abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 september 2008 @ 22:17:24 #101
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_61537460
Eerste ochtend wakker worden in je nieuwe huis met een zonnetje in je gezicht is ook niet verkeerd lijkt me

Fijn dat alles iig verhuisd is
En na vrijdag is alles écht af?
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:16 schreef Isegrim het volgende:
Jullie zijn best streng voor die bouwvakkers.
En terecht
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_61537572
quote:
Beetje bouwvakker ruimt alles aan het einde van de dag op
pi_61537580
quote:
Waar zie jij streng dan
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_61537776
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:17 schreef qu63 het volgende:
Eerste ochtend wakker worden in je nieuwe huis met een zonnetje in je gezicht is ook niet verkeerd lijkt me

Fijn dat alles iig verhuisd is
En na vrijdag is alles écht af?
[..]

En terecht
Neeee, na vrijdag is nog lang niet alles echt af Jij wil veel te veel in te korte tijd

Na vrijdag moeten de volgende dingen nog gebeuren:
bankirai dakterras leggen
hekwerken eromheen plaatsen
ramen in de dakopbouw plaatsen
radiatoren plaatsen
toilet tegelen

En dat zijn de dingen waarvan we het al weten en waar de aannemer niet per se iets aan kan doen.

Dan moet er nog het volgende gebeuren:
voegen achter de radiator in de badkamer
raindance monteren
veeel verven
upc en kpn ook aanlsuiten in de meterkas
trapleuningen plaatsen
suskast in orde maken
trap naar berging boven badkamer maken

En dan moet er nog een keer goed opgeleverd worden en de punten die daaruit komen moeten nog worden gedaan. Ik weet al dat dat best wat punten zullen zijn, want al poetsend kom je nogal wat tegen natuurlijk.

Maar: het is bewoonbaar en daar ben ik al heel erg blij mee
  woensdag 10 september 2008 @ 22:28:12 #105
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_61537927
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:24 schreef miss_sly het volgende:
Neeee, na vrijdag is nog lang niet alles echt af Jij wil veel te veel in te korte tijd
Ik vind het zo lang duren
quote:
[..]
Das nog een beste lijst
quote:
Maar: het is bewoonbaar en daar ben ik al heel erg blij mee
Dat is zeker mooi ja
It's Time To Shine
pi_61538106
Wat een supersjiek appartement wordt dat zeg!! Ik ben erg benieuwd naar de foto's als het echt helemaal af is. Dat antraciet is zooooo stijlvol! Veel succes met die allerlaatste loodjes.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_61538893
welterusten miss-sly
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61538989
Ja, even afspoelen, dat is wel nodig na deze dag en dan heerlijk in een fris schoon bed in ons nieuwe huis

As morgen het opruimen een beetje vlot gaat, zal ik wat foto's maken
pi_61542534
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waar zie jij streng dan
Nou, weer terug laten komen om een kamertje op te ruimen enzo. Maar 't was een geintje hoor.
pi_61543419
Wij hebben heerlijk geslapen

Gisteravond toen alle drukte voorbij was, hebben we Noppes opgehaald in het oude huis. Leek ons verstandiger om die pas te halen als iedereen weg was, zodat ze een beetje rustig kon rondsnuffelen. mevrouw voelde zich al snel op haar gemak, want toen ik uit de badkamer kwam, lag ze al op ons te wachten:

Het eten wilde gisteravond niet zo lukken in eerste instantie, want ze vond het lastig om bij haar eten te komen. Inmiddels heeft ze haar eigen plekje boven aan de trap gevonden

En vanaf die plek zie je nog een heleboel dozen staan, maar dat zijn voornamelijk boeken, dus die ruim ik zometeen in onze boekenkast;

Het doel van gisteravond was om alle grote spullen op hun plaats te hebben, en dat is gelukt. Het doel van vandaag: behalve het kleine kamertje alles doosvrij
  donderdag 11 september 2008 @ 08:57:14 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61543515
Jaaaaa, jullie zitten er!
Wat is dat kattenplekje trouwens leuk zeg! Handig!
pi_61543547
Ja ook handig voor bezoekende of misschien nog ooit een eigen kind dat ze een plekje heeft waar ze haar gewoon niet aan kunnen. Kan ze zich altijd terugtrekken van aaigrage, maar niet zo handige handjes

En op deze manier hoeft de kattenbak niet in de keuken, want dat wil ik eigenlijk liever niet
pi_61544044
Ziet er leuk uit hoor! Zolang het glas nog niet in de opbouw zit heeft Noppes het katteluik niet nodig.

Of vindt ze flapperend plastic heel eng?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_61544141
Nee, vindt ze niet eng. Sterker nog, wij wilden eigenlijk het luikje gisteravond nog even dichtlaten, zodat ze pas in het licht naar buiten kon, maar ze had al snel een gat ontdekt waar ze door naar buiten kan
  donderdag 11 september 2008 @ 09:45:39 #115
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_61544272
ziet er goed uit zeg!

krijg gewoon zin om zelf weer eens te verhuizen en een nieuw huisje in te richten
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_61546724
Oh miss_sly was wordt het mooi zeg En dat eigen plekkje voor Noppes Ik ken 2 katjes die daar erg jaloers op zijn
pi_61546995
Noppes heeft haar eigen plekje . Leuk gedaan zeg.

Ik vind het er nu al heel mooi uitzien! Dat er nog veel moet gebeuren komt vanzelf wel goed denk ik.
  donderdag 11 september 2008 @ 13:49:58 #118
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_61549468
Noppes
zo heette mijn rooie kater ook

Meer willen we zien
pi_61551156
Ik heb ook een Noppes gekend maar die was langharig
Fijn dat jullie er nu zitten miss-sly. Enne, is er ook een opstaand randje rond die kattenbak? Visioenen heeft van gritjes en brokjes die het trappengat inschuiven....
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61551294
Kan je dat pak brokjes er trouwens zo naast laten staan? Wat een braverd zeg die Noppes (ik voel een Noppes-fanclub opkomen ) Stiemie heeft niet van die brave katten. Bij mij thuis zouden de brokken inmiddels met pak en al verslonden zijn
  Jubileum moderator donderdag 11 september 2008 @ 21:11:56 #121
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61561198
Wat een leuk plekje voor de kat enne dat wat Snoopy al zei bedacht ik me ook
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61565263
Dat pak staat er inderdaad naast, zonder probleem. Noppes is een braverd als het om eten gaat. Die eet gewoon tot ze genoeg heeft, en dan stopt ze. Dus er staan eigenlijk altijd brokjes en sheba klaar. De sheba is meestal net niet op, dus het restje gooien we de volgende dag weg en dan krijgt ze een nieuwe.

Er is nog geen opstaand randje, maar dat is wel de bedoeling...maar ja, aannemers en uitvoeren wat je gevraagd hebt hoort niet echt bij elkaar

een Noopes fanclub zou erg verdiend zijn. Het arme beestje wordt door iedereen verguisd omdat ze geen allemansvriend is En eigenlijk, als je haar de kans geeft je te leren kennen, is ze echt zoo ongelofelijk lief
pi_61566551
dat vroeg ik me dus ook af, of het niet aardig waait daarboven met dat plastik , is dat wel waterdicht allemaal ? super plek voor de kattenbak en Noppes
pi_61568457
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 00:21 schreef Charisma het volgende:
dat vroeg ik me dus ook af, of het niet aardig waait daarboven met dat plastik , is dat wel waterdicht allemaal ?
het waait inderdaad erg en de aannemer heeft het niet goed afgeplakt
hopen dat het glas snel komt en anders dat ze het even wat beter afplakken, zeker tegen het regenwater.
  vrijdag 12 september 2008 @ 10:50:22 #125
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_61571658
Wat ik me afvraag: Zit er nu een koud en warm water aansluiting in de dakopbouw? Mischien is er een radiator voorzien in de dakopbouw, maar ik kan die twee aansluitingen niet plaatsen die aan de buitenkant zitten. (Naast het kattenluikje)
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_61571716
Er zit inderdaad koud en warm water tbv het dakterras.
pi_61640623
Miss wat geweldig dat jullie er nu ein-de-lijk wonen! Wat een bevalling, maar het resultaat
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_61646027
Wat een prachtig appartement
Erg mooi.

veel geluk
pi_61699589
volgende update pas na 9 oktober.
nu eerst op vakantie naar Zuid-Afrika
  woensdag 17 september 2008 @ 12:42:13 #130
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_61699815
quote:
Op woensdag 17 september 2008 12:32 schreef het_fokschaap het volgende:
Dan wachten we

Heel veel plezier
It's Time To Shine
pi_61699837
fijne vakantie!
  woensdag 17 september 2008 @ 12:57:15 #132
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_61700100
Fijne vakantie, geniet ervan
pi_61705420
Thanks

Het is jammer om weg te gaan, want we hebben het zo naar ons zin hier Maar natuurlijk is dat een luxe-probleem, want deze vakantie wordt ook vast supertof

Na de vakantie even wat foto's van hoe het nu is, en dan wordt er ook weer verder gewerkt en komen er nog meer foto's
pi_62408745
quote:
Op woensdag 17 september 2008 12:32 schreef het_fokschaap het volgende:

zijn jullie er inmiddels al! Prettige vakantie gehad?
pi_62425338
Wij zijn terug en hebben een heerlijke vakantie gehad
Nu weer volop aan het werk en intussen binnen dingen verder in orde maken. Erg druk dus, maar ik dnek dat ik dit weekend wel een paar foto's kan maken van hoe het nu is. Er moet nog wel eea gedaan worden, dus er zullen nog wel wat updates blijven volgen
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:20:06 #136
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_62516833
MIss_sly wat is het al mooi geworden! Ben benieuwd hoe jullie terras eruit komt te zien.
En de badkamer is in een woord : prachtig!
Mama van Isa en Ties
  Moderator maandag 20 oktober 2008 @ 19:39:24 #137
5428 crew  miss_sly
pi_62536213
De lang beloofde update

Er moet nog wel echt veel gedaan worden aan kleine dingetjes en een paar eigen klusdingen, maar dit is het op dit moment.

Eerst maar de woonkamer:

De bank is wel wat groot, maar het valt uiteindelijk mee. De balkondeur kan nog open en het is wel lekker knus. Op termijn willen we wel een andere bank met lounge-gedeelte aan de andere kant, maar voor nu voldoet het meer dan goed. Hoeven we gelukkig nog geen afscheid te nemen van deze heerlijke bank

De boekenkast, dus Ook niet te groot, eigenlijk te klein voor al mijn boeken, dus ik moet een selectie maken Hij staat er wel mooi, vinden we

De eethoek...tja, dat is wel een beetje jammer. Een te iele tafel met niet echt bijzonder mooie stoelen. Deze staat dus op de nominatie om zsm vervangen te worden. We moeten echter nog beginnen met zoeken, dus dat kan nog wel even duren voor het zover is.

En dan de keuken

Hoewel eigenlijk dus niet gekocht op deze indeling van het appartement, bevalt het uitstekend. Al een paar keer gekookt voor gezelschap, en je bent er zo heerlijk gewoon bij, gesprek gaat door en je kunt gewoon meedoen. Ook tussen de gangen door is het veel gezelliger dan de oude keuken die helemaal dicht en afgezonderd was.

De hal naar de slaapkamers en badkamer en de trap naar beneden:

De slaapkamer, nu nog met alleen maar verduisterende voeringgordijnen. De overgordijnen zijn opgehangen en afgespeld, want met ons schuine huis was dat de enige optie om mooi op de grond hangende gordijnen te hebben, zonder een spleet die aan de ene kant 1,5 cm is en aan de andere kant 5

Boven het bed komt nog een mooie panoramafoto van het Forum Romanum in Rome
We hebben op vakantie echt in heerlijke bedden geslapen, en we gaan ook op zoek naar een nieuw bed. Ook hiermee geen haast, meer wachten tot we tegen een perfect bed aanlopen

De tv wordt als het goed is aankomende zaterdag opgehangen. Hij staat nu net iets te laag, maar tv kijken in bed is wel weer heerlijk!

De ladenkast voor alle opgevouwen kleding. We zijn niet al te groot, dus willen geen grote, hoge garderobekast. Hierboven moet nog een mooi spiegel komen hangen, over de hele breedte als het aan mij ligt, maar of we zoiets vinden is nog afwachten. De spullen er bovenop moeten nog naar de badkamer en in de inloopkast die we nog moeten klussen

Aan het terras is vandaag gewerkt, en het hele oppervlak ligt er. De hekken moeten nog geplaatst en dan moet het nog ooit mooi weer worden. Dit was de status afgelopen zaterdag in ieder geval:

En de badkamer
Iedereen is er enthousiast over
De kleuren komen niet zo goed uit op de foto, maar dit is het idee in ieder geval. Er komt nog zo'n beetje naast de radiator een handdoekrek waar de handdoeken op komen te liggen.

De beugels voor de douche zijn eindelijk klaar, dus als de aannemer deze week tijd heeft, hoop ik dat hij de raindance kan installeren

Geen foto van het kleine kamertje, want daar kan ik niet echt in, staat nog helemaal vol met dozen
Het toilet is nog steeds niet betegeld, want Sanidump komt niet erg over de brug met de ontbrekende tegels. Morgen maar weer een telefoontje aan wagen.

Verder gaan we zaterdag beginnen aan de kapstok. We hebben een paar hele mooie haken, maar die durven wew (de mannen, eigenlijk) niet goed te monteren op de gipsplaten wanden. Het plan is nu om een grote mdf-plaat (van plafond tot net boven de radiator) te behangen met een mooi behangetje, die tegen de gisplaten wanden te monteren en daar de haken op te hangen. Nog geen idee hoe we dat precies gaan aanpakken, maar hoe ik het zou willen, zit wel in mijn hoofd.

Dat was het voor nu, De gordijnen in de slaapkamer komen over een week of 2. De shutters eind november/begin december. De tuinmeubels 5 november ( ). En verder moet er nog eea aan afwerkdingen gedaan worden door de aannemer, die helaas vorige week een bijna-hartinfarct heeft gehad en nu rutsig aan moet doen. Even afwachten dus hoe lang het alles bij elkaar nog gaat duren.

Maar we wonen hier echt heerlijk Ik geniet er nog iedere dag van en het was het wachten en alle gedoe meer dan waard
  Jubileum moderator maandag 20 oktober 2008 @ 20:38:37 #138
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62538009
Mooi hoor, ik ben heel benieuwd naar het terras als het af is!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:42:59 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62538105
Ik kan me voorstellen dat je er heerlijk woont! Het is echt supermooi!
pi_62541789
*wow*

*vind het mooooooooooi*

*hebbeee*
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
pi_62546472
Erg mooi geworden zo, die afzuigkap is een recirculatiekap zeker?
  Moderator dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:42:37 #142
5428 crew  miss_sly
pi_62547584
Ik geloof het wel. Een afzuigkap met koolstoffilters, dus.
Omdat we een lage keuken hebben zonder hoge kasten etcetera, wilden we niet een afzuigunit vanaf het plafond van 3.30. Leek ons te aanwezig en we wilden liever alles een beetje laag houden. Dit vonden we een hele mooie oplossing.

De ideeen voor de inloopkast en de kapstok nemen vormen aan Mijn handige collega (timmerman en al jarenlang buitendienstmedewerker dus erg handig) heeft wat goede tips gegeven. Ik heb zo'n zin om zaterdag aan de slag te gaan Vanavond eerst maar eens even kijken bij praxis naar de dingen die we dan moeten/willen hebben.
pi_62558265
miss sly. Wat een fantastisch appartement...

die badkamer , de smeg
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  Moderator zondag 26 oktober 2008 @ 12:57:10 #144
5428 crew  miss_sly
pi_62685656
Nou, wij hebben onze zaterdag goed besteed: de inloopkast is af
Mijn ouders hebben geholpen: de mannen klussen en de vrouwen poetsen en opruimen. We hebben echt heel veel gedaan gisteren. Het kleine kamertje is, hoewel nog steeds vol dozen, weer begaanbaar. Tot gisteren kon de deur net ver genoeg open om zijdelings naar binnen te schuiven, maar nu kan de deur weer helemaal open

Nog voldoende op te ruimen dus, maar een groot deel van deze spullen kunnen linea recta naar de berging boven de badkamer...zodra deze klaar is tenminste. Als het goed is wordt er van de week weer eea gedaan hier, en ik heb aangegeven dat de berging een van de belangrijkste dingen nu is, naast het ophangen van de douche.

Verder is het dakterras afgelopen week helemaal gelegd! Het is groooot Het hekwerk moet nog worden geplaatst, maar we hebben nu in ieder geval een beeld van hoe het gaat worden...nou, ruim dus

Nou zie ik jullie denken: wat is dat voor een rare paddestoel midden op het terras
Nou, dat dachten wij dus ook toen we het zagen. Het is de afvoer van de mechanische ventilatie binnen. Heel leuk, maar niet midden op het terras. Toen ik het tegen de aannemer zei, vroeg hij of het echt zo erg was...nou, wij vinden van wel. Omleggen gaat niet meer ivm risico op lekkages (zegt hij) en dus hebben we afgesproken dat hij het heel laag gaat afzagen en afdekken, zodat het niet meer een paddestoel, maar een hobbel is
We zetten er wel een tafeltje ofzo overheen

En dan nu onze nieuwe trots: de inloopkast

Zo zag het er eerst uit:

En zo ziet het er uit na een dag klussen en weer constateren dat ons huis hartstikke schuin is:

Onder de onderste roede zijn een paar plankjes gemonteerd waarop de schoenen staan. Eindelijk de schoenen mooi opgeruimd

Omdat we niet zo groot zijn, maar wel optimaal gebruik willen maken van de ruimte (en dus hoogte bij ons), hebben we een garderobelift gemonteerd. Hierdoor kunnen we toch bovenin kleren hangen, en hoeven we niet iedere keer een ladder erbij te halen om iets ervan af te halen

Moderator zondag 26 oktober 2008 @ 13:05:16 #145
5428 crew  miss_sly
pi_62685833
En ik ben heel trots op en blij met schaap en mijn vader die samen de kast hebben gerealiseerd zoals ik hem voor ogen had
pi_62685900
Cool, die lift!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_62685941
nooit van zo'n garderobelift gehoord, maar gezien de ruimte vrij hoog is is dat een zeer ideale oplossing.
pi_62686518
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
nooit van zo'n garderobelift gehoord, maar gezien de ruimte vrij hoog is is dat een zeer ideale oplossing.
gewoon van de praxis werkt erg goed, als je gelijk alle onderdelen meeneemt bij de praxis
pi_62686640
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:34 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

gewoon van de praxis werkt erg goed, als je gelijk alle onderdelen meeneemt bij de praxis
wil soms erg handig zijn
pi_62687666
Miss_sly wat ziet het er prachtig uit Echt o zo mooi. En het resultaat van het wachten op de tegels voor de badkamer is super!

Welk blad ligt er op jullie keuken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')