quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:32 schreef jordeeeh het volgende:
Is die incompetente kankermongool mod geworden?
united we FAIL...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:33 schreef postmortum het volgende:
BFP till we die , united we stand , inited we fall
Dus ik maak kans!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:38 schreef rulerofdeath het volgende:
moet je eerst kutuser worden om mod te worden?
Een sub-sub forum waar hij alleen rechten heeft ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:39 schreef Basp1 het volgende:
Komt er een subforum in KLB voor hem om te modden met al zijn eigen bagger?
Nee, die moderator.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:43 schreef santax het volgende:
Is dat niet die DJ?
Omdat de grootste baggeraar nu niet meer zelf zulke kuttopics opent zekerquote:
Moderators:quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:49 schreef RSie het volgende:
Damn, en laat ik nou net vandaag discussies met hem hebben gehad op KLB
Geef ze een kans, zo lang zitten ze nog nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Moderators:
Termie, Bio, ondeugend, Juup©, de_boswachter
Om dat dus
Ik geef ze een 7 dagen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geef ze een kans, zo lang zitten ze nog niet
sry hoor, ik ben hier ook maar een nOObquote:
Kusjekroel?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
sry hoor, ik ben hier ook maar een nOOb
Hoelang had Bob het ook alweer volgehouden?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geef ze een kans, zo lang zitten ze nog niet
Veel plezier met rukken de komende 48 uur.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Och juupje toch..... homofoobje
[ afbeelding ]
Rukken op mijn werk is geen goed idee..... de tafels zijn zo open van onderen!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Veel plezier met rukken de komende 48 uur.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Veel plezier met rukken de komende 48 uur.
Ja had het wel bij het verkeerde eindquote:
Ik twijfelde eraan dit topic te openen, maar ik ben blij het te hebben gedaan. Dankje mên!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:42 schreef Het_hupt het volgende:
modjes van het niveau LudoSanders of MASD zijn er helaas veels te weinig op Fok!![]()
mensen die geilen op blauw des te meer
mwah, ik ben ook maar een onbeduidende schakel in het Fok! gebeuren, geen ikoon ofzoquote:
Dat is inclusief.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja had het wel bij het verkeerde eind
48 uur fappen hou ik toch helemaal niet vol, moet ook pissen tussendoor hè
Kunnen we hem geen Jihad combi met gratis Fatwa aan zijn broek hangen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:00 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb boswachter zijn lul besneden
Hou je bekquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kunnen we hem geen Jihad combi met gratis Fatwa aan zijn broek hangen?
it's the truthquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik twijfelde eraan dit topic te openen, maar ik ben blij het te hebben gedaan. Dankje mên!
en alleen de penis laten hangen?quote:
Nee.quote:
you suckquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:11 schreef Florian_ het volgende:
Kom ik terug van vakantie..is die gast nog echt mod geworden ook!
Ik was voor de_ananas
kutkloon-dj, ga trug naar je plekje achter de draaitafel in de jostiebandquote:
Leuker nog, ook al gaat het topic dicht ik verwijder de PAINTS ook nog eensquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:17 schreef john88 het volgende:
Bos wordt geterroriseerd + PAINTZZZ meteen een slotje. Geen paint topics meer
Over het algemeen heb je wel gelijk met slotjes en dergelijk maar het verwijderen van paints is echt te triest voor woordenquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik verwijder die PAINTS meestal omdat ik het bagger vindgeen gevoel voor humor heb. Ik ben ik.
Hangt van de situatie af, als ik tig keer dezelfde PAINT te zien krijg verwijder ik die ook.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Over het algemeen heb je wel gelijk met slotjes en dergelijk maar het verwijderen van paints is echt te triest voor woorden
Maar dat krijg je niet en dan verwijder je ze nog.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hangt van de situatie af, als ik tig keer dezelfde PAINT te zien krijg verwijder ik die ook.
Neuh, niet altijd.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar dat krijg je niet en dan verwijder je ze nog.
Die krijg je misschien 1 per week dus je lult gewoon uit je nekquote:
Meningen verschillen nu eenmaalquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die krijg je misschien 1 per week dus je lult gewoon uit je nek
Van 99% van de paints hoor je gewoon af te blijven
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:42 schreef Het_hupt het volgende:
modjes van het niveau LudoSanders of MASD zijn er helaas veels te weinig op Fok!![]()
mensen die geilen op blauw des te meer
"RESPECT MY AUTHORITAH"quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hangt van de situatie af, als ik tig keer dezelfde PAINT te zien krijg verwijder ik die ook.
Nou, inderdaad. Slotje prima, maar blijf lekker van de OP's af zolang ze niet discriminerend of kwetsend zijn.quote:
De moderatie in KLB zal er veel beter op wordenquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:04 schreef deepart het volgende:
Dikke fun hier in KLB...
Boswachter modje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |