dan zal je inderdaad best balenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:01 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Zometeen in heat 4 dus Powell en Bolt tegelijk, lekker als je daarbij in de heat zit :p.
Klopt niet, Bolt zit in serie 4 en Powell in 5.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:01 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Zometeen in heat 4 dus Powell en Bolt tegelijk, lekker als je daarbij in de heat zit :p.
Mwoah, je kan "proberen" je er aan op te trekken in de hoop als tijdsnelste mee te gaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:01 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Ow, ik dacht kwartfinales, dus dat zullen er wel 4 zijn... maar het zijn er dus 5quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:02 schreef Brownietje het volgende:
[..]
Klopt niet, Bolt zit in serie 4 en Powell in 5.
Er zat er bij mij ooit eens in de serie waarvan zijn medaillon los liet tijdens de 100m, half verstikt kwam die over de finishquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Daar loopt er dus weer zo eentje met een gouden ketting rond de nek , in de mond , ... Je zou toch denken dat in een sport waarin het op een honderste aan kan komen men zoiets gaat vermijden ...
jep 40 mensen zijn door naar de kwartfinale. Naar de halve finale gaan de top 3 per heat + de lucky loser.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:03 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Ow, ik dacht kwartfinales, dus dat zullen er wel 4 zijn... maar het zijn er dus 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |