Eigenaardig dat we juist in de zomerstop weer zoveel nieuwelingen trekken. Hoewel ik aangenaam getroffen ben door de frisse piemeltjes van JAM. Dit gaat een goed topic worden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:38 schreef Stali het volgende:
En ik ga die opgeklopte dedaine stoffigheid uiteraard weer volgen..
De verveling slaat toe, Gellius en dan trekken alle uithoeken van Fok! wel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Eigenaardig dat we juist in de zomerstop weer zoveel nieuwelingen trekken. Hoewel ik aangenaam getroffen ben door de frisse piemeltjes van JAM. Dit gaat een goed topic worden.
Eindelijk iemand die erop reageert.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:48 schreef Stali het volgende:
He, grappig filmpje (vorige topic), IQM..
Net pas bekeken trouwens.
Was het een aziaat?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:02 schreef Gellius het volgende:
Gisteravond werd ik weer eens gebeld door een telemarketeer. Dat op zich is al erg genoeg, maar deze sprak me consequent aan met "je".!
Ik heb de stekker uit de vaste telefoon getrokken, omdat we op de vaste lijn alleen maar gebeld worden door ouders en telemarketeers/onderzoekers. Laats had ik hem even aangesloten en werd ik binnen 10 minuten gebeld door een onderzoeker, belachelijk. In principe ben ik wel bereid af en toe mee te doen, ik werk per slot van rekening in het marktonderzoek, maar in dit onderzoek gingen ze me vragen wat ik van de glimlach van bn-ers vond. Toen ben ik gestopt en heb ze gezegd dat ze me alleen voor serieus onderzoek mogen bellen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:02 schreef Gellius het volgende:
Gisteravond werd ik weer eens gebeld door een telemarketeer. Dat op zich is al erg genoeg, maar deze sprak me consequent aan met "je".!
Serieus. Dan wil je toch iemand bij zijn oor pakken en naar de hoofdmeester slepen?quote:"Hoi klant,
jij kunt nu veel geld besparen op de kosten van jouw mobiele telefoon,
groeten,
jouw provider".
Hé. Heb je al meer gehoord? Sterktequote:Op woensdag 23 juli 2008 11:04 schreef Claudia_x het volgende:
Het gaat dan toch slechter met m'n vader.Ik kan er niet naartoe (ze zijn met hem bezig) en er is hier niemand op het werk. Hmf.
Sterkte.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:04 schreef Claudia_x het volgende:
Het gaat dan toch slechter met m'n vader.Ik kan er niet naartoe (ze zijn met hem bezig) en er is hier niemand op het werk. Hmf.
Hm. Beetje rechtlijnig type.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:13 schreef Z het volgende:
te weten: 'auto'. En dat al wijzende naar een auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |