Ja jaquote:
De houding is niet zo moeilijk, gewoon staan als een plompzakquote:Op woensdag 3 september 2008 20:25 schreef juttertje het volgende:
Mooi, Cattie!!! en je bent voor mij ook een goede referentie![]()
Die van Fruppel en Jose vind ik trouwens ook erg mooi.
en die van DC is werkelijk prachtig! Goed dat je het volhoud elke keer met dezelfde kleren (toch?) en precies dezelfde houding!
Ik weet hetquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, het is hem nog steeds hoor!![]()
Hij zit trouwens nog wel echt heel hoog ook he! Heeft de vk daar al/nog iets over gezegd, over indalen?
is bij mijn oudste ook gebeurt. die wilde ook niet indalen en pas met de laatste weeen is ze ingedaald.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:50 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ik weet het.
Veel is er nog niet ingedaald, wel een beetje. De gyn heeft er niet specifiek iets van gezegd. Wel heb ik al verhalen gehoord van baby's die pas tijdens de bevalling zelf echt goed gaan indalen...
Ofwel is die van ons er zo eentje, ofwel zal het voor de komende dagen nog moeten zijn...
Die groeit behoorlijk! Maar ik heb zonder zwangerschap ook al een buikjequote:Op zaterdag 6 september 2008 10:07 schreef Fruppel het volgende:
Juttertje, hoe gaat het met jou buikie??
Buik = buikquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:28 schreef juttertje het volgende:
[..]
Die groeit behoorlijk! Maar ik heb zonder zwangerschap ook al een buikje![]()
Nu is dus de onderkant babybuik en de bovenkant spekpens volgens mij![]()
Ik zal ook een keer een fotootje plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |