quote:
Mods die een leven faken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:01 schreef de_boswachter het volgende:
12:00 Zo mijn dagdeel zit erop![]()
Amuseer jullie !![]()
![]()
Omdat ik vanavond naar Olympisch Elftal - Olympisch Elftal Belgie gaquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:09 schreef jordeeeh het volgende:
Bos, waarom neem je niet de avonddienst? Of vind mama het niet leuke als je zo laat nog achter de pc zit?[ afbeelding ]
Ja nou? Alsof FOK! niet voor gaat?quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik vanavond naar Olympisch Elftal - Olympisch Elftal Belgie ga
Nee niet als teletoeter.
Teletoeters
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:18 schreef jordeeeh het volgende:
Whehehe je moet gewoon op tijd naar bed.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:01 schreef de_boswachter het volgende:
12:00 Zo mijn dagdeel zit erop![]()
Amuseer jullie !![]()
![]()
Leugenaarquote:
Ik las kleurtjesquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:31 schreef slindenau het volgende:
Kunnen een paar van die kleutertjes hier die KLB nu aan het verzieken zijn geen ban krijgen ofzo. Liefst voor onbepaalde tijd
Ik ookquote:
Wannabe.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:31 schreef slindenau het volgende:
Kunnen een paar van die kleutertjes hier die KLB nu aan het verzieken zijn geen ban krijgen ofzo. Liefst voor onbepaalde tijd
Geeft niet J:/. Ik had hetzelfde.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:49 schreef Jarno het volgende:
Sorry, misschien heb ik de indruk gewekt dat het mij zou interesseren wat jouw mening is.
Dat is ten onrechte. Excuus.
Het blijft maar doorratelen K. Kun jij 'm geen FFA-ban opleggen ofzo?quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
remlof, wanneer wordt StefanP/rood_verzet mod van POL?
of Meki mod van NWS?
Zei de fuckface wiens leven afhangt van KLB en wel kan janken nu zijn subforumpje verneukt wordt door anti-boswachter users (lees: 95% van de users).quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:01 schreef slindenau het volgende:
Ik praat dan ook tegen jullie, niet met jullie. Dat is zegmaar uit principe, ik praat niet met kutusers.
Ik ben ook anti-boswachterquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:04 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zei de fuckface wiens leven afhangt van KLB en wel kan janken nu zijn subforumpje verneukt wordt door anti-boswachter users (lees: 95% van de users).
Zeikwijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |