Eén andere, maar dat was een succubus!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:07 schreef Stommie het volgende:
hey TS, heb je niet al meerdere topics waarin je dronken toenadering zoekt tot het vrouwelijk geslacht?
daar is natuurlijk helemaal niets mis meequote:Op woensdag 23 juli 2008 16:12 schreef Lekiamh het volgende:
je bent gewoon geil en wil dr naaien. Heeft niets met liefde te maken.
Ja, die andere klachten zijn meer bonusklachten dan subklachten, ik werd al eerder gewezen op de verwarring die ik daarmee heb aangericht.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:12 schreef Lekiamh het volgende:
je bent gewoon geil en wil dr naaien. Heeft niets met liefde te maken.
maakt niet uit, zeg ik gewoon dat ik haar helemaal kacheltje lam in de kroeg ben tegengekomen...quote:
Maar ik zou een aanwinst voor haar hyves zijn. Dan zou ze nu 20 vriendjes hebben!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
Gnagna. Dat moest ik laatst helaas ook doen
Je bent verliefd op een spam-accountquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:56 schreef right_turn het volgende:
[..]
Maar ik zou een aanwinst voor haar hyves zijn. Dan zou ze nu 20 vriendjes hebben!
Miss ben je uber-ultra-mega-power-afgewezen ofzo, want dit strookt niet.quote:Help! Iemand die ik stiekem absoluut niet mag, heeft mij een uitnodiging gestuurd. Hoe sla ik deze uitnodiging discreet af?
Als je geen zin hebt om iemand tot je vriendennetwerk toe te laten is dat prima. Als je een uitnodiging ontvangt die je niet wilt accepteren, kun je klikken op de link in de email en inloggen op Hyves. Kies voor de optie Weiger (duimpje omlaag). Don't worry, we zullen geen bericht sturen naar de afzender, waarin staat dat je de uitnodiging weigert. Bij de afzender blijft jouw emailadres staan in het lijstje Vrienden die nog toestemming moeten geven.
Die regel gaat dus wegquote:Bij de afzender blijft jouw emailadres staan in het lijstje Vrienden die nog toestemming moeten geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |