en de haken om homo is hij vergeten net als het # tekenquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:48 schreef Nuno_G het volgende:
Je had op z'n minst een titel kunnen verzinnen
Kun je het briljante is deze TT even verklaren, mijn hersenen werken niet zo goed vandaagquote:
hij zegt altijd dat jij zijn vriendje bent dus wat meer zouden we moeten denkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:56 schreef jordeeeh het volgende:
Oh nee, ik heb nu in het homo topic gepost
Modje, verwijder mijn posts aub, voordat mensen gekke dingen gaan denken
Het was sarcasme mi chatoquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kun je het briljante is deze TT even verklaren, mijn hersenen werken niet zo goed vandaag
Cahir kan al zijn klonen niet bijhouden denk ikquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:00 schreef WurM het volgende:
Waarom heeft D.zire hier nog niet gepost?
Ohw...sporten...ja...dat...uuuh...oh ja....hehehe...kijk...daar heb ik ook wel eens van gehoord.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gister voor het eerst in een jaar weer gebankdrukt dus ik verga van de spierpijnMaar verder wel goed, ga zometeen een uurtje op de hometrainer en research doen.
in de gang voor de deurquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:10 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ohw...sporten...ja...dat...uuuh...oh ja....hehehe...kijk...daar heb ik ook wel eens van gehoord.
Ramon heeft zo'n loopband gekocht, redelijk profesioneel ding ook nog...showroom model van een bedrijf dat fitness apparaten levert aan gyms....ik heb dus geen idee waar ik dat ding ga plaatsen in ons appartementje...
Wheheheh. Loopbanden zijn kut. En ze nemen inderdaad belachelijk veel ruimte in. In de slaapkamer of zo?quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:10 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ohw...sporten...ja...dat...uuuh...oh ja....hehehe...kijk...daar heb ik ook wel eens van gehoord.
Ramon heeft zo'n loopband gekocht, redelijk profesioneel ding ook nog...showroom model van een bedrijf dat fitness apparaten levert aan gyms....ik heb dus geen idee waar ik dat ding ga plaatsen in ons appartementje...
In de slaapkamer doe je toch heeel andere oefeningenquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheheh. Loopbanden zijn kut. En ze nemen inderdaad belachelijk veel ruimte in. In de slaapkamer of zo?
wel thuis nog plannen voor vanavond, of is het een rusitig avondje thuisquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:10 schreef Ang3l het volgende:
NHah, ik ga zo maar eens op huis aan. Eerst ff cruisen in de AH XL
Oh ik ben dus niet de enige die daar een rekstok heeft hangen en ringen om het vogelnestje te kunnen doenquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In de slaapkamer doe je toch heeel andere oefeningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |