Das een ouwe henk!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
http://www.f1teamwear.com/(S(ibs5ceqyclijymzracnqwa55))/Product.aspx?Item=1443&Title=SpecialOffers&AspxAutoDetectCookieSupport=1
Graag gedaan.
nee dank jequote:Op woensdag 23 juli 2008 19:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Voor Formule 1 moet je ook niet in KLB wezen, hup naar Sport.
Sssst, hij is er.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Het is toch een klacht??
En btw op Sport hebben ze sanger en die verkloot al mn topics altijd met een YT filmpje ofzo
Dat dus.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:05 schreef YellowLedbetter het volgende:
Wordt dan ook fan van een echte coureur
eens,maar die zit bij het verkeerde teamquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:14 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Dat dus.
al boeit F1 me niet veel meer, Raikkonen is wel een toffe coureur.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Het is toch een klacht??
En btw op Sport hebben ze sanger en die verkloot al mn topics altijd met een YT filmpje ofzo
Hij probeert dan alleen maar het niveau op te krikken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Het is toch een klacht??
Dat is wellicht de reden. Toyota kan het aan de straatstenen niet kwijtquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hij probeert dan alleen maar het niveau op te krikken.
Maar kan me niet herinneren dat er vorig jaar op de Nurburgring wel iets van Honda en dus ook Button stond. Wel Toyota, maar daar is dan weer niemand fan van.
Ja, maar Ralf kwam er wel een handtekeningsessie houden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is wellicht de reden. Toyota kan het aan de straatstenen niet kwijt
Misschien leverden ze het tijdens het weekend op de Nurburgring wel met de F1-wagen van dat seizoen af. Met de snelheid van dat ding was het er dus pas de dag na de race.quote:Op Spa tijdens de test van 2007 was er genoeg
Echt waar.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Nurnbergring vorig jaar was er een klein stom kuthok voor Honda maar was ook maar 25 caps per coureur 5 shirts en 3 modelwagens ofzo!!
Jenson Buttons zijn wel ooit te koop geweest meen ik!
Sangert regel jij die godverdomse kutcap is als PRman van Sport
Ik heb cpasquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Sangert regel jij die godverdomse kutcap is als PRman van Sport
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |