Zojuist liep ik in de pauze weer even door het altijd gezellige Heerlen. Omdat ik gisteren de ervaring van de luie orgeldraaiers meemaakte (zie betreffend topic), besloot ik om vandaag enige orgeldraaierij te vermijden en mijn wandelroute inclusief eetgelegenheid te verleggen naar een ander gedeelte van de binnenstad. Ik besloot om voor vandaag de omgeving van het station tot gelukkige te benoemen. Dus ik liep vrolijk en opgewekt als altijd naar het station, in welks omgeving ik mij voornam om een lekker frietje met frikadel te nuttigen van het altijd fris ogende Huppertz

Dus ik loop zo met mijn frietje met frikadel door het station, valt mijn oog op toch wel twee samelijk uitziende dames! Nu zijn er wel meer smakelijk uitziende dames in Heerlen, Heerlen staat er zelfs bekend om, maar deze twee waren toch wel "top of the bill", zoals dat zo toepasselijk heet. Ik besloot deze dames ongemerkt te volgen om zodoende mijn ogen de kost te geven. Na een ochtend hard werken heb je daar immers wel behoefte aan, nietwaar
Maar wat zie mijn troebel oog? Eenmaal aangekomen op het perron zie ik die twee meiden elkaar zoenen. weliswaar enkel op hun wang, maar dan nog. De een gaf de ander een met cadeaupapier ingepakt dinges en mompelde iets van "gelukkige verjaardag en goede terugreis, zus" en daarna namen ze afscheid waarna de een in de trein stapte en de ander begon te zwaaien. Mijn frikadel viel er spontaan van op de grond
Klacht: meisjes die elkaar zoenen en ik mag niet meedoen