Wijsneus....quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:22 schreef TheOneThatGotAway het volgende:
Goh, deze zijn niet echt denderend... Kijk voor betere maar op failblog.org ... Geen dank. Het is genoeg om te weten dat er waarschijnlijk seffes enkelen hun hele avond gaan verkl*ten door op next te blijven duwen
Die van mij komt, zoals 90% van de plaatjes hier, rechtstreeks van failblogquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:22 schreef TheOneThatGotAway het volgende:
Goh, deze zijn niet echt denderend... Kijk voor betere maar op failblog.org ... Geen dank. Het is genoeg om te weten dat er waarschijnlijk seffes enkelen hun hele avond gaan verkl*ten door op next te blijven duwen
does it matterquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:41 schreef Rekkie het volgende:
is het kots of schijt?
quote:
Wie nietquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:34 schreef Sala-adin het volgende:
Wie kent filmpje dat een meisje haar vriend keihard met een pan op zijn hoofd slaat en dat je dan een opvolger van hebt dat die vriend zijn chick keihard op der ass smackt
Die had ik in een van de vorige topics nog geplaatst.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:34 schreef Sala-adin het volgende:
Wie kent filmpje dat een meisje haar vriend keihard met een pan op zijn hoofd slaat en dat je dan een opvolger van hebt dat die vriend zijn chick keihard op der ass smackt
Dus het reilen en zeilen van de dierenwereld (voedsel enzulks) is tegenwoordig ook al "ownd"quote:
Hee, het komt iig niet van failblog!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:09 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dus het reilen en zeilen van de dierenwereld (voedsel enzulks) is tegenwoordig ook al "ownd"?
ik heb alleen de gifquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:34 schreef Sala-adin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |