Moest ik erg om lachen. Al die kindertjes in de war.quote:VARA-sint erg vroeg
HILVERSUM - Sinterklaas is wel erg vroeg dit jaar. Althans, dat moeten de kijkertjes naar het Z@ppblok op Nederland 3 gistermorgen hebben gedacht. Ze dachten om 9 uur een aflevering van 'De film van ome Willem' te zien, maar kregen sinterklaasbeelden.
Een foutje", legt VARA-woordvoerder Gert-Jan Hartlief uit. "De oude sinterklaasfilm was per ongeluk in een hoes van 'Ome Willem' terechtgekomen. De inhoud had gecontroleerd moeten worden, maar dat is niet gebeurd. Op de website hebben we onze excuses al aangeboden."
Vandaag op KRO-316 :quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Moest ik erg om lachen. Al die kindertjes in de war.
Grappig, je leest aardig wat, koop je al die boeken ook of krijg je dat allemaal via je werk of andere connecties?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:00 schreef SCH het volgende:
Ik ben trouwens een eigen weblogje begonnen over boeken, voor de geinteresseerden:
http://jaapleest.blogspot.com/
Moet nog wat van de grond komen hoor.
Beide. Maar koop eigenlijk iedere week wel 1 of 2 boeken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Grappig, je leest aardig wat, koop je al die boeken ook of krijg je dat allemaal via je werk of andere connecties?
Heb me ooit voorgenomen om iedere maand minimaal 2 boeken te kopen. Ben een bedlezer maar val steeds vroeger in slaap. Heb nu zo'n 20 boeken ligen die ik nog moet lezenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Beide. Maar koop eigenlijk iedere week wel 1 of 2 boeken.
Jij blijj dat je geen vuilnisman bentquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, ik ga werken/tv kijken op mijn werk..
Ah....hoogstaande literatuurquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:35 schreef borisz het volgende:
Ik heb ook een nieuw boek gekocht voor de vakantie
Stenders - Leesvermaak
quote:
Schijnt erg leuk te zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb ook nog het blad Maarten hier liggen. Eenmalige editie met als hoofdredacteur Maarten van Rossem
Tour kijkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schijnt erg leuk te zijn.
Maar dat is alles bij elkaar anderhalf uur lezen.
Wat ga je de trest van je vakantie doen ?
Je bent wel keihard met je eindoordelen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Beide. Maar koop eigenlijk iedere week wel 1 of 2 boeken.
Ja, dat is het voordeel van zo'n blogje.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent wel keihard met je eindoordelen.
Wat een verademing is dat zeg, Boogerd erbij. Wat mij betreft neemt ie vanaf morgen de plek van Ducrot in. Eindelijk iemand die wat humor in zn commentaar meegeeft en iemand die renners wél meteen bij de goede naam kan noemen. Boogeyquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:17 schreef tong80 het volgende:
Zet effe het geluid harder.
Boogerd zit erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |