De avond is weer aangebroken en kijken wat er vanavond en vannacht zich afspeelt in Huize BB.
Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.
En nou weer aan het werk.
Laatste streamverslag was:
quote:
op 11-14-1999 om 04:54 PM schreef Keroppi het volgende:
Sorry, als ik een beetje warrig ben maar het is de eerste keer dat ik BB via de streams volg. Het werkt niet echt lekker.Anouk ligt op de bank te lezen, loopt weg en komt weer terug.
Opeens gescheld (Anouk?)tegen een man (Ruud?) "Klootzak, Hufter, ik word helemaal gestoord van .....
De man zegt iets terug maar is niet te verstaan.Maurice is in de keuken bezig
Geeft niet Keroppi, welkom
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 14 November 1999).]
17.21 Willem en Maurice staan bij het aanrecht. Ik zie Karin met bolletjes wol bezig zijn?, hebben ze de weekopdracht gekregen?
K: neuriet een liedje van de reclame van koffie geloof ik
A + R zitten in de woonkamer, Anouk leest een boek en Ruud lig languit.
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
quote:
op 11-14-1999 om 05:40 PM schreef esperance het volgende:
Wat was er nou met Anouk?
Die melding van haar schelduitbarsting?
ik heb geen streams dus ben verward....
Was nix bijzonders volgens mij. Ik hoorde het op de achtergrond toen ze Maurice en zijn ijzerdraadconstructie in beeld hadden. Het was een beetje op de toon, zoals ze ook ewl eens tegen zichzelf uitvalt. Niet echt bedoeld dus. Ze zit op dit moment rustig op de bank.
Bart helpt hem erbij, hij gaat even zijn schoenen aantrekken.
Willem geeft opdracht aan ze om de sla te snijden want het gaat vriezen en dan zou de groente kapot gaan.
R + B gaan gelijk aan de slag.
Zo te zien bakken ze vis op de gril....zal anouk het ook eten ?
Ik laat het er voor vandaag bij, mensen tot morgen bij een nieuwe dag met streamverslagen.
------------------
- Er zijn ook weer mensen buiten het huis. Schreeuwen iets over de rook.
R: Altijd lekker he, zo'n vuurtje maken
B: Zeker
Anoek komt ook buiten kijken.
A+B+R zitten rond vuurkorf en willen spookverhalen vertellen.
Iemand ligt in bed (Maurice denk ik) en Karin zit bij hem op bed.
21.15
Karin gaat er maar bij liggen. Ze hebben het over reisverslagen.
PS little sister is wel erg little
Daarna gaat het over Back to Basics:
BB concept (Back to the basic) volgens Bart:
eilandje in de Biesbosch
10 man met alleen slaapzakken
zelf blokhut bouwen
zelf meubilair maken
visgerei
levend vee
zelf groente verbouwen
0.59 volgens mij is er iemand buiten
de camera zoomt in op een rare auto (erg vaag) en draait steeds ZOOMEND in het rond.
er schijnen buiten mensen te lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |