Ik weet wel zeker dat het blauw wordt, op de Ajax site staat de reclame ervoor helemaal blauw.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Vind het zo'n risico om het te bestellen zonder te weten wat het word. Dadelijk word ie fluoreserend roze ofzo. Daar leg ik dus geen 70 pleuro voor neer
Wat moeten wij met dat filmpje?quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:50 schreef ericajax het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_niet_rekenen.html dat begin
kd8 trouwens dat die voorzet bij de 1ste goal van Rommedahl wasschrok me dood
Ajax heeft in het persbericht geen melding gemaakt over een transfersom. Dan zou het eventueel wel kunnen met bonussen en dergelijke, maar het lijkt mij niet dat Ajax daaraan gaat meewerken met een contract tot 2009.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Genee heeft het op VI.tv ook weer over een bedrag tussen 5 en 10 miljoen.
We zullen het toch nooit weten hoeveel het nou echt was.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Was het maar gewoon officieel bekend gemaakt, dan waren we nu ook van dat gezeik af. Die Genee weet ook dat het niet bekend gaat worden en zit maar lukraak bedragen op te noemen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke misschien is hij niet de makkelijkste, maar dat is niet eens zo heel vreemd in het voetbal toch. Ben wel erg benieuwd. Van Basten heeft Rijkaard over hem gesproken, als hij echt een negatief karakter had gehad of heel slecht was geweest had Rijkaard dat toch wel gezegd? Het gesprek met Rijkaard heeft Van Basten volgens de verhalen overtuigd om Oleguer te halen. Dus dan neem ik alle overige verhalen ook met een pak zout.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lees even onder "Leven buiten het voetbal" op zijn wikipedia. Ruzie met medespeler, ruzie met sponsor, ruzie met club. Ik zou daar niet vrolijk van worden
quote:Leonardo wil slagen bij Ajax
Leonardo weet niets van een vertrek bij Ajax. Sterker nog: hij wil gewoon slagen in Amsterdam. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Hans Coret tegen Sportweek.
Vorige week verscheen een lijstje van Ajacieden die bij interesse van een club mochten vertrekken. Daarop ook Leonardo.
'Leonardo hoeft bij mijn weten niet weg', reageert belangenbehartiger Coret. 'Dat heeft technisch manager Danny Blind ons voor de voorbereiding nog verteld'.
'Alleen als hij niet speelt, gaan we naar een andere oplossing zoeken. Leo wil graag slagen in de Arena,' aldus Coret.
Waarom zou een voetballer niet met andere dingen bezig mogen zijn?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wielaert is relatief klein voor een verdediger inderdaad. Maar hij houdt zich tenminste wel alleen met voetbal bezig ipv met allerlei wacko randzaken.
Dan maar Wielaert.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:43 schreef Fathom het volgende:
Ajax denkt ook aan Mokoena
Naast Robbie Wielaert en Oleguer is ook Aaron Mokoena in beeld bij Ajax. De verdediger van Blackburn Rovers staat ook in de belangstelling van diverse Engelse clubs, weet SkySports.
Bij Blackburn mag de 27-jarige Afrikaan bij een goed bod vertrekken. Manager Paul Ince geeft in het centrum van de verdediging de voorkeur aan andere spelers.
Behalve Ajax is ook promovendus Stoke City gecharmeerd van de Zuid-Afrikaanse recordinternational. The Potters zouden zich als enige club al hebben gemeld bij Blackburn.
Mokoena stond in het verleden ook al enige tijd onder contract bij Ajax. Tussen 1999 en 2001 speelde hij echter slechts zeven duels mee. Wel verdedigde hij enkele jaren geregeld de kleuren van toenmalige satellietclub Germinal Beerschot.
Nou het lijkt me wel zo fijn dat als je op zondag tegen Feyenoord speelt, Je duurbetaalde verdediger niet op woensdag gaat rallyrijden of andere fysiek gevaarlijke sporten gaat doen...quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waarom zou een voetballer niet met andere dingen bezig mogen zijn?
Ken hem niet, volg de PL niet dusdanig. Maar als hij 27 is, en niet 1e keus bij Blackburn, wat moeten wij dan met hem?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:43 schreef Fathom het volgende:
Ajax denkt ook aan Mokoena
Naast Robbie Wielaert en Oleguer is ook Aaron Mokoena in beeld bij Ajax. De verdediger van Blackburn Rovers staat ook in de belangstelling van diverse Engelse clubs, weet SkySports.
Bij Blackburn mag de 27-jarige Afrikaan bij een goed bod vertrekken. Manager Paul Ince geeft in het centrum van de verdediging de voorkeur aan andere spelers.
Behalve Ajax is ook promovendus Stoke City gecharmeerd van de Zuid-Afrikaanse recordinternational. The Potters zouden zich als enige club al hebben gemeld bij Blackburn.
Mokoena stond in het verleden ook al enige tijd onder contract bij Ajax. Tussen 1999 en 2001 speelde hij echter slechts zeven duels mee. Wel verdedigde hij enkele jaren geregeld de kleuren van toenmalige satellietclub Germinal Beerschot.
Ga ik dat is proberen.. Ksnap nog steeds niet waarom die player niet werktquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wil je de wedstrijd zien? Youtube staat hij al op.
Nee dat snap ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |