Dat zou gewoon dom zijn, dan heeft TS doordeweeks het hele jaar door dit gezeikquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:45 schreef Light het volgende:
Neem volgend jaar gewoon een weekendkaart. Heb je dat gezeur met geldigheid in de vakanties ook niet.
Je gaat toch niet kijken wanneer je de meeste dagen krijgt, maar wanneer je hem het MEEST gebruikt. Gierige Holldanderquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:48 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Dat zou gewoon dom zijn, dan heeft TS doordeweeks het hele jaar door dit gezeik
Sowieso benadeel je jezelf als je geen weekkaart neemt. Kijk eens naar het aantal dagen dat een weekkaart meer gratis reizen geeft dan een weekendkaart
verkapte -ik-wil-TS-ook-afzeiken-maar-weet-even-niet-hoe-Post..quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:44 schreef koeii het volgende:
8 reacties, 8 keer de TS afbranden. NICE!
wel als je op jezelf woont en niet elk weekend naar je ouders gaatquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:36 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Je gaat toch niet kijken wanneer je de meeste dagen krijgt, maar wanneer je hem het MEEST gebruikt. Gierige HolldanderDoordeweeks fiets ik ook alles, prima te doen. In het weekend ga ik wel naar huis als ik zin heb.
En TS woont nog bij pappie en mammie
Het is vandaag woensdag, dan moet je nog betalen, ook met een weekendkaartquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:45 schreef Light het volgende:
Neem volgend jaar gewoon een weekendkaart. Heb je dat gezeur met geldigheid in de vakanties ook niet.
SMS UNI ON naar 4848 en win dit vervoersmiddel om naar de Uni te fietsen!quote:
in de zomervakantie nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:16 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
Het is vandaag woensdag, dan moet je nog betalen, ook met een weekendkaart
I LOLLEDquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:20 schreef retuow82 het volgende:
[..]
SMS UNI ON naar 4848 en win dit vervoersmiddel om naar de Uni te fietsen!
Haha snap je hem, UNI ON en het is een union fiets en TS moet naar de uni....whahahaha!!!!!11!!1EINZ!111!!!!
![]()
En ja het is rustig om mijn werk....
Ik ben te lui om de zoekfunctie te gebruiken maar dubbel inderdaad.quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:13 schreef stbabylon het volgende:
Week-OV die niet meer geldig is slotje, zeiksnol
Even 100 km fietsen. Nee, dank je. Helemaal niet met dit kutweer.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:18 schreef JDude het volgende:
Haal je tentamen dan ook gewoon de eerste keer.
Goed plan, ga ik denk ik doen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:45 schreef Light het volgende:
quote:
Ja maar het slaat gewoon nergens op. Hoezo krijg ik deze maand geen gratis OV deze maand? Het is hetzelfde met de studenten die nog 18 moeten worden als ze beginnen met studeren en daardoor geen OV krijgen. Sneu vind ik het.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:21 schreef Erasmo het volgende:
Je kunt ffs het hele jaar doordeweeks gratis reizen, en als je één keertje voor je treinkaartje moet betalen net zoals de rest van Nederland vind je dat klaagbaakwaardig?
Komop zeg.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:36 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Je gaat toch niet kijken wanneer je de meeste dagen krijgt, maar wanneer je hem het MEEST gebruikt. Gierige HolldanderDoordeweeks fiets ik ook alles, prima te doen. In het weekend ga ik wel naar huis als ik zin heb.
En TS woont nog bij pappie en mammie
Mijn ouders zijn mijn huisgenoten in studentenhuis?quote:Op woensdag 23 juli 2008 06:46 schreef Knekwurst het volgende:
Moest ik verdomme gister geld betalen om bij mijn studentenkamer te komen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:08 schreef bolletje_25 het volgende:
Eensch. Vandaag kampweek bespreken op het terras, kost me verdomme nog een buskaartje ook.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:20 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Haha snap je hem, UNI ON en het is een union fiets en TS moet naar de uni....whahahaha!!!!!11!!1EINZ!111!!!!
![]()
Hij is wel geldig in de vakantie, maar het blijft een weekend kaart. Dus alleen vrij reizen in het weekend.quote:
wees blij dat je het krijgt en niet zelf hoeft te betalen (bedenk ook eens hoeveel subsidie op die manier vanuit de IB-Groep naar de NS stroomt)quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:40 schreef Knekwurst het volgende:
Ja maar het slaat gewoon nergens op. Hoezo krijg ik deze maand geen gratis OV deze maand? Het is hetzelfde met de studenten die nog 18 moeten worden als ze beginnen met studeren en daardoor geen OV krijgen. Sneu vind ik het.
Niet zo zeuren over dat kaartje, een auto kost je meer.... En die auto meer of minder in de file boeit mij echt niet hoor, sluit maar lekker aan...quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:01 schreef Cothen het volgende:
TS heeft gelijk
Ben nu aan het afstuderen, dus moet nu ook op eigen kosten iedere dag op pad, en dat terwijl ik de maatschappij dus jij wil ontlasten door eerder klaar te zijn
Goeie redenatiequote:Op woensdag 23 juli 2008 14:09 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Niet zo zeuren over dat kaartje, een auto kost je meer....
Och ja, het zet je weer even met 2 benen op de grond. Ik kan er wel omheen draaien maar dat is niet echt mijn stijl....quote:
Wees blij dat je nog met korting kunt reizen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:01 schreef Cothen het volgende:
TS heeft gelijk
Ben nu aan het afstuderen, dus moet nu ook op eigen kosten iedere dag op pad, en dat terwijl ik de maatschappij dus jij wil ontlasten door eerder klaar te zijn
En waarom dan niet? Waarom zou hij deze maand niet geldig zijn?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:37 schreef Sjowhan het volgende:
Duh. Lees de achterkant maar.
Studenten moeten niet alles verwachten van de ov-kaart.
briljantquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:20 schreef retuow82 het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad. Er is wel mooi geld van de studiebeurs afgegaan om een kaart voor de hele week, het hele jaar te betalen. Vervolgens kleden ze die kaart uit, en krijgen we het geld niet terug. Mooie regelingquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:55 schreef Knekwurst het volgende:
En waarom dan niet? Waarom zou hij deze maand niet geldig zijn?
Dat het duidelijk staat aangegeven, maakt het niet minder kut.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:25 schreef karr-1 het volgende:
Leer lezen, het staat gewoon achterop.....
Het is volkomen terecht, anders gaan al die pauperstudentjes op kosten van de belastingbetalers zoals ik het hele land door, festivalletje hier, biertje daar etcquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:29 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Dat het duidelijk staat aangegeven, maakt het niet minder kut.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het is volkomen terecht, anders gaan al die pauperstudentjes op kosten van de belastingbetalers zoals ik het hele land door, festivalletje hier, biertje daar etc
Dat doe je maar op je eigen kosten
Oh nee wacht, die trein zou inderdaad niet rijden als die studenten er niet in zouden gaan zitten.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het is volkomen terecht, anders gaan al die pauperstudentjes op kosten van de belastingbetalers zoals ik het hele land door, festivalletje hier, biertje daar etc
Dat doe je maar op je eigen kosten
Een OV kaart is in essentie bedoeld om van huis naar studie en weer terug te komen. Meer niet. Dat het ook voor andere dingen gebruikt kan worden is al erg genoeg, dat zou teruggedraaid moeten worden. Kaart is alleen geldig op je woon-school traject en meer niet. Helaas wordt dat een flinke administratie.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:28 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Generaliseer anders even. En waarom zou je nu niet naar een andere stad mogen om uit te gaan als dat in de overige 11 maanden van het jaar wel kan?
Gelukkig vallen de grote festivals niet in deze periode. Misschien alleen de heenreis van Lowlands maar verder..
Trieste vent.
Juist in vakantietijden nemen mensen meer de trein om dagjes uit te gaan enzo. Die betalen er allemaal voor. Studentjes kunnen 11 maanden per jaar gratis reizen, die ene maand kunnen ze best betalen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:50 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Oh nee wacht, die trein zou inderdaad niet rijden als die studenten er niet in zouden gaan zitten.
Dwaas
quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een OV kaart is in essentie bedoeld om van huis naar studie en weer terug te komen. Meer niet. Dat het ook voor andere dingen gebruikt kan worden is al erg genoeg, dat zou teruggedraaid moeten worden. Kaart is alleen geldig op je woon-school traject en meer niet. Helaas wordt dat een flinke administratie.
Dat hoeven ze niet als ze wat beter hun best hadden gedaan en alle tentamens gewoon in 1 keer gehaald hadden. Maar zolang bier en feesten belangrijker is dan je studie, kun je ook betalen voor een treinkaartje. En anders ga je maar op de fiets.....quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:47 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Maar wat snap je er niet aan dat er vele studenten gewoon naar de uni moeten deze maand?
Tot nu toe alles gehaald, maar helaas heb ik maar 3 weken vakantie. moet dus wel degelijk volgens het gewone rooster naar de uni en dus betalen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:38 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat hoeven ze niet als ze wat beter hun best hadden gedaan en alle tentamens gewoon in 1 keer gehaald hadden. Maar zolang bier en feesten belangrijker is dan je studie, kun je ook betalen voor een treinkaartje. En anders ga je maar op de fiets.....
Welke pauperschool geeft je dan ook maar 3 weken vakantiequote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:37 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
Tot nu toe alles gehaald, maar helaas heb ik maar 3 weken vakantie. moet dus wel degelijk volgens het gewone rooster naar de uni en dus betalen.
Je reactie is echt te sneu voor woordenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:49 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Welke pauperschool geeft je dan ook maar 3 weken vakantieHet komt dus nog steeds neer op eigen keuze.....
Tsja en dit is dus de houding van de mensen die binnenkort ons land moeten gaan leiden. Ik vrees nu al het ergste en ik hoop dat je elke dag keihard gepakt wordt en een dikke boete krijgt. Die heb je dan ook meer dan verdiend.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:26 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je reactie is echt te sneu voor woorden
Ik volg extra vakken deze zomer en moet dus ook op en neer. Ik heb besloten geen kaartje te kopen, als ik 1 keer per drie dagen betrapt worden ben ik alsnog goedkoper uit.
Behalve dat ze in de vakantie juist vaker controleren, specifiek om dit soort paupers er uit te halen en te bekeuren.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:11 schreef JDude het volgende:
De kans dat hij eens in de drie weken wordt gepakt is groter bij NS.
Daarom dus de ov-kaart. Het bijhouden van de administratie kost meer dan een ov-kaartquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een OV kaart is in essentie bedoeld om van huis naar studie en weer terug te komen. Meer niet. Dat het ook voor andere dingen gebruikt kan worden is al erg genoeg, dat zou teruggedraaid moeten worden. Kaart is alleen geldig op je woon-school traject en meer niet. Helaas wordt dat een flinke administratie.
Klopt, net als dat er over die ene maan dat ie niet geldig is nagedacht is. Ik neem aan dat die periode niet zomaar gekozen wordt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:51 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Daarom dus de ov-kaart. Het bijhouden van de administratie kost meer dan een ov-kaart![]()
Daar is dus over nagedacht.
Als je daar al geld voor hebt kun je beter een treinkaartje kopen en naar de hoeren gaan, lijkt me een stuk goedkoper en de kans op succes is een stuk groter.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
Een dergelijk kek wagentje heb ik gehuurd om met dit goede weer naar mijn tentamens te komen (ik moet dan ook 150km rijden, zit tijdens het leren niet in de stad).
[ afbeelding ]
Dit soort wagentjes doen het ook goed bij de studentes, das dan dubbel mooi meegenomen.
Dus niet zo zitten zeiken dat je OV niet geldig is, gewoon een kek wagentje halen. Is ook nog eens leuk door de bochten heen te smijten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |