Dat is vreemd.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:43 schreef Henk-B het volgende:
Hier in Rotterdam is het gewoon bewolkt!
Met een vieze grauwe lucht.
Het had zo mooi kunnen zijn!
Hier in Son schijnt de zon anders ook niet hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:32 schreef ColtZ40 het volgende:
Woon je in Helmond ofzo?![]()
http://buienradar.nl/
In Maassluis is t ook mooi. Een paar wolkjes sinds een uur, maar dat zijn er maar heel weinig.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is vreemd.
In Vlaardingen schijnt het zonnetje.
En de barometer geeft 26.7 graden aan
Hoezo, regent het Kristeltjes?quote:
quote:Ik dacht dat het zomer zou worden!!
Ik was in Heerlen vandaag, maar ik heb de zon gemist blijkbaar.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:07 schreef DarkSystem het volgende:
Hier in Heerlen ook best grauw, maar af en toe komt t zonnetje wel erdoor
De barometer nog wel...quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is vreemd.
Boh! Je hoorde die grap vandaag en nu heb je hem ein-de-lijk bij een ander kunnen doen!quote:
Toen ik rond 1 uur vanuit bed naar buiten keek dacht ik even zon te zien, maar toen deed ik mn oogjes weer toe... Erna ook geen zon meer gezien.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik was in Heerlen vandaag, maar ik heb de zon gemist blijkbaar.
ROC bijlmerstijl wel ja, word up yoquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik was in Heerlen vandaag, maar ik heb de zon gemist blijkbaar.
Met of zonder haar?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:28 schreef Scoobysnacks het volgende:
Nee die kutzomer begint morgen. 27 kut graden. Kut.
Een barometer die temperatuur meetquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is vreemd.
Als hij een relatie heeft zal dat waarschijnlijk samen met haar zijnquote:
Je bent te laat. Er was al iemand wakker genoeg om me op die fout te wijzenquote:
Watje.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:16 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zou wilen dat weermensen ophielden met 25+ graden 'mooi weer' e noemen. Er is niks moois aan. Het is dan veel te warm om wat te doen, dus wat is er mooi aan.
Klopt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:16 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zou wilen dat weermensen ophielden met 25+ graden 'mooi weer' e noemen. Er is niks moois aan. Het is dan veel te warm om wat te doen, dus wat is er mooi aan.
He hequote:Op donderdag 24 juli 2008 09:03 schreef -moppie- het volgende:
JOEHOE,
Het is nu ook zomer in Son en Veldhoven!
DAaaaag Henk. Veel plezier. Hier een euro voor een lekker ijsje.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:06 schreef Henk-B het volgende:
[..]
He he
Ook hier in Rdam, ik ben naar het strand!!!
Doeiii
Idem hier! Geniet er maar van zo lang het nog kanquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:03 schreef -moppie- het volgende:
JOEHOE,
Het is nu ook zomer in Son en Veldhoven!
Ga ik doen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:09 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Idem hier! Geniet er maar van zo lang het nog kan
Nicequote:Op donderdag 24 juli 2008 09:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ga ik doen.
Straks lekker lunchen bij Aquabest
ja 1 dagquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
vanaf morgen wordt het toffer weer
Gast, het is zomervakantie..quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:09 schreef TommyGun het volgende:
Lamlul!
Ga geld verdienen!quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:28 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Gast, het is zomervakantie..
Mogen sommige mensen dan ook beetje uitslapen, ofniet?![]()
Trieste sloebert! Ik hoop dat je het oploopt in die hitte van je!quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:46 schreef Gierigesloeber het volgende:
Hier word het zo kanker warm.
Nee gewoon niet zoveel zin gehad, however, begin wel met n opleiding nu (nouja, na de vakantie hé...)quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:48 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Wat dan? Klaar met opleiding en nog niet aan het werk gegaan ofzo?
Ah ik ken het, ik heb afgelopen periode ook niet veel zin gehad in school.. Wel het jaar afgemaaktquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:49 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Nee gewoon niet zoveel zin gehad, however, begin wel met n opleiding nu (nouja, na de vakantie hé...)
Goed!quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:44 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Doe ik ook!
Maar ik gun het een ander tenminste dat die uit kan slapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |