Helaas zit het er voorlopig niet in, het arme schaap is net op de bank in slaap gevallenquote:
Wehe valt het al op?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:03 schreef LadyS het volgende:
beef, jij bent hier, net al tex, opeens ook wel heel veel te vinden![]()
![]()
Is prima hoorquote:ik ga je trouwens nog terugmailen hoor, na de vakantie! of tijdens de vakantie als we ergens wifi kunnen vinden
Ja!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:53 schreef TearSong het volgende:
Tex! Ik lees het nu pas, gefeliciteerd! (en wat een leuk shirt)![]()
draagdoekmaffia: nu heb je ook een legitiem excuus om een doek aan te schaffen!
Ach joh, roze kan toch ook wel bij een jongen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:34 schreef texelonia het volgende:
Ja!Alleen nog 'even' wachten tot november ongeveer of ik
[ afbeelding ] of (en?) [ afbeelding ] moet kopen,
of dat het een [ afbeelding ] wordt.... Duurt nog laaaang! En dan nóg een paar maanden wachten tot ik het überhaupt kan uitproberen... Pfff!
Ik was er ook opslag verliefd op, ik houd nu eenmaal van bruinquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:32 schreef Ynske het volgende:
oeh beef k vind die kleurtjes van de jouwe wel heel mooi
Zo te zien is bij het weven de inslag van de hele doek met oanje gedaan. Die rozige streepjes zijn dan oranje inslag op een witte ketting.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:57 schreef beefcake het volgende:
Oeh ja Noli, maak me gekIs dat nu roze, dat dunne streepje? Roze en bruin is echt helemaal
Ik heb ook bruine schoenen met roze veters
![]()
Oke je praat nu wel een beetje teveel in vakjargon hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:40 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zo te zien is bij het weven de inslag van de hele doek met oanje gedaan. Die rozige streepjes zijn dan oranje inslag op een witte ketting.
Ik heb een campingbedje voor Pepijn staan. Neem zelf ff beddengoed voor hem mee.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:43 schreef Troel het volgende:
Ik heb helemaal zin in morgen!
Heb zowat de hele boel al klaar staanAutostoeltje voor Pepijn is geinstalleerd, dus ik kom morgen samen met p_iglet en Pepijn
Neem in dat geval maar niks mee; dan trek ik wel een lakentje enzo uit een la. Komt goed.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:52 schreef p_iglet het volgende:
ok goed dat ik dat nog lees, ik hoop dat het nog in de tas past... ik moet wel met het ov met pepijn naar utrecht.
Zo niet dan heb je vast wel een grote badhandoek ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |