HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA zo naief.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:43 schreef Nijns het volgende:
Heb meteen helemaal mijn kamer gecheckt op kleine gaatjes waar dat/die beestje(s) (via de spouwmuur) door naar binnen kunnen. Maar volgens mij zit ik veilig
Die beesten lopen gewoon bij de muur omhoog en komen onder de deur door je kamer in...quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:43 schreef Nijns het volgende:
Heb meteen helemaal mijn kamer gecheckt op kleine gaatjes waar dat/die beestje(s) (via de spouwmuur) door naar binnen kunnen. Maar volgens mij zit ik veilig
In het eten van je huisgenoten. Wordt er geen troep meer gemaakt -> geen muizen meer.quote:
Ja, dat kunnen ze echt!quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:19 schreef Nijns het volgende:
[quote]Op woensdag 23 juli 2008 10:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Die beesten lopen gewoon bij de muur omhoog en komen onder de deur door je kamer in...
Dus als je vanacht iets voelt kriebelen......
[/quote
Kan zo'n beestje echt onder die 1 mm ruimte die er onder mijn deur zit? Het is echt een behoorlijke muis hoor.. Hoop het toch echt nietDeur maar dichtkitten dan
HELP!
Stop ze dan een kooitje.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:00 schreef Nijns het volgende:
Ze zien er ook wel schattig uit.. Maar ik schrik me gewoon de tering als dat beest voorbij schiet, dat maakt me een beetje bang.. Dat plotselinge..
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:00 schreef Nijns het volgende:
Ze zien er ook wel schattig uit.. Maar ik schrik me gewoon de tering als dat beest voorbij schiet, dat maakt me een beetje bang.. Dat plotselinge..
Ik heb geen hond en geen katquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel![]()
Gelukkig hebben onze honden het altijd meteen in de gaten zodat het beest meestal achter de koelkast in de bijkeuken gaat zitten. Schijn er met je zaklamp achter en de hond heeft um
Koop gewoon bij de dierenwinkel even een paar valletjes.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb geen hond en geen katwel veel mannelijke huisgenoten waarvan ik vidn dat zij het maar moeten oplossen
Haha! Dat lijkt me een uitstekende taakverdeling!quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Koop gewoon bij de dierenwinkel even een paar valletjes.
Zet jij die in de keuken en dan mogen je mannelijke huisgenoten af en toe kijken of er al iets in zit
Ja, daar zijn mannen toch voorquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha! Dat lijkt me een uitstekende taakverdeling!
quote:
Die plankjes zijn geniaal.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:58 schreef Genius-F het volgende:
Wehehe muizen.
Straks vreten ze alles aan, electriciteitsdraden, je (verpakte) eten alles.
Ik zou zo snel mogelijk van die plankjes kopen waarop ze vastgelijmd worden.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:01 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Die plankjes zijn geniaal.
Ik had eens raak, plankje in het gras gegooid met levende muis eraan. Komt er nog een kraai opzitten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |