Dat zou gewoon dom zijn, dan heeft TS doordeweeks het hele jaar door dit gezeikquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:45 schreef Light het volgende:
Neem volgend jaar gewoon een weekendkaart. Heb je dat gezeur met geldigheid in de vakanties ook niet.
Je gaat toch niet kijken wanneer je de meeste dagen krijgt, maar wanneer je hem het MEEST gebruikt. Gierige Holldanderquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:48 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Dat zou gewoon dom zijn, dan heeft TS doordeweeks het hele jaar door dit gezeik
Sowieso benadeel je jezelf als je geen weekkaart neemt. Kijk eens naar het aantal dagen dat een weekkaart meer gratis reizen geeft dan een weekendkaart
verkapte -ik-wil-TS-ook-afzeiken-maar-weet-even-niet-hoe-Post..quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:44 schreef koeii het volgende:
8 reacties, 8 keer de TS afbranden. NICE!
wel als je op jezelf woont en niet elk weekend naar je ouders gaatquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:36 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Je gaat toch niet kijken wanneer je de meeste dagen krijgt, maar wanneer je hem het MEEST gebruikt. Gierige HolldanderDoordeweeks fiets ik ook alles, prima te doen. In het weekend ga ik wel naar huis als ik zin heb.
En TS woont nog bij pappie en mammie
Het is vandaag woensdag, dan moet je nog betalen, ook met een weekendkaartquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:45 schreef Light het volgende:
Neem volgend jaar gewoon een weekendkaart. Heb je dat gezeur met geldigheid in de vakanties ook niet.
SMS UNI ON naar 4848 en win dit vervoersmiddel om naar de Uni te fietsen!quote:
in de zomervakantie nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:16 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
Het is vandaag woensdag, dan moet je nog betalen, ook met een weekendkaart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |