Nee , ik bedoel dat ik liever Evans had zien winnen dan Menchov. Evans is misschien een kleurloze renner, maar hij heeft wel een zekere uitstraling, vind ik. Ook een verbetenheid die je bij Menchov veel minder terug kan vinden.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:33 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Je bedoelt: ik had liever Silence-Lotto zien winnen dan Rabobank. Of niet?
Misschien niet van dezelfde categorie, maar ik vond ook het feit dat hij Hinault, etc. geen blik waardig gunde toen hij de gele trui overnam van Kirchen treffend. Tja, z'n schouder, hè.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:27 schreef Ericr het volgende:
http://pagesperso-orange.(...)ime%20Dilatation.htm
http://www.dumpert.nl/med(...)adel_evans_2008.html
http://www.dumpert.nl/med(...)adel_evans_2008.html
De hoogtepunten van Evans deze Tour.
Veel plezier met de champagne-party, Cadel.
Hij was dat gewoon vergeten hoor. De dag erna ging hij gewoon en bood hij overduidelijk z'n verontschuldigingen aanquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:07 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Misschien niet van dezelfde categorie, maar ik vond ook het feit dat hij Hinault, etc. geen blik waardig gunde toen hij de gele trui overnam van Kirchen treffend. Tja, z'n schouder, hè.Wat vonden de Franse media daar eigenlijk van?
Of zag ik het misschien verkeerd?
Contador lijkt me al meer dan genoeg eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:21 schreef Klopkoek het volgende:
Wat zijn de grootste concurrenten voor Evans volgend jaar?
Schleck? Denk dat beide vrij kansloos zijn.
Contador? Ja.
Kreuziger? Kan.
enz.
Hoogstens een stuk of 5 zijn in staat om hem te bedreigen. Het zal moeilijker worden maar niet onmogelijk.
Hoezo concurenten?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:21 schreef Klopkoek het volgende:
Wat zijn de grootste concurrenten voor Evans volgend jaar?
Toch mooi dat je dan op deze wijze Evans en nog wat andere favorieten kan verslaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sastre wint verdiend, maar echt flitsend vond ik hem ook niet, eigenlijk één van Sastre's flauwste Tours, die trouwens ook grotendeels bestond uit krampachtig aanklampen.
Ik vind Sastre elk jaar toch iets minder worden, maar dit jaar was dat zowaar nog voldoende om hem te winnen.
Zo, sportieve verliezer hoor -.-quote:"Ik had alleen in de bergen een extra mannetje kunnen gebruiken, maar de ploeg heeft zijn best gedaan. Maar oke, ik ben weer tweede. Ach ja", zo berustte Evans in zijn lot.
Vreselijk vind ik dat, dat weggeven van een rit.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:01 schreef DutchSL het volgende:
En Indurain reed wel degelijk in de bergen regelmatig de rest het snot voor de ogen, om de ritzege dan aan de enige die mee kon te schenken.
Zo vaak deed Indurain dat ook weer niet. In 1991 aan Chiapucci en Bugno en in 1993 aan Rominger. Waarbij eigenlijk de overwinningen van Bugno en Rominger cadeautjes waren. In 1991 was Chiapucci nog steeds de betere klimmer.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:01 schreef DutchSL het volgende:
Banesto was niet half zo dominant/'koerslamleggend' als US Postal/Discovery. En Indurain reed wel degelijk in de bergen regelmatig de rest het snot voor de ogen, om de ritzege dan aan de enige die mee kon te schenken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |