We hebben voor je gelobby't, kutmod.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
Boehoehoe huilies![]()
Eerst me belachelijk maken dat ik geen mod werd en Juup(c) wel en dat ik het ook nooit zou worden. En nu ben ik het en nu is het huil:huil. Want wij hebben al zolang geslijmt op blauw te worden/wij functioneerden zelf bagger in het blauw, dus hoe kan die mongool het dan worden![]()
![]()
![]()
Jullie zijn gePWND. En hard in het poepertje
Jij bent wel de grootste faalhaas hier. Je lijkt godverdomme wel een bejaarde met je gezeik.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
We hebben voor je gelobby't, kutmod.
Ah, een crewlikkertje.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:34 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Jij bent wel de grootste faalhaas hier. Je lijkt godverdomme wel een bejaarde met je gezeik.
Log es uit , het is lekker weer buiten. Misschien krijg je dit keer wel eens aandacht van de vrouwtjes.
Hou het gewoon bij je orginele account kutmod.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:34 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Jij bent wel de grootste faalhaas hier. Je lijkt godverdomme wel een bejaarde met je gezeik.
Log es uit , het is lekker weer buiten. Misschien krijg je dit keer wel eens aandacht van de vrouwtjes.
Wie is't dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hou het gewoon bij je orginele account kutmod.
Beter lezen. Is al gebeurd. En de lollercats etc. ziiten nog in hun mandje.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien begint ie straks ook nog met doodverwensingen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:34 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
Laten we hopen dat de geschiedenis zich zal herhalen, dan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:37 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij geen aspiratie hebt om detective te worden. Ik ben niemands kloon.
Mijn originele account is al een tijd geleden gebanned.
Ligt Nijmegen in Limburgquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:38 schreef Kreator het volgende:
Zou het valkuilen-graven in omgeving Nijmegen ook minder worden, nu hij vaker hier moet zijn?
Een beetje krampachtig is het wel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:39 schreef Jarno het volgende:
Haha, wat een loser.
Checkerdecheckcheck.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:40 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
Ik ben z'n bilmaat
Ja hallo, met mij, Ik snap het niet!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kunnen we dadelijk mooi verder napraten in napraattopic deel 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |