren waar ze het van harte met je eens zijn.
Ga je maar eens lekker uiten in Rood China bijvoorbeeld.
Genoeg woedeuiting voor 1 avond. (nooit genoeg woede, dat moet ik die
k*treclame van flutboard.nl nageven: stay angry.)
-----BEGIN PGP SIGNATURE-----
Version: PGPfreeware 6.0.2i
iQA/AwUBODBbHOLsM9T8u6t/EQJALACfe05hVsBFdoE8JW6NJWXmCAvgBbQAoIE9
xJjoNKL68FUoTpVxR9OklHdT
=J+k1
-----END PGP SIGNATURE-----
Ook kritiek op de stukjes van Nico moeten vooral binnen blijven komen, er moet toch een beetje leven in de BB zijn!
Het zal wel een beetje zielig zijn om hier zo enorm van te genieten, lekker, hè. Wat moeten we toch als dit is afgelopen. Lingo halen ze er ook al af, kunnen we Bollie niet meer 'afmaken'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |