Dat zal een hele dikke pokemon worden, is ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:12 schreef RacerDKB het volgende:
Je moet hem tietmelk van Misty geven!
Ik hoop dat bulbasaursnel vlammenwerper leert Enzo want dan hoef ik niet de hele tijd met een heggenschaar die knol bijknippen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:12 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
Nee je moet naar great lake om daar green leafs te vangen die je hem kunt voeden. Uit de knol op zijn rug haalt hij energie uit/ slaat het daar op dus daar kan je niks mee. Op level 11 zal hij evolueren naar ivysaur
Waarom komt er geen subforum voor pokemontrainers?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:13 schreef LudoSanders het volgende:
Je vraag was eigenlijk iets in de trant van: "is dit het baggertopic voor vannacht", toch?
Ondanks de rosé en het tijdstip moest ik serieus even om grinnikkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:14 schreef beverton het volgende:
[..]
Waarom komt er geen subforum voor pokemontrainers?
Je zou kunnen overwegen er zelf een geheel forum voor op te richten.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:14 schreef beverton het volgende:
[..]
Waarom komt er geen subforum voor pokemontrainers?
Ik ook.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:15 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ondanks de rosé en het tijdstip moest ik serieus even om grinnikken
ik heb een bulbasaur en een stukje kauwgom, en als McGyver er was had hij er zo een artillerie van gemaaktquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Beverton! Ik las net dat de otter weer in opkomst is in Nederland!Wat ga je daar aan doen?
Welnee. McGyver had altijd een rolletje plakbandquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:19 schreef beverton het volgende:
[..]
ik heb een bulbasaur en een stukje kauwgom, en als McGyver er was had hij er zo een artillerie van gemaakt
quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:20 schreef Seam het volgende:
Je moet een Pokeblock gebruiken. Eerst moet je dan Pokeberries verzamelen het liefst van goede kwaliteit. Let op de verschillende smaken zoals Tasty, Sour, Salt etc. Je moet elkaars uitersten niet combineren, want anders zal je Bulbasaur het niet eten.
Is de Bulbasaur een mannetje of vrouwtje?
Als het een mannetje is kun je het beste Leppa Berries en Pecha berries verzamelen. Hierdoor verbeter je niet alleen de uitstraling van Bulbasaur, maar ook de fitheid.
Maak een Pokeblock van 3 Leppas en 1 Pecha.
Weet je waar je de Berries kan vinden ?
heb je ook nog een betere pokebal voor mij? dan kan rob, want zo noem ik hem, ook in zijn/haar pokebal spelen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:26 schreef Seam het volgende:
Dan kun je beter op veilig spelen.
Ga dan maar voor Quaresh berries en Rawst berries, misschien een extra Qualot kan helpen.
Omdat je 3 berries pakt van verschillende smaken (Spicy, Salt, Sour) hef je de uitersten op. Dit is een veilige combinatie, dus ik zou gewoon 2 berries van iedere soort pakken.
Dit zal voornamelijk de groei stimuleren, maar je Bulbasaur zal wel flink wat snelheid moeten inleveren.
Goed!
Nu het mixen:
Als je gaat mixen let erop dat je in een juist tempo mixt. Ik zou voor 70/min gaan. Zorg ervoor dat je dit tempo goed aanhoud voor ongeveer 30 sec. Het is erg belangrijk dat je niet teveel afwijkt van het tempo!
Heb je nog meer vragen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |