het is een zwart met grijs gemeleerd granietenblad. was nog een hele toer om dat gevaarte naar drie hoog te krijgenquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:19 schreef leonieke het volgende:
Miss_sly wat ziet het er prachtig uitEcht o zo mooi. En het resultaat van het wachten op de tegels voor de badkamer is super!
Welk blad ligt er op jullie keuken?
Toevallig geen Jasberg?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is een zwart met grijs gemeleerd granietenblad. was nog een hele toer om dat gevaarte naar drie hoog te krijgen
zegt me niksquote:
Mooi huis en zeker mooie boekenkast!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:21 schreef miss_sly het volgende:
De boekenkast en tv-meubel, dus
[ afbeelding ]
deze komt van de trendhopper en je kunt verschillende combi's makenquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:32 schreef Day het volgende:
[..]
Mooi huis en zeker mooie boekenkast!!
Ben zelf ook op zoek (mijn boeken liggen nu voornamelijk in dozen omdat ik ze nergens kwijt kan), mag ik vragen waar je deze gekocht hebt?
Ah, bedank! Toch maar eens kijken daar.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
deze komt van de trendhopper en je kunt verschillende combi's maken
Welke kamer gaat het dan worden eigenlijk?quote:Op zondag 23 november 2008 10:55 schreef miss_sly het volgende:
marlieske, jaaah! Eerst moet het helemaal ontruimd enzo, maar ik kan niet wachten tot ik er ein-de-lijk de babykamer van kan maken![]()
dankjequote:Op woensdag 26 november 2008 14:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Shutters!!!![]()
Nice!
Ziet er netjes uit zeg![]()
komt bij Wout vandaan uit Amsterdam-Westpoort.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mooi![]()
Waar komt het spiegelkastje uit de badkamer vandaan?
in het echt is het nog mooierquote:Op woensdag 26 november 2008 14:43 schreef miss_sly het volgende:
Wat is het mooi
Ik wil het in het echt zien...waarom zit ik nog op mijn werk, dat wil ik helemaal niet!
ik heb ze zelf laten plaatsenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:28 schreef Lois het volgende:
Wauw wat zijn die shutters sjiek zeg! Heb je ze zelf geplaatst Schaap?
Nuo, schaap is ten eerste al geen doe-het-zelver. Hij is handiger dan hij zelf denkt, maar dit was denk ik niet gelukt.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:40 schreef Lois het volgende:
Kan ookIk zag laatst van die doe het zelf pakketten bij de Praxis en vroeg me af hoe moeilijk het zou zijn. Aan jou hoef ik dat dus niet te vragen
Nou mijn vriend is bijna omquote:Op donderdag 27 november 2008 07:39 schreef miss_sly het volgende:
BBQ-kip, ik zal kijken of we in h et weekend bij daglicht een andere foto kunnen maken met de shutters opengeklapt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |