abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219677
Goede avond allemaal,

De avond is weer aangebroken en kijken wat er vanavond en vannacht zich afspeelt in Huize BB.

Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.

En nou weer aan het werk.

Laatste streamverslag was:

quote:
op 11-14-1999 om 04:54 PM schreef Keroppi het volgende:
Sorry, als ik een beetje warrig ben maar het is de eerste keer dat ik BB via de streams volg. Het werkt niet echt lekker.

Anouk ligt op de bank te lezen, loopt weg en komt weer terug.
Opeens gescheld (Anouk?)tegen een man (Ruud?) "Klootzak, Hufter, ik word helemaal gestoord van .....
De man zegt iets terug maar is niet te verstaan.

Maurice is in de keuken bezig

Geeft niet Keroppi, welkom

------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 14 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_219678
sdb gelukkig ben je heelhuids terug

17.21 Willem en Maurice staan bij het aanrecht. Ik zie Karin met bolletjes wol bezig zijn?, hebben ze de weekopdracht gekregen?

K: neuriet een liedje van de reclame van koffie geloof ik

A + R zitten in de woonkamer, Anouk leest een boek en Ruud lig languit.

------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......

zondag 14 november 1999 @ 17:24:00 #3
995 PeteRp
What a decade!
pi_219679
Karin heeft een theorie over de eieren. Als je ze allemaal weghaald leggen de kippen geen nieuwe. Tot nu hebben ze er bewust altijd een laten liggen in het hok. Vandaag zijn ze er echter allemaal uitgehaald.
Tell the others!
pi_219680
Wat was er nou met Anouk?
Die melding van haar schelduitbarsting?
ik heb geen streams dus ben verward....
  zondag 14 november 1999 @ 17:45:00 #5
995 PeteRp
What a decade!
pi_219681
quote:
op 11-14-1999 om 05:40 PM schreef esperance het volgende:
Wat was er nou met Anouk?
Die melding van haar schelduitbarsting?
ik heb geen streams dus ben verward....

Was nix bijzonders volgens mij. Ik hoorde het op de achtergrond toen ze Maurice en zijn ijzerdraadconstructie in beeld hadden. Het was een beetje op de toon, zoals ze ook ewl eens tegen zichzelf uitvalt. Niet echt bedoeld dus. Ze zit op dit moment rustig op de bank.

Tell the others!
pi_219682
17.58 Ruud is buiten bezig met aanmaak houtjes te hakken voor de kachel. Ze hebben eindelijk door dat het kortebroeken weer voorbij is . Tevens steekt hij de houtkorf aan die buiten staat, een gezellig kampvuurtje. Ze gaan toch niet buiten zitten he?....Anouk is net weer beter

Bart helpt hem erbij, hij gaat even zijn schoenen aantrekken.

Willem geeft opdracht aan ze om de sla te snijden want het gaat vriezen en dan zou de groente kapot gaan.

R + B gaan gelijk aan de slag.

zondag 14 november 1999 @ 18:02:00 #7
995 PeteRp
What a decade!
pi_219683
Bart en Ruud zijn een vuurtje aan het stoken in de tuin. Het lijkt op een veredelde prullebak die ze in de fik hebben gestoken. Zouden ze daarop willen gaan barbequen?

Tell the others!
pi_219684
19.27 ze zijn gezellig aan het eten, de kaarsen staan op tafel en wat ze eten is me nog niet duidelijk. In ieder geval wordt er buiten op de houtkachel ook wat gebakken. De groente is in elk geval sla en het vlees lijkt op een gehaktbal

Zo te zien bakken ze vis op de gril....zal anouk het ook eten ?

Ik laat het er voor vandaag bij, mensen tot morgen bij een nieuwe dag met streamverslagen.
------------------

pi_219685
De vuurkorf wordt zeker als barbeque gebruikt er ligt vis op, maar voor Anouk hebben ze een tartaartje, ze zitten nu allemaal aan tafel te wachten op de vis
  zondag 14 november 1999 @ 19:29:00 #10
995 PeteRp
What a decade!
pi_219686
- Ze zijn inderdaad aan het barbequeen. Zag ik dat nu goed of lagen er scholletjes op het vuur. Ik denk dat de combinatie BBQ-vis dodelijk is voor Anouk.

- Er zijn ook weer mensen buiten het huis. Schreeuwen iets over de rook.

Tell the others!
pi_219687
nou volgens mij hebben we vannacht nog meer zieken, Maurice zijn vis is net weer terrug naar de BBQ gegaan, omdat ie nog rauw was, de anderen eten gewoon door.
  zondag 14 november 1999 @ 20:37:00 #12
1400 Chafre
who am i...
pi_219688
Hmm, al een paar uur niks gebeurd?
Eens even de streams aan....
Ze hebben gegeten, er is vis? op de barbecue buiten gebakken. Nu zit iedereen muv Anoek aan tafel.
Ze praten wat over tv programma's, soaps, de hulk, van alles.
Geluid is slecht, twee streams tonen de tuin met een rokende vuurkorf.
Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_219689
21.00
Bart en Ruud zijn in de tuin met de vuurkorf bezig

R: Altijd lekker he, zo'n vuurtje maken
B: Zeker

Anoek komt ook buiten kijken.
A+B+R zitten rond vuurkorf en willen spookverhalen vertellen.

Iemand ligt in bed (Maurice denk ik) en Karin zit bij hem op bed.

21.15
Karin gaat er maar bij liggen. Ze hebben het over reisverslagen.

Life doesn't imitate art. It imitates bad television.

zondag 14 november 1999 @ 21:25:00 #14
874 magic
Leest veel Post weinig
pi_219690
OB2K (en anderen natuurlijk waar is voyeur ???),
kom net terug uit NY, had m´n portable niet bij me en van internetcafe´s is het ook niet gekomen.
1e wat ik gedaan heb is de doordevils printen
ga ik straks lekker lezen nu dus klaar met de streams lezen 100othanks ik ben weer bij.
wat zou ik zonder jullie moeten....

PS little sister is wel erg little

I can accept failure, everybody fails at something, I can't accept not trying

pi_219691
21.25uur Maurice en Karin liggen naast elkaar in bed en Maurice fluisterd steeds in haar oor en tikt op zijn microfoon
BB vraagt of ze hun microfoon willen gebruiken en normaal praten>Maurice reageerd eerst wat vel en zegt later dat het niet zo bedoeld was
pi_219692
Maurice en Ruud zijn/waren in de keuken bezig met schoonmaakcorve.
Anouk en Bart liggen beiden op een bank te lezen. Bart heeft z'n Shakespeare maar weer eens terzijde gelegd, en is in een ander boek lezen.
De BBQ staat buiten nog steeds te branden en krijgt nu gezelschap van Ruud.
Karin en Willem zijn niet te zien en bevinden zich kennelijk in de slaapkamer(s)
pi_219693
Ruud zat de hele tijd buiten alleen voor het vuurtje.22.40uur
Hij probeerde nog steeds met het fiets te oefenen, mangel aan beweging of wilde hij zich zelf iets bewijzen..in ieder geval leek hij er veel na te denken...
pi_219694
wat is er aan de hand, al bijna een uur geen nieuwe berichten en dat terwijl het rond het bbhuis erg onrustig is. er wordt gejoeld (joden!?). ruud had de vuurkorf gelaten voor wat ie is maar komt nu weer buiten samen met karin of anouk.
  zondag 14 november 1999 @ 23:41:00 #19
995 PeteRp
What a decade!
pi_219695
Ruud zegt tegen Bart en Maurice dat hij is uitgescholden: "Boeren uit Brabant". Kennelijk doelt hij op de spreekkoren van zonet... De BBQ is zwaar gevallen, lijkt het want ze willen nu al naar bed.
Tell the others!
  zondag 14 november 1999 @ 23:50:00 #20
995 PeteRp
What a decade!
pi_219696
Veel lawaai van buitenaf.
Bart en Ruud gaan op houtblokken staan om iets te kunnen zien.
Hondegeblaf...
Bart filosofeert: 9 bewakers en 8 honden; er zijn meer die op het huis letten, dan dat er in het huis zitten.
Bart vindt het kinderachtig dat ze "Homo-Breda" scanderen. Ruud: "je bent gewoon een bekende persoonlijkheid geworden. Dat hoort er gewoon bij."
Ze gaan allebei naar binnen tenslotte om een kaartje te leggen.
Tell the others!
  zondag 14 november 1999 @ 23:51:00 #21
228 Big Brother
is watching too
pi_219697
Bart en Ruud zijn naar binnen gedaan en praten na over de Feyenoordsupporters, die hum uitscholden vooral Ruud "homo uit Breda en Kankerboer"moets het ontgelden.
Bart zei dat er meer bewakers en honden dan bewoners waren. Ook zou er politie zijn geweest.
pi_219698
Bart en Ruud zitten binnen maar het lijkt alsof Bart met zich zelf praat. Ruud reageerd niet..23.55uur Bart is aan het kaarten.
Of ze het ooit met elkaar zullen vinden?
  maandag 15 november 1999 @ 00:07:00 #23
995 PeteRp
What a decade!
pi_219699
Bart met zich zelf aan het kaarten. Ruud zit erbij. Ik wacht nu al 10 minuten, maar kennelijk hebben ze elkaar echt nix te zeggen. Dit is op zich namelijk best een situatie die zich leent voor wat wederzijdse onthullingen... Dat moet iemand anders dan maar even afwachten. Ik kap ermee voor vanavond
Tell the others!
pi_219700
Of Bart voelt Ruud niet aan (alhoewel hij zich zelf eens vergeleek met Ruud als die ouder zou zijn ) of hij vind het moeilijk om een begin te maken. Hij praat allen maar over zijn kaarten, terwijl Ruud voor zich uitkijkt en beleeft op Bart ingaat.00.14uur
Ze willen wel, maar kunnen moeilijk een begin vinden. Of wacht Ruud alleen dat het brood klaar is? Ruud geeft altijd weer "signs".........
pi_219701
Eindelijk ...Bart zegt iets over hoe het zal zijn als je eruit komt en hoe je vrienden, kenissen zullen reageeren....00.19uur
Ruud stemt in( maat niet van harte)!Hij kijkt maar om zich heen en kijkt af en toe of het brood al klaar is.
Bart vraagt Ruud waarom hij zo opstandig is de afgelopen tijd? Omdat hij niets te doen heeft ..
Dat is de de knoop die alles omdraaid..ze beginnen een gesprek!
Helaas is Ruud slecht te verstaan...(Ruud ziet er moe uit). Bart zegt nog dat iedereen steeds meer aan elkaar gehecht raakt..00.27uur
Ruud zegt als ik eruit ga wil op mijn fiets door de bos gaan en niemand zien.
pi_219702
B. en R. hebben nu toch een interessant gesprek over de inpact die BB op hun leven heeft, ze worden zich toch steeds meer bewust over het feit dat BB toch een behoorlijke hype is geworden.
B. is wat opstandig over de geloofwaardigheid van VOO, denkt dat er gemanipuleerd wordt en wil daar komende week graag met iemand over praten.
Hij vind dat VOO ook de familie moet begeleiden in de Hype.
Ze hebben nu een gesprek over kennissen die contact op gaan nemen met de roddelbladen en dingen uit het verleden gaan vertellen, en dat ze daar geen enkel weerwoord op kunnen geven.
pi_219703
Ze proberen zich nu voor te stellen hoe het is om een BNer te zijn, dat ze over de coolsingel lopen en herkend worden.
Ruud zou eens moeten weten dat hij al 3 keer per week wordt nagedaan door PdL
ze verwachten dat VOO ze daar toch wel in zal begeleiden, en dat ze wel ineens heel veel BNers tegen zullen komen.
Toch zijn ze zich wel bewust dat ze bij een commerciele instelling zijn aangesloten en dat die op winst uit zijn.
ze bedenken nu een nieuw spel onderdeel, er staan 3 BNers op de stoep en ze moeten in 5 min. unaniem beslissen wie ze binnen laten, een zeer leuke suggestie.
pi_219704
Zo nog even wat verhaaltjes:
00.45uur
B: ik vind dat ze ons moeten begelijden als we het huis uitgaan met een mediacursus of zo
r: ja
B: om mijn ouders maak ik me geen zorgen,hetgaat goed met ze, Maar als we eruit gaan en op straat aangesproken worden, moeten we er wel mee om moeten gaan.
R: waar zit je dan mee ?
B:?????? ( kon ik niet vertstaan)
R: wat er allemaal gebeurd is.Martin die bij Letterman in america zat... Mona...
B:je moet er maar van het ergste uitgaan en het leuke van je af zetten.......
R:ja dat is moeilijk
R; dan zit je hier twee maanden al,,
B:..maar het woord ook veiliger...
pi_219705
0.48 hebben het nu over wat zei wel niet allemaal voor veronica gedaan hebben (commercieel gezien)
0.49 nu dat het eigenlijk helemaal niet back to basic is
bart zou tien man een slaapzak geven, gereedschap en bevooradings lijn. en dat ze dus ALLES zelf moeten
0.50 bart is weer aan het patsen over een soort vuursteentje quote van de dag ruud "jahjahjah vuursteenjte jah "
0.52 bart vind dus absoluut dat het geen back to basic is hij vergelijkt het met de jaren 30
ruud vind dat het enigste dat hen ontbreekt de ruimte is
0.53 er waren dus net supporters van een club buiten - ruud
0.54 bart voelde zich onveilig met de supporters omdat hij denkt dat het er i.p.v. 15 ook 500 kunnen zijn.
haho high altitude high opening terroristen ofzo. hij is dus bang voor terroristen ofzo en hij vind dat ze het perfect doelwit zijn.
het zou kunnen. Ja bart er kunnen ook aliens komen en maurice anaal verkrachten.
0.56 over molukkers die trein kaapten (nog steeds bart en ruud)

Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

pi_219706
Ruud en Bart in gesprek
Ruud maakt zich zorgen over als hij het huis uit gaat.
Bart weet hem gerust te stellen:
Voor elk vervelend ding, staan drie leuke er tegenover.
Ook heeft Bart veel vertrouwen in de begeleiding door Veronica.

Daarna gaat het over Back to Basics:
BB concept (Back to the basic) volgens Bart:
eilandje in de Biesbosch
10 man met alleen slaapzakken
zelf blokhut bouwen
zelf meubilair maken
visgerei
levend vee
zelf groente verbouwen

pi_219707
Het onderwerp is nu overgegaan naar back to basic, en volgens B. is dat i.p.v. dood vlees levend vlees, en dat ze de veren nog moeten bewaren om zich warm te houden.
R. vindt het toch al behoorlijk BtB dat hij geen info van buitenaf krijgt, daar is B. het dus absoluut niet mee eens.
vind dat meer terug gaan in de tijd, zo rond de jaren 40.
Nu zijnn ze aan het bedenken dat ze eigenlijk wel een goed doel zijn voor terrorisme, ze hebben een prima landingsbaan in de tuin, en zijn dus hele goeie slachtoffers om gegijzeld te worden
pi_219708
ik schaam me weer voor mijn zogenaamde feyenoord "supporters" maar dat terzijde

0.59 volgens mij is er iemand buiten
de camera zoomt in op een rare auto (erg vaag) en draait steeds ZOOMEND in het rond.
er schijnen buiten mensen te lopen

Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

pi_219709
Deze Topic hebben we gesloten omdat de dagstreams weer aangemaakt zijn voor vandaag. Ga daarvoor naar: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002192.html

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')