Een maand geleden begon ik vakantiewerk bij Thuiszorg Groningen(toen was alles goed, geen gezeik of problemen).
Een makkelijk baantje, verdiende goed en altijd leerzaam als je Geneeskunde studeert. Eerste weken gingen goed en ik ging 3 weken op vakantie naar Siófok
Heerlijk gefeest met vrienden en een fantastische tijd gehad waar ik mijn bankrekening heb opgemaakt, het was het totaal waard en ik ging nog 3 weken full-time werken dus dat kwam wel goed.
Vandaag kwam ik thuis en lagen er meerde brieven van de thuiszorg, allereerst dat er een
patiëntenstop was en dat het financieel niet goed ging. Daarna nog twee brieven dat ik helaas niet meer kon werken de rest van de vakantie omdat het zo'n puinhoop is

Tjah, en nu moet ik dus zo snel mogelijk nieuw vakantiewerk vinden anders kan ik de huur etc. niet meer betalen. Enige probleem is dat ik over 3 weken weer met opleiding begin en bijna alle vacatures natuurlijk allang vervuld zijn. Daarnaast kan ik dus maar 3 weekjes full-time werken en wie neemt je nu dan nog aan? Aangezien je ook nog moet inwerken, etc.

Nu kan ik dus helemaal niks meer doen
Samenvatting:
Thuiszorg Groningen-leiding

Lege bankrekening

Werkloos