Dat dus.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij is een arrogante zelfingenomen laffe rijder.
En dit topic gaat ten boek staan als ultimate fail als Evans niet wint.
En de etappe leent zich ook voor een tactisch uitgespeelde aanval.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:04 schreef Bartoli het volgende:
besides morgen naar St etienne is ook geen gemakkelijke rit. Wie weet wat ze bij CSC nog van plan zijn. Cadel gaat het zeker niet cadeau krijgen
Giro van vorig jaar gemist?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:04 schreef foetre het volgende:
Evens is een nietsnut hij kan en doet niks.
Laat Sastre en Schleck maar een super tijdrit rijden.
Ik vindt die andy schleck trouwens verrassend goed rijden deze tour.
Dat waren andere tijden. Toen zette de niet tijdrijder voor de tijdrit nog een infuusje meer ...quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:03 schreef Bartoli het volgende:
Sastre zou niet de eerste zijn die als niet tijdrijder in een gele trui het houdt ten aanzien van in dit geval Evans. Pantani en Rasmussen deden het ook . Pantani won de ronde en Rasmussen leek op weg totdat voorval.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:08 schreef Chriz2k het volgende:
Het zou genieten zijn als hij het weer op een paar seconden niet haalt.
dan nog wie zegt dat cadel vorig jaar ook niet aan dat infuusje zatquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat waren andere tijden. Toen zette de niet tijdrijder voor de tijdrit nog een infuusje meer ...
Rasmussen had wel 3 minuten voorsprong, of zo.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:03 schreef Bartoli het volgende:
Sastre zou niet de eerste zijn die als niet tijdrijder in een gele trui het houdt ten aanzien van in dit geval Evans. Pantani en Rasmussen deden het ook . Pantani won de ronde en Rasmussen leek op weg totdat voorval.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:08 schreef Chriz2k het volgende:
Sastre is al jaren de man. HIij probeert wel vaker wat, maar het liep meestal minder goed af. Hij verdient dit echtquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:17 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik zou zelfs een glimlach niet kunnen onderdrukken als Evans tijdens de tijdrit per ongeluk onderuit gaat![]()
CSC verdient de trui en Sastre is na de vandaag de man.
exactquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:06 schreef Bayswater het volgende:
Als Evans bij Rabo had gereden was hij geweldig geweest.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:04 schreef foetre het volgende:
Evens is een nietsnut hij kan en doet niks.
Laat Sastre en Schleck maar een super tijdrit rijden.
Ik vindt die andy schleck trouwens verrassend goed rijden deze tour.
Heerlijkquote:
Als Evans bij Rabo had gereden, had ik hetzelfde van hem gevonden.quote:
Ik mag die menshov ook niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:25 schreef Bartoli het volgende:
In mijn ogen als die bij Rabo reed was het ook niet mijn favoriet. Geef me maar liever die types als Schleck en Sastre. dan Evans en in mindere mate Menchov omdat die het tenminste zei het 1x geprobeerd heeft. Cadel deed 0,0. Had die van Ag2r + die amerikaan en oostenrijker als knecht.
Dat was wel bijzonder vaag idd.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:33 schreef Klopkoek het volgende:
Evans heeft gewoon de mazzel gehad dat Kohl voor hem op kop reed. Toen Kohl op was gingen die kneuzen van AG2R (die voor de 10e plaats rijden ofzo) even Evans helpen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Evans bij Rabo had gereden, had ik hetzelfde van hem gevonden.
Voor Menchov loop ik ook niet bijzonder warm. Ik vind het wel leuker als Menchov wint dan Evans, maar Menchov is ook aanvallender (weliswaar marginaal aanvallender, maar aanvallender dan Evans. Alhoewel je moeilijk minder aanvallend dan Evans kunt zijn).
Helaas zijn jullie niet representatief voor de wielernoobs die hier Menchov komen aanmoedigen/Evans komen bashen. Menchov is net zo'n kutrenner als Evans, zelfs nog wel minder qua aanvallen in mijn ogen, maar Evans stond ook gewoonweg niet in de positie dat hij hoefde aan te vallen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:25 schreef Bartoli het volgende:
In mijn ogen als die bij Rabo reed was het ook niet mijn favoriet. Geef me maar liever die types als Schleck en Sastre. dan Evans en in mindere mate Menchov omdat die het tenminste zei het 1x geprobeerd heeft. Cadel deed 0,0. Had die van Ag2r + die amerikaan en oostenrijker als knecht.
Kan hier geen slotje op?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:37 schreef Klopkoek het volgende:
Van Kohl kun je zeggen dat hij voor de bolletjes reed alhoewel zijn voorsprong op Sastre in dat klassement immens was en is (nog steeds 45 punten voorsprong).
Wat AG2R deed sloeg helemaal nergens op. Oké, dat je weg wilt demareren snap ik. Dat wil je extra graag op die berg. Maar waarom op kop rijden? Omdat Valjavec en Efimkin 9e en 10e in het klassement staan
Mentsjov heeft deze Tour echter wel positief verrast. Evans daarentegen weigert zelfs in het geel een trap meer te doen. Z'n goed recht natuurlijk en het helpt hem waarschijnlijk ook aan de eindoverwinning, maar het is een passief hoopje wielrenner. Winnaar onwaardig.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Helaas zijn jullie niet representatief voor de wielernoobs die hier Menchov komen aanmoedigen/Evans komen bashen. Menchov is net zo'n kutrenner als Evans, zelfs nog wel minder qua aanvallen in mijn ogen, maar Evans stond ook gewoonweg niet in de positie dat hij hoefde aan te vallen.
Evans heeft eerder laten zien dat hij durft aan te vallen en elke keer hoor je dan weer 'wow Evans valt aan, hoe is het mogelijk, dit heeft ie ook nog nooit gedaan'
Viel Evans trouwens niet even aan in de eerste bergrit deze Tour ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Helaas zijn jullie niet representatief voor de wielernoobs die hier Menchov komen aanmoedigen/Evans komen bashen. Menchov is net zo'n kutrenner als Evans, zelfs nog wel minder qua aanvallen in mijn ogen, maar Evans stond ook gewoonweg niet in de positie dat hij hoefde aan te vallen.
Evans heeft eerder laten zien dat hij durft aan te vallen en elke keer hoor je dan weer 'wow Evans valt aan, hoe is het mogelijk, dit heeft ie ook nog nooit gedaan'
Dat heb je met de tour, dan komt er opeens allemaal volk posten die je het hele jaar niet ziet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
In zekere zin. Hij reageerde op Astarloza. Een sterke reactie, maar bij wijze van spreken kon je hem in paniek zien raken toen hij op kop moest komen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Viel Evans trouwens niet even aan in de eerste bergrit deze Tour ?
Wat is het verschil met Menchov die achter Sastre aangaat en na 200 meter geparkeerd staat?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In zekere zin. Hij reageerde op Astarloza. Een sterke reactie, maar bij wijze van spreken kon je hem in paniek zien raken toen hij op kop moest komen.
Dat is toch de heroïek die men zoekt in het wielrennen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Aanvallen en dan drie minuten verliezen kan natuurlijk ook , maar dan ben je toch vooral een heldhaftige loser ...
Geen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat is het verschil met Menchov die achter Sastre aangaat en na 200 meter geparkeerd staat?
Mee eens, mijn sympathie voor Evans is tot onder het nulpunt gedaald. Zeker na het verhaal van Boogerd gedurende de rit.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:08 schreef Chriz2k het volgende:
Inderdaad, de zogenaamde Teletoeters die er vooral voor zichzelf staan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Overigens vond ik een opmerking van Boogerd ook heel erg tekenend: "je ziet hier op Alpe d'Huez precies dezelfde mensen als tijdens het WK voetbal in Bern." Geen wielerpubliek dus, maar mensen die voor het feesten komen. Hetzelfde als tijdens een WK schaatsen in Thialf, of een elfstedentocht.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Maar waarom ben jij nou eigenlijk voor Evans? Ik kan me niet voorstellen dat je je mening laat beinvloeden door 'wielernoobs', op internet, die je niet kent.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heerlijk![]()
Moet hij wel winnen natuurlijk![]()
Verder wat Bayswater zegt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |