abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60284713
Nou het zit zo: ik ben pas mijn reis begonnen als pokemon trainer en heb van professor Oak een balbasaur gekregen.

mijn vraag is hoe moet ik hem voeden? moet ik pokon op die knol op zijn rug doen of moet ik hem Brock's pokemonbrokjes geven?

Alsjeblieft ik weet dat het Fok is, maar please alleen serieuze antwoorden.
pi_60284716
Lol.
pi_60284732
Pokebrokjes.
pi_60284759
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Pokebrokjes.
maar moeten ze van Brock zijn f kan ik ook het goedkopere Euroshopperblokjes gebruiken?
pi_60284765
Nee je moet naar great lake om daar green leafs te vangen die je hem kunt voeden. Uit de knol op zijn rug haalt hij energie uit/ slaat het daar op dus daar kan je niks mee. Op level 11 zal hij evolueren naar ivysaur
pi_60284766
Je moet hem tietmelk van Misty geven!
pi_60284770
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:12 schreef RacerDKB het volgende:
Geile slet
pi_60284785
Je vraag was eigenlijk iets in de trant van: "is dit het baggertopic voor vannacht", toch?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_60284787
pi_60284796
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:12 schreef RacerDKB het volgende:
Dat zal een hele dikke pokemon worden, is ook niet de bedoeling.
pi_60284800
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:12 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
Nee je moet naar great lake om daar green leafs te vangen die je hem kunt voeden. Uit de knol op zijn rug haalt hij energie uit/ slaat het daar op dus daar kan je niks mee. Op level 11 zal hij evolueren naar ivysaur
Ik hoop dat bulbasaursnel vlammenwerper leert Enzo want dan hoef ik niet de hele tijd met een heggenschaar die knol bijknippen.
pi_60284818
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:13 schreef LudoSanders het volgende:
Je vraag was eigenlijk iets in de trant van: "is dit het baggertopic voor vannacht", toch?
Waarom komt er geen subforum voor pokemontrainers?
pi_60284833
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:14 schreef beverton het volgende:

[..]

Ondanks de rosé en het tijdstip moest ik serieus even om grinnikken
pi_60284842
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:14 schreef beverton het volgende:

[..]

Je zou kunnen overwegen er zelf een geheel forum voor op te richten.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_60284846
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:15 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ondanks de rosé en het tijdstip moest ik serieus even om grinnikken
Ik ook.
pi_60284861
Beverton! Ik las net dat de otter weer in opkomst is in Nederland! Wat ga je daar aan doen?
pi_60284904
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Beverton! Ik las net dat de otter weer in opkomst is in Nederland! Wat ga je daar aan doen?
ik heb een bulbasaur en een stukje kauwgom, en als McGyver er was had hij er zo een artillerie van gemaakt
pi_60284908
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:

[..]

Ik ook.
Met of zonder rosé
pi_60284915
Je moet een Pokeblock gebruiken. Eerst moet je dan Pokeberries verzamelen het liefst van goede kwaliteit. Let op de verschillende smaken zoals Tasty, Sour, Salt etc. Je moet elkaars uitersten niet combineren, want anders zal je Bulbasaur het niet eten.

Is de Bulbasaur een mannetje of vrouwtje?
Als het een mannetje is kun je het beste Leppa Berries en Pecha berries verzamelen. Hierdoor verbeter je niet alleen de uitstraling van Bulbasaur, maar ook de fitheid.

Maak een Pokeblock van 3 Leppas en 1 Pecha.
Weet je waar je de Berries kan vinden ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_60284918
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:19 schreef beverton het volgende:

[..]

ik heb een bulbasaur en een stukje kauwgom, en als McGyver er was had hij er zo een artillerie van gemaakt
Welnee. McGyver had altijd een rolletje plakband
pi_60284941
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:20 schreef Seam het volgende:
Je moet een Pokeblock gebruiken. Eerst moet je dan Pokeberries verzamelen het liefst van goede kwaliteit. Let op de verschillende smaken zoals Tasty, Sour, Salt etc. Je moet elkaars uitersten niet combineren, want anders zal je Bulbasaur het niet eten.

Is de Bulbasaur een mannetje of vrouwtje?
Als het een mannetje is kun je het beste Leppa Berries en Pecha berries verzamelen. Hierdoor verbeter je niet alleen de uitstraling van Bulbasaur, maar ook de fitheid.

Maak een Pokeblock van 3 Leppas en 1 Pecha.
Weet je waar je de Berries kan vinden ?

mijn bulbasaur is een puber, en is nog niet zeker van zijn/haar geslacht en geaardheid
pi_60285018
Dan kun je beter op veilig spelen.
Ga dan maar voor Quaresh berries en Rawst berries, misschien een extra Qualot kan helpen.
Omdat je 3 berries pakt van verschillende smaken (Spicy, Salt, Sour) hef je de uitersten op. Dit is een veilige combinatie, dus ik zou gewoon 2 berries van iedere soort pakken.
Dit zal voornamelijk de groei stimuleren, maar je Bulbasaur zal wel flink wat snelheid moeten inleveren.

Goed!
Nu het mixen:
Als je gaat mixen let erop dat je in een juist tempo mixt. Ik zou voor 70/min gaan. Zorg ervoor dat je dit tempo goed aanhoud voor ongeveer 30 sec. Het is erg belangrijk dat je niet teveel afwijkt van het tempo!

Heb je nog meer vragen ?
pi_60285062
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:26 schreef Seam het volgende:
Dan kun je beter op veilig spelen.
Ga dan maar voor Quaresh berries en Rawst berries, misschien een extra Qualot kan helpen.
Omdat je 3 berries pakt van verschillende smaken (Spicy, Salt, Sour) hef je de uitersten op. Dit is een veilige combinatie, dus ik zou gewoon 2 berries van iedere soort pakken.
Dit zal voornamelijk de groei stimuleren, maar je Bulbasaur zal wel flink wat snelheid moeten inleveren.

Goed!
Nu het mixen:
Als je gaat mixen let erop dat je in een juist tempo mixt. Ik zou voor 70/min gaan. Zorg ervoor dat je dit tempo goed aanhoud voor ongeveer 30 sec. Het is erg belangrijk dat je niet teveel afwijkt van het tempo!

Heb je nog meer vragen ?
heb je ook nog een betere pokebal voor mij? dan kan rob, want zo noem ik hem, ook in zijn/haar pokebal spelen.
pi_60285085
Nou ik weet misschien wel wat, maar dan moet ik eerst even wat weten.
Hoe was zijn conditie toen je hem ving (boos, aardig, onderdanig) ?
In wat voor een omgeving heb je hem gevangen ?
  woensdag 23 juli 2008 @ 00:39:21 #25
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_60285187
Professor Oak (m'n broer) heeft balkanker en een tumor in z'n linker hersenhelft.
Hij wilde je een Ditto geven maar blijkbaar gaf hij je z'n geestelijk gehandicapte halfbroertje.
Tweemaal daags een kopje nescafé met suiker en een chiquita smoothie.
Zo nu en dan kwijl afvegen en zorgen dat hij niet met z'n geslacht tussen de stoeptegels komt.

Met vriendelijke groet,

Jan Oak.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')