quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:40 schreef wazoomie het volgende:
Wie belt?
 PM hem maar
 PM hem maar   

uhhm was jij die niet met die vriendin van 12 jaar jonger , ga je mond eens spoelen dat arme meisje weet niet wat haar overkomtquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:46 schreef santax het volgende:
Rete goed topic gek! Ik heb ook al laten weten dat ik d'r niet ga uitwonen. De vuige hoer! Sterkte TS! We shall overcome, brothers in arms enzo

dit wordt een deeltje 2 deeltje , ik voel hetquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:49 schreef Emimich het volgende:
Para heeft PM.

De roem blijft me achtervolgenquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
uhhm was jij die niet met die vriendin van 12 jaar jonger , ga je mond eens spoelen dat arme meisje weet niet wat haar overkomt

ze is blond , die weet niet dat dat kan en trouwens google cache is een bitchquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:53 schreef santax het volgende:
Toch moet ik wel zeggen dat ze opzich wel ballen heeft dat ze d'r hyves nog niet prive heeft gezet.

Of misschien.. misschien is ze wel gaan snijden!quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze is blond , die weet niet dat dat kan en trouwens google cache is een bitch

quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb me maar even aangemeld op dat Meidenhoekje.

Ze kwam uit Haarlem toch? Dan vinnik t niet erg, die trein moet ik toch niet hebben..quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:56 schreef wazoomie het volgende:
Doh. Ze is geen 1x online geweest op d'r hyves noch meidenhoekje. Misschien is ze erg emo en is ze voor een trein gesprongen.

quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:57 schreef Brigand het volgende:
[..]
Ze kwam uit Haarlem toch? Dan vinnik t niet erg, die trein moet ik toch niet hebben..

ik nu ookquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb me maar even aangemeld op dat Meidenhoekje.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |