Leeg bovenkomen op de Santuario di Nostra Signora della Guardia. (En ja dat heb ik geknipt en geplakt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:21 schreef Schuttingbeer het volgende:
Wat doet ie op die 2e foto??
Mooi was dat, volgens mij toonde hij zich daar voor het eerst in die Giro, Andy werd toen derde achter Piepoli en Di Luca.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:24 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Leeg bovenkomen op de Santuario di Nostra Signora della Guardia. (En ja dat heb ik geknipt en geplakt.)
Niet heel goed, niet heel slecht. Dat betekent hopelijk dat hij bergop flink hard moet gaan aanvallen om iedereen los te rijden. Behalve Gesink natuurlijk, die hem makkelijk kan volgen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Klasbak, wordt een grote
Weet alleen iemand hoe zijn tijdrit is, met het oog op toekomstige ronde-overwinningen?
Inderdaad, in de Giro had ik nog het gevoel dat het een beetje een broekie zonder uitstraling was. In deze Tour straalt hij voor mijn gevoel veel meer uit, waarschijnlijk ook door het gemak waarmee hij klimt en maar steeds blijft omkijken en op blijft letten.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:29 schreef DutchSL het volgende:
In de Giro vorig jaar had ik niet zoveel met Andy, maar hier vind ik hem fantastisch rijden. Jammer van Hautacam, maar dat worden nog mooie duels met Contador (en hopelijk Dekker of Gesink)
Dat sowieso moet hij zich wel zo blijven ontwikkelen en het niveau dan ook kunnen behouden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:29 schreef DutchSL het volgende:
In de Giro vorig jaar had ik niet zoveel met Andy, maar hier vind ik hem fantastisch rijden. Jammer van Hautacam, maar dat worden nog mooie duels met Contador (en hopelijk Dekker of Gesink)
Jammer van Hautacam idd. Vandaag was hij erg sterk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Andy![]()
Zonder Hautacam had hij deze tour gewonnen, ik ben fan
Wat maakt Kreuziger completer dan Schleckquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:30 schreef Waaghals het volgende:
Toch denk ik dat Kreuziger er nog wel eens vandoor kan gaan met het wit.
Bovendien is Kreuziger nog een jaartje jonger ook. Eigenlijk is hij ook completer dan Andy.
Maar hij straalt ook nog wat uit. Iets wat frank minder heeft.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
Wordt een HEEL groot renner als je het mij vraagt. Eigenlijk na Hautacam in elke bergetappe toch de sterkste denk ik. En nog zo jong, tijdrit wat verbeteren en hij wordt meervoudig grote-ronde-winnaar.
Oh jee, je meent hetquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij was ook verliefd op één van die twee missen op de onderste foto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |