Ooooh wat mooi bescheiden nog!quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:11 schreef DolleMina het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag 22 weken en 5 dagen, en dit is mijn buikje. Nog even en het wordt tijd voor positiekleding...
DJMO, ik ben blij dat je weer terug bent! Mooie buik.
Daar sluit ik me helemaal bij aan...quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:12 schreef cattie het volgende:
Zo DolleMina, dat is nog een heel bescheiden buikje! Ziet er mooi uit.
dat is een mooi klein buikjequote:Op dinsdag 9 september 2008 12:11 schreef DolleMina het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag 22 weken en 5 dagen, en dit is mijn buikje. Nog even en het wordt tijd voor positiekleding...
DJMO, ik ben blij dat je weer terug bent! Mooie buik.
Grappig dat je mooie buik er zo heel anders uitziet als je vergelijkt met je vorige foto.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:29 schreef DJMO het volgende:
mooie buikjes zo CM en Fuente!!
ik kon het vanmiddag niet laten om even snel een foto te maken van mijn buik in een kleur shirt wat ik normaal echt nooit draag
[ afbeelding ]
(25w4d)
Ik denk de kleding zelfquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:10 schreef DJMO het volgende:
dat viel mij zelf ook al op carmelladaarom kon ik het ook niet laten, ik vraag me af of het aan de kleur ligt, de camera (die vorige is met webcam gemaakt, deze met digitale camera), of de kleding zelf ..
Ik vind het idee alleen al veel te engquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:35 schreef Raissa het volgende:
Nog even Carmella, dan kunnen wij ook ons buikje showen!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |