Verhuren is super, maar nog altijd zie ik komend seizoen liever Javier Martina een kutvoorzet geven dan Dennis Rommedahl. De bank moet dus vooral bezet worden met eigen jeugd, niet met (te) dure subtoppers.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Verhuren, net als met bijvoorbeeld Vertonghen, Vermaelen en Poepon. Je ziet meteen dat de eerste twee het wel aankunnen, maar Poepon te kort komt.
Iedereen vind Dennis Rommedahl hier zo'n geweldig nuttige kracht, ideale invaller blablabla. Maar ondertussen blokkeert hij de ontwikkeling van een Javier Martina, die vorig seizoen weer een seizoen heeft stilgestaan. Zo'n jongen zou verder geweest zijn in zijn ontwikkeling, als Rommedahl er niet was.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:37 schreef Messenga het volgende:
Wat heb je ineens tegen Dennis Rommedahl man
?quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:24 schreef kevin6188 het volgende:
Pff, Van der Wiel dus alweer geblesseerd als ik het goed begrijp uit dat filmpje.
En Silva en Lindgren trainen ook pas volgende week met de groep mee...
Dit staat in het trainingsverslagquote:Gregory van der Wiel, Kenneth Perez, Vito Wormgoor en Marco van Basten. Wormgoor voegde zich woensdag bij de selectie, Van der Wiel trainde na een dag rust weer mee met de groep.
Waar je jonge spelers ook mee verneukt, is wanneer ze moeten spelen in een elftal dat niet draait en ze gelijk te veel verantwoordelijkheden moeten dragen. Daar gaan ze uiteindelijk aan ten onder, tenzij het absolute toptalenten zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan kunnen we de jeugdopleiding net zo goed opdoeken en voortaan alleen maar subtoppers halen.
Kijk, een talent wordt pas echt goed als hij kansen krijgt. We verneuken nu veel talent, doordat ze maar in Jong Ajax blijven hangen, aangezien de selectie van het eerste al bestaat uit een man of 25.
Gregory van der Wiel bijvoorbeeld, groot talent. Maar als hij straks Oleguer én Robbie Wielaert voor zich moet dulden, zal hij zich niet verder meer ontwikkelen. Doodzonde!
Jongens als John Goossens en Javier Martina worden al lange tijd gezien als groot talent, maar doordat subtoppers (waaronder ook Dennis Rommedahl) hen in de weg lopen, blijft een doorbraak uit.
Persoonlijk zie ik liever talenten als Goossens en Martina fouten maken, dan Rommedahl.
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Iedereen vind Dennis Rommedahl hier zo'n geweldig nuttige kracht, ideale invaller blablabla. Maar ondertussen blokkeert hij de ontwikkeling van een Javier Martina, die vorig seizoen weer een seizoen heeft stilgestaan. Zo'n jongen zou verder geweest zijn in zijn ontwikkeling, als Rommedahl er niet was.
En zo zijn er natuurlijk nog veel meer gevallen.
quote:Het Spaanse FC Barcelona zou in een zoektocht naar een nieuwe spits, inmiddels uitgekomen zijn in de Italiaanse Serie A. De Catalanen zouden in voormalig Frans international David Trezeguet een nieuwe spits zien. Als vervanger van de 30-jarige aanvaller, zou de 'oude dame' Ajax-spits Klaas Jan Huntelaar op het oog hebben.
Maar maken jongens als Dennis Rommedahl dan wél een goede indruk op je?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:55 schreef BK201 het volgende:
Ik heb toch de indruk dat veel van de jongere spelers er nog niet klaar voor zijn en dan niet wegens hun voetballende kwaliteiten maar er komt bij een top ploeg natuurlijk meer kijken dan alleen voetballen. Wat ik me wel afvraag is wat Ajax gaat doen met talenten zoals Anita, Sarpong of Donald ik hoor die namen namelijk al een aantal seizoenen en wanneer ik het zie maakt het toch niet een "echte" indruk op me
Hmm, in het filmpje zei Van Basten iets anders. En ook dat Van der Wiel vanwege een blessure niet meedeed in die oefenpot...quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
?
[..]
Dit staat in het trainingsverslag
Nee niet perse maar het ging mij om het feit dat de jongere spelers misschien nog niet toe zijn aan het niveau van het eerste elftal. Dat staat los van het feit dat we beter in moeten kopen. Het feit dat de jeugdspelers net zo goed of beter zijn zegt meer over wat wij gekocht hebben dan over hun. We moeten naar mijn mening beter kopen en jongeren die tegen het eerste aan zitten verhurenquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar maken jongens als Dennis Rommedahl dan wél een goede indruk op je?
Eens. Of die cornersquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
Die paar nuttige momenten wegen niet op tegen de eindeloze stroom aan mislukt opgezette aanvallen en kutvoorzetten.
Opzouten met hem.
Misschien bedoelde hij Jan-Arie van der heijden?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hmm, in het filmpje zei Van Basten iets anders. En ook dat Van der Wiel vanwege een blessure niet meedeed in die oefenpot...
Die noemt hij apartquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij Jan-Arie van der heijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |