Heb ik ook niet gedaan. Kreeg uiteindelijk van een hevig zuchtende 'manager' mijn 50 ct en een normaal menu.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:57 schreef Juup© het volgende:
Erg onbeschoft van die kassadame. Ik had het niet geaccepteerd, ook al was het maar ¤,50.
Blijkbaar wel, anders maak je er niet zo'n punt vanquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef Meneermax het volgende:
Tis niet dat ik die 50 ct niet kan missen. Maar wel het principe.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:09 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaan. Kreeg uiteindelijk van een hevig zuchtende 'manager' mijn 50 ct en een normaal menu.
Nope, ik heb een vrij efficient McVerwerkingssysteem. Gegarandeerd dat ik na de Mac binnen 3 kwartier de hele handel al weer kwijt benquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:17 schreef Thomas B. het volgende:
en laat me raden... nu heb je maagkrampen?
Dubbelepuntkommabovenhaakjesluitenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:27 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Nope, ik heb een vrij efficient McVerwerkingssysteem. Gegarandeerd dat ik na de Mac binnen 3 kwartier de hele handel al weer kwijt ben
Ik las maagkankerquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:17 schreef Thomas B. het volgende:
en laat me raden... nu heb je maagkrampen?
Whahahahaha.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:05 schreef am1b het volgende:
Ik werk bij mcdonalds (ja, lach me maar uit) en dat mag écht niet
Zo hebben wij eens een hele bestelling die niet voor ons was gekregenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:
dat horen ze ook te vragen inderdaad. maar je kunt ze terugpakken. loop de volgende keer terug naar de kassa en zeg dat je nog een bigmac nagebracht zou krijgen ofzo, dikke kans dat je die zo meekrijgt.
Een vergelijking maken tussen een Mac-menu bestellen en een auto kopen. Je beseft zelf hopelijk toch wel dat je appels met peren vergelijkt?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef Meneermax het volgende:
Vanmiddag even tussen alle drukte door even snel wat te happen gehaald bij de Mac. Ik bestel een McTasty-menu en 2x frietsaus. Moet afrekenen 7,20. Ik die kassadame aangesproken: volgens mij klopt het bedrag niet. Wel hoor zegt ze, da's een supersized-menu. Ik: dat heb ik toch helemaal niet besteld? Zij: nee, maar u heeft er ook niet, niet om gevraagd. Ik: goh, als jij nou een mooie auto koopt. Hoe zou jij het vinden als de dealer dan even voor jou beslist dat je niet de door jou gewenste uitvoering krijgt, maar tegen een meerprijs de station? Zij: ... <glazige blik>
Klacht: McDonalds die denkt zelf de bestelling te mogen aanpassen. Het was niet eens lekker, en dat had ik zelf op voorhand al kunnen weten.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:09 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaan. Kreeg uiteindelijk van een hevig zuchtende 'manager' mijn 50 ct en een normaal menu.
Ja ja ja ja ja, maaaaaaaar... wat nou als TS elke week een paar keer bij de Mac eet en ze dat geintje elke keer flikkenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:38 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Een vergelijking maken tussen een Mac-menu bestellen en een auto kopen. Je beseft zelf hopelijk toch wel dat je appels met peren vergelijkt?
Of probeer je bij de supermarkt ook af te dingen op een pak melk?Wat een gezanik om 50 cent.
Wat lul je? Ben je echt zo dom, zie je het dan echt niet?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:38 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Een vergelijking maken tussen een Mac-menu bestellen en een auto kopen. Je beseft zelf hopelijk toch wel dat je appels met peren vergelijkt?
Of probeer je bij de supermarkt ook af te dingen op een pak melk?Wat een gezanik om 50 cent.
Als je al enige principe had, was je niet naar zo een paupertent gegaan om te "eten". Sukkel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef Meneermax het volgende:
heb ik ook wel eens gehad, en ja, ook ik heb er een probleem van gemaakt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:06 schreef supertard het volgende:
ga janken om je 50cent ofzo, jezus
Ik zeg uitsluitend dat de vergelijking van TS kant noch wal raakt. Als je het bestellen van een McMenu gelijk stelt aan het kopen van een auto, snap je het toch niet helemaal. Dat jij dat niet begrijpt, is eerder tekenend voor jouw intelligentie.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat lul je? Ben je echt zo dom, zie je het dan echt niet?
PRINCIPE ! ! ! ! ! ! !
Het is ook weer iets dat is mee gevlogen met een of andere Boeing vanuit de andere kant van de Atlantische Oceaan.
Daar zijn ze er mee gestopt na de film die mcdonalds in een kwaad daglicht zette. Supersize me geloof ik. Nu ze daar de extra omzet missen moeten ze die wel ergens anders vandaan halen.
Als je er niets bij vermeldt hoor je de normale uitvoering te krijgen. 'SuperSized' is speciaal, niet normaal. Hoe moeilijk is het om dat door te laten dringen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:35 schreef Metal_Mart het volgende:
Daarbij, bestelde de TS een 'McMenu', zonder daarbij de maat op te geven. Hij heeft dus feitelijk gekregen waar hij om vroeg, een McMenu. De maat daarvan is dan niet relevant.
Ben je nou echt zo dom, of doe je maar alsof?quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:35 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik zeg uitsluitend dat de vergelijking van TS kant noch wal raakt. Als je het bestellen van een McMenu gelijk stelt aan het kopen van een auto, snap je het toch niet helemaal. Dat jij dat niet begrijpt, is eerder tekenend voor jouw intelligentie.
Daarbij, bestelde de TS een 'McMenu', zonder daarbij de maat op te geven. Hij heeft dus feitelijk gekregen waar hij om vroeg, een McMenu. De maat daarvan is dan niet relevant.
Zijn pleidooi klopt dus niet eens. Hij heeft niet de 'gewenste uitvoering' (uit zijn eigen vergelijking van een auto) opgegeven, dus is het geen fout van McDonald's.
Als je dan principieel wilt doen, doe het dan wel goed.
Ik doe maar alsof.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom, of doe je maar alsof?.
Kijk nou toch eens naar wat ik zeg: de TS maakt (tegen die medewerksterquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je er niets bij vermeldt hoor je de normale uitvoering te krijgen. 'SuperSized' is speciaal, niet normaal. Hoe moeilijk is het om dat door te laten dringen?
Jawel. Daarbij, ik zeg alleen dat de vergelijking niet klopt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:57 schreef Copycat het volgende:
Je doet echt niet maar alsof, hè?
Nee Cc, helaas nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:57 schreef Copycat het volgende:
Je doet echt niet maar alsof, hè?
Dus omdat ik een andere mening heb dan jij, maakt mij dat dom?quote:
Vooralsnog ben je de enige die het een kromme vergelijking vindt.. Trek je conclusiesquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:02 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dus omdat ik een andere mening heb dan jij, maakt mij dat dom?
En toen was je menu koud?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:09 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Als je een domme mening hebt, maakt je dat ieg niet slim.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:02 schreef Metal_Mart het volgende:
Dus omdat ik een andere mening heb dan jij, maakt mij dat dom?
Je snapt er weer eens helemaal niks van.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:34 schreef karr-1 het volgende:
Paupers die gaan zeiken om 50 cent zijn te triest voor woorden...
Paupers die reageren terwijl ze het punt missen......quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:34 schreef karr-1 het volgende:
Paupers die gaan zeiken om 50 cent zijn te triest voor woorden...
Shadyyyy....quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:54 schreef jpg97 het volgende:
What's up with 50 cent motherfucka!
[ afbeelding ]
In principe is dat toch hetzelfde? Je krijgt iets wat je niet wil, maar waar je wel voor betaalt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:38 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |