Bescherming tegenover de rest zal ie je in ieder geval niet bieden, dan ben je veiliger bij Joao, alhoewel niet voor hem maar waarschijnlijk wel voor de rest. Jee dit is verwarrend als ik dit zo type, maar ik snap hetquote:
is daar al een site van ? en wie spelen erinquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:01 schreef Ang3l het volgende:
OMG OMG OMG!
Van de schrijver van Six Feet Under!![]()
![]()
geen idee, zag het topic op Fokquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is daar al een site van ? en wie spelen erin
please do tell
Je bent een heldquote:
Tja, als de schrijver net zo opdreef is als bij Six Feet Under, dan wordt het smullen, zeg maar.quote:
Beloning volgt?quote:
Nogal ja! En ik ben enorm vampieren-fanquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:09 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja, als de schrijver net zo opdreef is als bij Six Feet Under, dan wordt het smullen, zeg maar.
Ik heb niet zoveel vrienden om heel eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:02 schreef samjustme het volgende:
Hoe multi is eigenlijk vriendenkring van H fokkers
Natuurlijkquote:
Ohw jah...je hebt wel eens al je Anne Rice boektitels gepost in deze reeks.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nogal ja! En ik ben enorm vampieren-fanDubbel pret!
Hueh! Wonderer.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:12 schreef wonderer het volgende:
Hullo.
Ach, ik mag niet klagen hè.quote:
Gister voor het eerst in een jaar weer gebankdrukt dus ik verga van de spierpijnquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach, ik mag niet klagen hè.![]()
Het gaat goed. En het meelezen van alle drama hier, doet mijn werkdagen sneller verlopen.Zit even op een beetje saaie opdracht, maar echt erg vind ik het ook weer niet.
Hoest met U?
je wil hier echt een reaktie op, pfffquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:02 schreef samjustme het volgende:
Hoe multi is eigenlijk vriendenkring van H fokkers
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:13 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ohw jah...je hebt wel eens al je Anne Rice boektitels gepost in deze reeks.
Jawel, dan weet ik uit welke smeltkroes ik kan kiezenquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je wil hier echt een reaktie op, pfff
Volgende topic anders sluit ik hem weer zonder een nieuwe te openen omdat ik niet opletquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, dan weet ik uit welke smeltkroes ik kan kiezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |