Sonck ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
De Belgen missen toch echt een goede afmaker, maar wie ze dan hadden kunnen meenemen (dispensatie) weet ik zo ook niet direct.
Joske Weberquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
De Belgen missen toch echt een goede afmaker, maar wie ze dan hadden kunnen meenemen (dispensatie) weet ik zo ook niet direct.
Handig ventje is dat, maar een pure afmaker... Al snap ik dat De Sart het met dit team wil doen, dat is een begrijpelijke keuze.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:55 schreef Saviola het volgende:
Normaal is Mirallas de diepe spits he, maar die is nog niet helemaal fit.
Pieters is 19 en gaat vanaf dit seizoen voetballen bij PSV. Hij komt van FC Utrecht.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:22 schreef Saviola het volgende:
Hoe oud is die Pieters en waar speelt die?
Niet zolang we onbekwame kneuzen als Vandereycken als bondscoach hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:21 schreef M0NTANA het volgende:
Toch jammer dat die Belgen zo moeilijk scoren, is verder een heel leuk team. Gaat deze generatie ervoor zorgen dat de Rode Duivels weer een rol van betekenis gaan spelen in de nabije toekomst?
He, iemand die zijn klassiekers kentquote:
Josipquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
He, iemand die zijn klassiekers kent
Dit zegt helemaal niets. In de voorbereiding van de vorige twee gewonnen EK's bakten we er ook helemaal niets van en was het ook om te huilen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het wordt helemaal niets dit toernooi. Beerens, Maduro en Urby voegen bizar weinig toe. Verdediging is erg matig, Sibon wordt helemaal verkeerd bespeeld en al die ziekenhuisballen.Alleen Velthuizen vind ik er echt goed uitzien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |