Dat zou gewoon dom zijn, dan heeft TS doordeweeks het hele jaar door dit gezeikquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:45 schreef Light het volgende:
Neem volgend jaar gewoon een weekendkaart. Heb je dat gezeur met geldigheid in de vakanties ook niet.
Je gaat toch niet kijken wanneer je de meeste dagen krijgt, maar wanneer je hem het MEEST gebruikt. Gierige Holldanderquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:48 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Dat zou gewoon dom zijn, dan heeft TS doordeweeks het hele jaar door dit gezeik
Sowieso benadeel je jezelf als je geen weekkaart neemt. Kijk eens naar het aantal dagen dat een weekkaart meer gratis reizen geeft dan een weekendkaart
verkapte -ik-wil-TS-ook-afzeiken-maar-weet-even-niet-hoe-Post..quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:44 schreef koeii het volgende:
8 reacties, 8 keer de TS afbranden. NICE!
wel als je op jezelf woont en niet elk weekend naar je ouders gaatquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:36 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Je gaat toch niet kijken wanneer je de meeste dagen krijgt, maar wanneer je hem het MEEST gebruikt. Gierige HolldanderDoordeweeks fiets ik ook alles, prima te doen. In het weekend ga ik wel naar huis als ik zin heb.
En TS woont nog bij pappie en mammie
Het is vandaag woensdag, dan moet je nog betalen, ook met een weekendkaartquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:45 schreef Light het volgende:
Neem volgend jaar gewoon een weekendkaart. Heb je dat gezeur met geldigheid in de vakanties ook niet.
SMS UNI ON naar 4848 en win dit vervoersmiddel om naar de Uni te fietsen!quote:
in de zomervakantie nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:16 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
Het is vandaag woensdag, dan moet je nog betalen, ook met een weekendkaart
I LOLLEDquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:20 schreef retuow82 het volgende:
[..]
SMS UNI ON naar 4848 en win dit vervoersmiddel om naar de Uni te fietsen!
Haha snap je hem, UNI ON en het is een union fiets en TS moet naar de uni....whahahaha!!!!!11!!1EINZ!111!!!!
![]()
En ja het is rustig om mijn werk....
Ik ben te lui om de zoekfunctie te gebruiken maar dubbel inderdaad.quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:13 schreef stbabylon het volgende:
Week-OV die niet meer geldig is slotje, zeiksnol
Even 100 km fietsen. Nee, dank je. Helemaal niet met dit kutweer.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:18 schreef JDude het volgende:
Haal je tentamen dan ook gewoon de eerste keer.
Goed plan, ga ik denk ik doen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:45 schreef Light het volgende:
quote:
Ja maar het slaat gewoon nergens op. Hoezo krijg ik deze maand geen gratis OV deze maand? Het is hetzelfde met de studenten die nog 18 moeten worden als ze beginnen met studeren en daardoor geen OV krijgen. Sneu vind ik het.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:21 schreef Erasmo het volgende:
Je kunt ffs het hele jaar doordeweeks gratis reizen, en als je één keertje voor je treinkaartje moet betalen net zoals de rest van Nederland vind je dat klaagbaakwaardig?
Komop zeg.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:36 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Je gaat toch niet kijken wanneer je de meeste dagen krijgt, maar wanneer je hem het MEEST gebruikt. Gierige HolldanderDoordeweeks fiets ik ook alles, prima te doen. In het weekend ga ik wel naar huis als ik zin heb.
En TS woont nog bij pappie en mammie
Mijn ouders zijn mijn huisgenoten in studentenhuis?quote:Op woensdag 23 juli 2008 06:46 schreef Knekwurst het volgende:
Moest ik verdomme gister geld betalen om bij mijn studentenkamer te komen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:08 schreef bolletje_25 het volgende:
Eensch. Vandaag kampweek bespreken op het terras, kost me verdomme nog een buskaartje ook.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:20 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Haha snap je hem, UNI ON en het is een union fiets en TS moet naar de uni....whahahaha!!!!!11!!1EINZ!111!!!!
![]()
Hij is wel geldig in de vakantie, maar het blijft een weekend kaart. Dus alleen vrij reizen in het weekend.quote:
wees blij dat je het krijgt en niet zelf hoeft te betalen (bedenk ook eens hoeveel subsidie op die manier vanuit de IB-Groep naar de NS stroomt)quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:40 schreef Knekwurst het volgende:
Ja maar het slaat gewoon nergens op. Hoezo krijg ik deze maand geen gratis OV deze maand? Het is hetzelfde met de studenten die nog 18 moeten worden als ze beginnen met studeren en daardoor geen OV krijgen. Sneu vind ik het.
Niet zo zeuren over dat kaartje, een auto kost je meer.... En die auto meer of minder in de file boeit mij echt niet hoor, sluit maar lekker aan...quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:01 schreef Cothen het volgende:
TS heeft gelijk
Ben nu aan het afstuderen, dus moet nu ook op eigen kosten iedere dag op pad, en dat terwijl ik de maatschappij dus jij wil ontlasten door eerder klaar te zijn
Goeie redenatiequote:Op woensdag 23 juli 2008 14:09 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Niet zo zeuren over dat kaartje, een auto kost je meer....
Och ja, het zet je weer even met 2 benen op de grond. Ik kan er wel omheen draaien maar dat is niet echt mijn stijl....quote:
Wees blij dat je nog met korting kunt reizen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:01 schreef Cothen het volgende:
TS heeft gelijk
Ben nu aan het afstuderen, dus moet nu ook op eigen kosten iedere dag op pad, en dat terwijl ik de maatschappij dus jij wil ontlasten door eerder klaar te zijn
En waarom dan niet? Waarom zou hij deze maand niet geldig zijn?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:37 schreef Sjowhan het volgende:
Duh. Lees de achterkant maar.
Studenten moeten niet alles verwachten van de ov-kaart.
briljantquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:20 schreef retuow82 het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad. Er is wel mooi geld van de studiebeurs afgegaan om een kaart voor de hele week, het hele jaar te betalen. Vervolgens kleden ze die kaart uit, en krijgen we het geld niet terug. Mooie regelingquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:55 schreef Knekwurst het volgende:
En waarom dan niet? Waarom zou hij deze maand niet geldig zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |