Uitzonderingen daargelatenquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:22 schreef HarryP het volgende:
Dat lijkt me inderdaad behoorlijk druk.
Daarnaast zijn er heel weinig mensen die dat doen. Eigen zaak prima maar na een periode wordt het een b.v. En dan krijgt de directeur een heel leuk salaris maar geen 500.000 netto. En de winst kan misschien wel op 500.000 euro netto uitkomen maar dat zijn niet de bedrijven die zijn opgericht door iemand van 30 jaar. Vaak duurt het nog 10 jaar extra voordat ze op die winsten uitkomen.
En dan heb je vaak ook alweer meer dan een beetje personeel.
Als jonge dertiger heb je geen 5 ton nodig, met een 1 ben je dan al een heel eind met een marktconform salaris. Het vermogen heb je toch nodig voor de groei van je onderneming. Later kan je bijvoorbeeld de onroerend goed privé kopenquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:22 schreef HarryP het volgende:
Dat lijkt me inderdaad behoorlijk druk.
Daarnaast zijn er heel weinig mensen die dat doen. Eigen zaak prima maar na een periode wordt het een b.v. En dan krijgt de directeur een heel leuk salaris maar geen 500.000 netto. En de winst kan misschien wel op 500.000 euro netto uitkomen maar dat zijn niet de bedrijven die zijn opgericht door iemand van 30 jaar. Vaak duurt het nog 10 jaar extra voordat ze op die winsten uitkomen.
En dan heb je vaak ook alweer meer dan een beetje personeel.
Maar dan zou TS hebben gezegd je HAD een bv.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten![]()
heb een klant die hun bv hebben verkocht, ze zijn allebei 29 en houden er heel wat miljoentjes aan over, NA belasting!
Over het algemeen stijgt je levensstijl mee met je inkomen, vooral als het over zulke bedragen gaat.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aan?
Ik ga hier ZEKER geen namen noemen, en ook geen werkgebied, omdat er relatief weinig gebeurt aldaar op dit moment, en mensen te snel tot correcte conclusies zouden kunnen komenquote:
Is het nou op je bankafschrift of cash?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:24 schreef iamredleader het volgende:
je dagafschrift 6 miljoen EUR cash op je rekening hebben staan
Ach ik heb voor heter vuren gestaanquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:24 schreef iamredleader het volgende:
Want je zal maar op je dagafschrift 6 miljoen EUR cash op je rekening hebben staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |