quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:58 schreef Boxkeeper het volgende:
Holy crap, kep het drie keer opnieuw gelezen en nog snap ik het niet...
Fail.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ik deed vroeger altijd aan de telefoon een vrouwenstem na. En dan zei ik dat ik van de Always was en of ze iets wouden kopen.
Best sad achteraf
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ik deed vroeger altijd aan de telefoon een vrouwenstem na. En dan zei ik dat ik van de Always was en of ze iets wouden kopen.
Best sad achteraf
Geen zin? Je bent er gewoon te stom voorquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:02 schreef Ultralaser het volgende:
TS heeft geen zin om ABN te typen! Ben je ook zo'n KUT kind? Dan kan je mij bellen en vragen als ik een cursus Nederlands wil volgen
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:13 schreef Technoviking het volgende:
Terubellen, zeggen dat je van de politie bent en naar één van de ouders vragen!
Hahaha dan gaan ze vast huilenquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:13 schreef Technoviking het volgende:
Terubellen, zeggen dat je van de politie bent en naar één van de ouders vragen!
Haha die is leuk. Ken mij nog wel herrineren dat wij zo gelijk iets deden en dan midden in het gesprek begonnen te lachen dan wisten ze niet hoe snel ze die telefoon op moesten hangen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:23 schreef nozem het volgende:
Wij belden vroeger altijd vanuit de telefooncel naar een sekslijn die alleen voor vrouwen gratis was en voor mannen geld kostte. Dan deden we alsof we een lekker wijf waren en spraken we ergens af om vervolgens de mannen van een afstandje uit te lachen.
Dat zegt ook iets over Limburg.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:19 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
wouden is een heel gewoon woord in Limbrug hoor.
Ik wou
hij/zij wou
wij wouden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |