Er zit voor mij een verschil tussen het vergelijken van films en erkennen dat een film gewoon een 13 in een dozijn film is terwijl deze pretendeert origineel te zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:10 schreef Devlinsect het volgende:
Je kan altijd films willen vergelijken met elkaar en een goed verhaal willen hebben etc etc.
Wanneer je het er los van ziet, vind ik het een knappe film
1 daarvan is zeker dat iemand een keertje moet niezen en dat al die aliens dan ineens kapot gaan door onze virussen en bacteriën?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die film heeft toch nog 3 alternatieve eindes?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:40 schreef deepart het volgende:
Vond het wel een geil einde... moet je je voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelovige hippiequote:Echt super geil lijkt me dat man.. En dan zo samen naar de himmel..![]()
Ik vind het wel verfrissend als een einde heel anders dan anders is, maar films met zo'n abrupt einde als dit vind ik zichzelf vaak net tekort komen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:33 schreef Tuvai.net het volgende:
TS is zeker zo'n kutuser die opgegroeid is in een milieu waar enkel Disney films met een happy "And they lived happily ever after..." ending afgespeeld werden waarin mensen niet doodgaan en alleen grote bulten op hun hoofd krijgen.
Nu net gekeken. Dat einde is nog extremer dan dit einde, hoewel je daarbij wel veel meer het gevoel van een afronding hebt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |